Felix

2.2K 39 12
                                    


"Daha önce tanışmış olmayı dilediğin oldu mu hiç?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Daha önce tanışmış olmayı dilediğin oldu mu hiç?"

erkek arkadaşın sana bakmak için döner, dikkati ikinizin izlemesi gereken filmden koparılır. kaşları keyifle kalkmış ve yüzündeki ifade sizi detaylandırmaya teşvik ediyor.

"Pekala, sadece daha erken tanışsaydık çıkar mıydık diye merak ettim. anlaşabilir miydik? o tarz şeyler, bilirsin.

felix anlayışla mırıldandı, sorunuz üzerinde biraz düşündü, "bir yandan, ha ... Bebeğimle daha fazla zaman mı? kesinlikle, ben varım. Öte yandan..." Biraz yüzünü buruşturarak sustu.

Şaşkınlıkla ona bakıyorsun, "Ne? Daha önce bu kadar çekilmez miydim?" kaşlarını çatmış, neredeyse şiddetle başını sallıyor, "ne? HAYIR!"

"Sadece bu, benimle çıkacağını sanmıyorum. Ben bir tür aptaldım."

homurdanıyorsun, " öyle miydi ?"

felix sahte bir şokla nefesini tuttu, uzanarak seni ona yaklaştırdı, yüzü seninkinden sadece birkaç santim uzaktaydı. "Bu ne anlama geliyor, ha?" sesi ciddiyken, gözlerinde insanın içini kabartan bariz bir sevgi var.

"Ne, kötü bir şey değil! Delileri severim. sevimliler," yanaklarını birbirine bastırırsın, büzülmüş dudaklarını öpersih, "tatlısın."

sana gözlerini kısarak "evet, şimdi. Bugün olduğum kişi olmadan önce olduğum kişi için beni takdir etmezdin." Başka bir kıkırdama krizine girersin, felix yüzünde neşeli bir gülümsemeyle seni izliyor, gözleri yumuşak ve kalbi sana olan sevgisiyle dolu.

öne uzanıp kollarınızı boynuna dolar, burnunun ucuna nazik bir öpücük kondurursun, "haklısın. Kesinlikle aptal olmayan böylesine ateşli bir erkek arkadaşım olduğu için çok mutluyum . çok şanslıyım."

kıkırdar, "çok mu tatlı?"

"en sevimlisi o."

"Seni seviyorum. Geleceğin bende olduğu sürece geçmiş umurumda değil," diye mırıldandı, dudaklarına bir öpücük daha kondurup sonra alnına bıraktı ötekini. "Ayrıca, senin de bir aptal olduğundan oldukça eminim."

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin