Stray kids tepki

3.8K 105 137
                                    

•senden çekilmesine izin vermiyorsun•

! 3.2k, Harrrrbiden uzun bir yere oturun ayaküstü okunacak şey değil, ayna seksinden yarı halka açığa kadar ne ararsanız var, afied¡

Bu arda asaagıdaki header all fanfic boys dkdkfmldksjdhdjıcısıdkcıdoso

Oy: 100

Yorum:120

__________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

__________________

__________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Chan.. Daha bitirmedin mi? Ne kadar sürecek?" Onu bir koala gibi kucaklarken stüdyosunda beklerken sızlandın.
"Biraz bekle tamam mı bebeğim? Biraz meşgulüm." Başınızın tepesini öptü.
"Ama şu anda sana ihtiyacım var.. İçimde." Somurttun.
"Bundan sonra seninle çok ilgileneceğime söz veriyorum tamam mı?" Saçını okşadı. Sonra ayağa kalktın ve onun yerine kanepede uzandın.
Birkaç dakika sonra, hala kanepede somurttuğunuzu görmek için arkasına baktı, sonra size doğru ilerledi ve üzerinize süründü.
"Hala somurtuyor musun bebeğim?" Kıkırdadı. Sonra bakışlarını kaçırdın, gözlerini ondan kaçırdın. Yüzünü hareket ettirdi, seninkini buldu ve göz teması kurdu.
"Hadi.. Şimdi dikkatimi sana verebilirim." dedi tekrar. Homurdandın, dikkatini ona verme zahmetine girmedin.
"Tamam, üzgünüm. Benim de sana ihtiyacım var. O yüzden sen de bana ilgi göster." Kalçalarının arasını okşayarak dedi.
"İyi." Pantolonunun çıkıntısını gördükten sonra söyledin.
Daha sonra pantolonunu çıkardı ve parmaklarını ıslak yarığına kaydırdı.
"Sana sadece biraz dokunuyorum ve sen çoktan ıslanmışsın." dedi sırıtarak.
"Kapa çeneni." Gözlerini devirdin.
"Benden susmamı mı istiyorsun? Bakalım kimin susması gerekecek." dedi ellerini hızlandırarak. Dudaklarınızı büzerek inlememeye veya çığlık atmamaya çalıştınız.
"Ne kadar kendini adamış bir kız. Uzun süre sessiz kalabileceğini sanmıyorum." Dedi ve boyunu içine kaydırıp duvarlarını esnetti. 
Bu his üzerine nefesini tuttun, zar zor nefes aldın.
"İyi misin?" Diye sordu, yanağına yapışan saçları geriye süpürerek.
"E-evet, iyiyim." Onu ezerken cevap verdin. Ardından kalçalarını yavaşça sallamaya başladı.Kendini inlememek için tuttun, bu sefer derin derin nefes alıyordun.
"Y/n?" Durdu. "Bu konuda ciddi olduğumu mu düşünüyorsun? Sadece benim için inle, tamam mı?" Dedi ve alnından öptü.
Bir süre sonra hızını artırdı ve senin daha yüksek sesle inlemene, neredeyse çığlık atmana neden oldu.
"Dikkat et bebeğim. Sesini fazla yükseltme. İnsanların seni duymasını istemiyorsun, değil mi?" Sana doğru sallanırken kelimeler arasında nefes nefese kalarak sordu.
Daha sonra sizi sessiz tutmak için dudaklarınızı öptü, ağzından küçük bir inilti çıkardı, nefesi ağırlaştı.
"C-chan, lütfen bana boşal. Buna çok ihtiyacım var." Yalvararak öpücüğü kestin.
"H-hayır tatlım. Bunu riske atmak istemiyorum. Tanrım, boşalıyorum." İnleme arasında konuştu.
Daha sonra tam dışarı çıkmak üzereyken bacaklarını beline doladın. Senden ayrılmak için son gücünü kullandı ama artık çok geçti.
Çekerken boşaldı ve kanepede bir karmaşa yarattı. Dölünün bir kısmı dışarı döküldü, çoğu senin içinde.
Meninin geri kalanını dışarı çıkarmak için hızlı bir şekilde kendini okşadı ve karnınıza fışkırdı.
"Lanet olsun. Y/n, ortalık karıştı." Dağınık menilerini kanepede gördüğünde dedi.
"Çekmeni kim istedi?" Şakacı bir şekilde sordun. Gözlerini kısarak sana korkutucu şekilde baktı. (I am ground trailer, Chan'in son sahnesinde 'ne' diyiş anı.) 
Omurganızdan aşağı tüyler ürperdi, kızdığında ateşli görünüyordu. "Üzgünüm. temizleyeceğim." Cevap verdin.
"Önemli değil ben temizlerim." dedi.

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin