Banginho

1.8K 34 35
                                    

♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



ikisi de önde ve arkanızda olacak şekilde yan tarafınıza yatarak yumuşak bir şekilde başlar. Yavaş hafta sonu öğleden sonraları en iyisiydi, sevgililerinizle kucaklaşmak ve hiçbir şey için endişelenmemek.

Chan'ın kolu masum bir şekilde belinizin üzerinde dinleniyor ve kulağınıza o kadar da masum olmayan bir şekilde hafta boyunca yapmak istediği şeyleri, onu nasıl düşündüğünü ve Minho'nun işteyken sizi ortalıkta dolaştırdığını fısıldamaya başlıyor. Minho, Chan'in sözlerini mırıldanıyor; eğleniyor ve Chan konuşurken ona bakmanızı sağlamak için çenenizi kaldırıyor. yanaklarınızın ısınması çok fazla zaman almaz. onların sözleri müstehcen ama eylemlerinin daha da pis olduğunu biliyorsunuz; bunu daha önce ve mümkün olan en iyi şekilde deneyimlediniz.

Chan'ın eli çıplak göğsünle oynamak için giysinin altına giriyor ve sen içgüdüsel olarak dokunuşuyla sızlanıyorsun, sırtını büküyorsun. Kıçın onun leğen kemiğine doğru itildiğinde zaten onun sertleştiğini hissedebiliyorsun.

"Meme uçlarına dokunduğumda hep çok hassas oluyorsun. Bu çok hoşuna gidiyor değil mi, güzelim?" parmak uçları göğüs uçlarınıza karşı soğuk, bu da uyguladıkları uyarımı artırıyor.

Minho seni öpüyor, seni dudaklarıyla sarhoş ederken Chan sıcak tenini emerek boynunun tadına bakıyor. O kadar başınız dönüyor ki, altınızdakini bacaklarınızdan nasıl indirdiklerini anlamıyorsunuz.

Minho'nun parmak uçları kıyafetli klitorisinize sürtündüğünde, dudaklarınız ağzının içinde inlemek için ayrılır ve o da bu şansı kullanarak dilini içeri sokarak ciğerlerinizdeki havayı dışarı atar. Bu arada Chan'ın sikini kıvrımlarınızın arasından itmesi sizi sadece kenara iter. O, uyluklarınızın arasında çalışıp içeri itmeden önce uzunluğunu kayganlığınızla kapladığında külotunuz çoktan çıkmış demektir.

"kahretsin. çok sıkı bebeğim. bu amcık üzerinde çalışmaya daha fazla zaman ayırmalıyız, değil mi min?"

Minho alt dudağını dişlerinin arasına aldıktan sonra somurtarak "Bu adil değil" dedi. "prensesle o kadar sık ​​oynayamıyoruz."

Minho'yu eşofmanının kumaşına avuçlarsın ve o, Chan'ın seni kullandığını görünce çoktan tahrik olmuştur. Chan'ın seni kendisine doğru çekmesine ve minho için gömleğini toplayıp göğüslerini ortaya çıkarmasına ve ona tadına bakması için senden bir parça teklif etmesine izin vererek onların dokunuşuyla şekillendirilebilirsin.

ikincisi elinizi tutar ve göğsünüzü emmek için pozisyon değiştirdikten sonra onu kasıklarına doğru yönlendirir. Chan'dan derinlerde bıraktığın bilinçle, kalçalarını onunkine sabitleyen güçlü bir kolla, elini Minho'nun kıyafetlerinin içine sokup onun sikini serbest bırakıyorsun. Minho emdiği meme ucunuzun etrafında homurdanıyor, siz onu hızla pompalamaya devam ederken nefesi cildinizi gıdıklıyor.

"lütfen, Chan-" nefesin kesiliyor, tüm uyarıların etkisiyle orgazmın sana hızla çarptığını hissediyorsun.

"çok güzel, her zaman ikimizin sikleriyle  de ilgilenmeye dikkat ediyoruz. çok iyisin aşkım." Chan kulağına cıvıldadı, Minho seni emerken hâlâ onu memnun etmeyi düşünebilmenden etkilenmişti.

Minho erkek arkadaşının sözlerine kıkırdadı, "Hayır, o sadece sikleri çok seviyor." seninle dalga geçiyor. misilleme yaparsınız ama şu anda bir cümle kurmak zor. öyle demek istemediğini biliyorsun, senin sadece onların siklerini onlar olduğu için sevdiğini bildiğini biliyorsun.

"Bırak bebeğim. Seni sonra tatmak isterim." Minho, şu anki alaycılığının aksine, tatlı bir şekilde cesaretlendiriyor, yaşlı olan ise(chane yaslı demeye bayılıyorum 100 kat daha cekici geliyo yaslım) amınıza boşalmasını pompalamak için dışarı çıkmadan önce sizi baştan sona sikiyor. Bunu görmek Minho'nun aynı şeyi göğsünüze yapmasına neden oluyor, ikisi de bebeklerini işaretleme fikrine kafayı takmış durumda.

İşleri bittikten sonra pozisyon değiştiriyorlar, siz nefes almak için altlarında gevşek bir şekilde uzanırken her biri diğerinin vücudunuzdaki tohumlarını yalıyor. ve biliyorsun ki daha yeni başlıyorlar...

_________________

Merhaba bebeklerim nasılsınız?
Ben iyi sayılırım ilk kez vize verdim çok yorucu bir süreçti. Neyse hazır işim bitmişken buraya bir bölüm atayım dedim evet kısa ama yazmam gereken başka smutshot ve kurgular var dediğim gibi artık çeviridense kendim yazmak istiyorum ve buna özen gösteriyorum yeni smutshot ve kurgular için hesabımı takip etmeye devam edin ve ig hesabımı takip edebilirsiniz orada spoilerden editlere duyurulara kadar her şeyi paylaşıyorum. Şimdiden öptüm hepinizi byee

İg: skyiedit

Tiktok: immawon ve skzficedits

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin