!cinsel içerik, sub!ji, aşırı uyarılma ve aşırı tatlılık¡
Şşt, sadece biraz daha bebeğim."
Han her zaman senin dokunuşunu hissetmek istiyor ama buna pek alışkın değil, acı ve zevkle ile inliyor.
Han'ın üzerinde bir vibratör denemeye karar vermiştin, ama nasıl sızlanıp kıvrandığını gördükten sonra, işini bitirdiğinde duramadın. Yani onu tekrar, tekrar ve tekrar boşalttın. Kendine bundan sonra duracağını söyledin ama o kadar sevimli boşalıyordu ki dayanamadın. Yanakları kızarmış ve gözyaşlarıyla kaplıyken ne kadar da sevimli görünüyordu.
Han'a bakarsın ve onun aşırı uyarılmış olmasından dolayı gözlerinde yaşlarla, dudakları ve vücudu titreyerek sana baktığını görürsün.
Ellerinden birini alırsın ve sıkarsın.
Sonunda sızlanmasına bir son vermeye karar vererek, işini bitirmek için vibratörü sızdıran penisinin ucuna yerleştirirsin. Başparmağını yatıştırıcı bir şekilde elinin üzerine sürersin ve bir kez daha bitirirken tüm uyluklarına tutkulu öpücükler kondurursun. Bu kez sana durman için yalvardığında, onu korumaya odaklanabilmen için oyuncağı yatağın üzerine koyarsın.
Terli tenini öpücüklerle örtmeye başlarsın, yavaşça yüzüne doğru ilerlersin.
Han'ın ağır nefesi ve hafif hıçkırıkları odanın sessizliğini dolduruyor. Onunla yüz yüze gelirsin ve ne kadar bitkin göründüğüne bakmaktan kendini alamazsın. Bir parçanız onun tekrar mızmızlandığını duymak için her şeyi yapardı ama onun sizin işkencenizden yeterince acı çektiğini ve şu anda kucaklanıp sevilmeye ihtiyacı olduğunu da biliyorsunuz.
Gözyaşlarıyla ıslanmış yanaklarını nazikçe ellerinin arasına alırsın ve alnına nazik bir öpücük kondurursun.
Bu sadece duygularını içinde tutan barajı yıkıyor gibi görünüyor. Anında hıçkırarak ağlamaya başlıyor ve kollarını sana dolamak için uzanıyor, sana olabildiğince yaklaşmak için vücudunu kıvırıyor. (Ah hanji'm bebeğim..)
Yatağa oturup onu kucağınıza alıp sakinleştirmek için sırtının alt kısmına daireler çizdiğinizde anında kendinizi kötü hissedersiniz.
"Şşşt, iyisin bebeğim. Özür dilerim, çok mu oldu?"
Göğsüne doğru hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ederken başını sallıyor, yüzünü artık sırılsıklam olmuş gömleğine sürtüyor. O ağlarken onu tutmaya devam edersin, yüzüne öpücükler kondurursun ve ellerini sırtında aşağı yukarı gezdirirsin.
Sakinleştiğinde ona bakarsın ve hıçkırıp yüzünden akan yaşları silmeye çalışırken ona küçük bir gülümseme verirsin.
Ellerini yavaşça yüzünden çekersin ve yanaklarına yumuşak öpücükler kondurursun, yüzü buruştuğunda kıkırdarsın.
"İyi misin Hannie?" Elini yanağına koyarsın. "Seni incitmedim değil mi? Güvenli kelimeni kullanabilirdin bebeğim." Eline eğilir ve sana uykulu bir gülümseme verir.
"Mmm biliyorum. Çok fazlaydı ama şimdi iyiyim, söz."
Han öne eğilip yüzünü boynunuza sıkıştırdığında rahat bir nefes verirsiniz, elleri yumruk şeklinde kıvrılmış ve göğsüne yaslanmıştır.
"Bizim için banyoyu hazırlamama ne dersin, hmm?"
Han'a bakarsın ve onun ağzından hafif horlamalar çıkarken göğsüne yaslanmış huzur içinde uyuduğunu görürsün. Kendi kendine gülümsersin ve soğuk teninin üzerindeki örtüyü çekersin, ona katılmadan önce kafasına son bir öpücük kondurursun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanfictionÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz