Seungmin

2K 40 41
                                    

Seungmin diş telini çıkarttığından beri bi tarafı hep yarım bir insanım😔

Seungmin diş telini çıkarttığından beri bi tarafı hep yarım bir insanım😔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kum İSTEMEYECEĞİNİZ her yerde kumun olduğu günlerden sadece biriydi.

"Bir daha asla sahile gitmeyeceğim." diyor seungmin, gömleğinin içinden kumu boşaltırken.

"söylesene, bizi oraya tekrar gitmeye iten neydi ke?" gülerek soruyorsun

seungmin güldü ve sonunda dışarıdaki tüm kumu silkindikten sonra evin içine girdi, "misafir odasında duş alacağım." sen hala dümdüz yürürken köşeyi dönüp diyor. cevap olarak geri dönüp ve odanızın banyosuna gidiyorsun.

duşa girersin önce üzünü yıkarsın sonra temizliğine bakarsın. banyonun kapısının gıcırdayarak açıldığını duyarsın, "Duş alman bitti mi?" Fayanslara çarpan suyun sesi sesin çoğunu bastırırken yüksek sesle soruyorsunuz.

"Orada sabun olmadığını unutmuşum." seungmin yenilgiyle söylüyor.

gülersin ve duş perdesini kendine siper edersin, "o zaman birlikte duş alalım, su tasarrufu sağlar."

seungmin seninle birlikte duşa girdi, "bu bir ilk." sana yukarıdan aşağıya bakarak söylüyor. "kesinlikle tekrar yapardım." seni döndürür ve ıslak saçlarını kulaklarının arkasına kaydırır. "çok güzelsin, bunu biliyor muydun?"

gülüyorsun, "ah, bu kadar aptal olmayı bırak!" alay ediyorsun

seungmin seni öpüyor ve elleri beline iniyor, "bunu seviyorsun."

seungmin elleri senin kadınlığına uzandı, "bu iyi olur mu?" sorar.

"çok iyi" diyerek başını sallıyorsun.

seungmin'in ince parmakları klitorisini dolaşmaya başlarken seni nazikçe duş duvarına doğru iterek duvara yaslıyor.

Sırtınızın soğuk karoya değmesi tıslamanıza neden oldu, ancak çekirdeğinizden gelen ısı bunu dengeledi.

 sana karşı sertleştiğini hissedebiliyorsun ve ona uzanıyorsun. "sadece içine koy." parmakları devam ederken inlersin.

Seni kaldırırken ağzından inlemeler geliyor. "Tanrım, çok güzelsin." sana girmeye başladığında söyler.

Suyun yere çarpma sesi iki inlemenizi bastırıyor ama kesinlikle sonuna kadar değil.

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin