•Skinny Love•
!fluff, hafif angst, ot8,¡
İki bin üç yüz on sekiz kelime (ama akıcı, kolay okunur)
skinny love: biribirlerine karşı olan duygularını iletemeyen/paylaşamayan aşıklar kişiler için kullanılır.
Oy sınırı: 15
Yorum sınırı: 15+
Oy ve yorumlar hakkında söylediklerimi ciddiye alın lütfen, sizin 5 dakikada okuduğunuz bölümleri yazıp hazırlamak benim genelde 1 saatimi alıyor🙏😔😢
Şimdi çalışmaya kaçıyorum, söz vermemekle beraber gün içinde Kadın idollerin tepkileri ve/veya İdol kurgularına bölüm yükleyebilirim, hiç bakmamış olanlar bir göz atabilir seveceğinizi düşünüyorum.
Şimdiden günaydınlar ve iyi okumalar güzelliklerim:)
Sınırlar geçildiğinde yeni bölüm yüklenecek, istek bölüm için bölüm fotoğraflarını ya da 'Girizgâh' bölümünün emoji satırını kullanın lütfen.
_________________
chan
› chan sana ay ve yıldızları gökyüzüne sanki sen asmış gibi bakar. sana çok bakıyor, bazen onu yakalarsın ve ikiniz de nasıl kızarmaya başladığınızı veya kulaklarının nasıl kızardığını fark etmemiş gibi yaparsınız.
› Sizi gördüğünde her zaman gülümser ve gerçekten bilmek istediği için size gününüzü sorar. senin herhangi bir şey hakkında konuştuğunu duymayı sever ve sesini saatlerce dinleyebilir. ama gevezelikten ne kadar hoşlansa da, hiçbir şey ikinizin paylaştığı derin sohbetlerle kıyaslanamaz. birbirinize o kadar çok güveniyorsunuz ki, başka türlü yüksek sesle söylemeyi hayal bile etmeyeceğiniz şeyleri birbirinize söylüyorsunuz. ve Chan'ın kalbi bunu düşündüğünde kabarıyor, bu onun için dünyalara bedel.
› Chan çok çekici olabilir ve kendinden emin bir ruh halindeyken çok cilveli olabilir. iltifatlar acımasız ve gözlerinde alaycı bir parıltıyla sana gülümsüyor. Ellerinizi tutar ve kendini umursamaz hissediyorsa, elini sırtınızın küçük kısmına, hatta kalçanıza bile koyabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanficÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz