•dom!okuyucu ve sub!skz şeyleri•
Chan'ın hassas bir boynu var ve boynunu her öptüğünüzde, ısırdığınızda, emdiğinizde veya yaladığınızda allak bullak oluyor ve nefesi kesiliyor.
Minho'yu bir aynanın önünde yapay penise bindirmek ve siz onu arkasındaki yataktan izlerken ne kadar telaşlanıp utangaçlaştığının keyfini çıkarırken kendini övmek.
Changbin'e şaplak atmak ve kıçının her yerinde kırmızı el işaretleri bırakmak, ayrıca morluklar ve höyükler, böylece senden uzaktayken kime ait olduğunu her zaman hatırlar.
Onu becerirken alnını Hyunjin'in alnına yaslamak, ara sıra dudaklarını onunkilere yapıştır ki geri çekilmeden önce onun güzel ağzı açık inlemelerini ve sızlanmalarını dinleyebilesin.
Jisung'u doggy tarzında sikmek ve altından ne kadar küçük göründüğünden - özellikle de ince beline - ve ona kutsal olmayan bir hızda çarptığında kıçının nasıl göründüğünden zevk almak.
Felix'i halka açık bir yerde sikmek ve onu sessiz olmaya zorlamak, böylece kimse ona ne yaptığınızı anlamıyor, ama siz onu bacakları titreyecek kadar sert ve iyi becerirken nasıl sessz kalabilir?
Seungmin'in yüzünü becermek ve boynundaki çıkıntıyı hissetmesini sağlamak, bu duygu karşısında çıkardığı inlemeler, öksürmesi ve ağzından çıkan ıslak seslerle daha da tahrik olmak. Ertesi gün boğazı ağrıyabilir ve sesinde hafif bir kayıp olabilir ama o buna tamamen izin verecektir çünkü sizi memnun ettiği için her zaman en iyi ödülleri alır.
Jeongin, yazılarını kapıp seni duvara yaslayarak küstahlık yapmaya çalışıyordu, ancak ona tepeden bakarken kaşını kaldırdığın anda pes etti. Bildiği bir sonraki şey, en yakın yüzeye eğildiği ve düzgün konuşamayana ya da ayakta duramayana kadar düzüldüğü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanficÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz