Sub!lino × dom!kadın okuyucu, şaplak, momm kink, biraz ağlama, ceza ve izinsiz gelmekten bahseder
İstek!
Lee, var olan en tatlı sub olduğunu biliyor. Bir gece sen yokken seninle ilgili ıslak bir rüya görürdü ve sonrasında kendini gerçekten suçlu hissetmek için kendine dokunurdu. Seni bir dahaki sefere gördüğünde sana anlatacaktı ve sana anlatmasını çok tatlı bulacaksın ama yine de onu cezalandırmak zorunda kalacaksın. İyi bir çocuk gibi cezasını alır ve ardından öpücük ister.
"Üzgünüm."Leeknow, sen yokken kurallarından birini çiğnediğini itiraf etmişti. Ama ona gerçekten kızgın değildin. Sana doğru gelip kolunu çekiştirmesiyle kızamazdın. Yanakları utançla yanarken gözleri aşağı doğru kaydı. Ne yazık ki yine de onu cezalandırmanız gerekiyordu ama bunu iyi karşılayacağını biliyordunuz, o her zaman alır. İki parmağını çenesinin altına koydun ve bakışlarını kendine çevirdin. Ona nazikçe gülümsedin. "Bir kuralı çiğnediğini kabul ettiğin için teşekkür ederim tatlı çocuk. Yine de seni cezalandırmam gerekiyor, tamam mı?" Sana köpek yavrusu bakışları attı ve başını salladı. Çenesini bıraktın ve kanepeye doğru yürüdün ve oturdun. Ne yapacağını zaten bilen Leeknow, seni takip etti ve cezasını çekmeye hazır bir şekilde kucağına uzandı. İtaatine kıkırdadın ve eşofmanının üzerinden kalçalarını okşamaya başladın. burada ve orada hafifçe sıkıyordun. Ona masaj yaparak ve dokunarak zaman harcadın, sonunda giysisinin beline giden yolu buldun ve onu iç çamaşırıyla birlikte aşağı çektin. Leeknow sadece cezasını bekler, orada burada küçük sızlanmalar ve nefes nefese kalır ama sizi asla hareket ettirmez veya acele ettirmez. Elini uyluğuna koyarsın ve başlaman için hazır olduğundan emin olursun. "Benim için sayabilir misin bebeğim?" Leeknow cezasına hazırlanırken geriliyor ve başını sallıyor. başlaman için hazır. "Evet anne." Gülümsersin ve elini yanağına götürerek acıdan nefesinin kesilmesine neden olursun. "B-bir."
Ona aynı hızda vurmaya devam ediyorsun, ne zaman geleceklerini bildiğinden emin oluyorsun çünkü o irkilmekten hoşlanmıyor,(niye böyle tatlı geldi¿) bunu onu ilk cezalandırdığında anladın ve senin ona şaplak attığın gibi hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. . 6'ya geldiğinizde durup kırmızı tenini okşamaya geçersiniz, bu onu rahatlatır ve bu duyguyla inler. Onu nazikçe kucağınıza dik oturtun ve yüzünü görün. Yanakları eskisinden daha sıcak ve yüzünden aşağı yaşlar akıyor ama hala sana bir köpek yavrusunun sahibine baktığı gibi bakıyor. Ona ukalalık yaparsın ve gözyaşlarının bir kısmını silersin. "Benim için çok iyi yaptın bebeğim. Çok iyi bir çocuksun." Leeknow burnunu çeker ve sana utangaç bir şekilde sırıtır. "T-teşekkür ederim anne."Sana yine o köpek yavrusu gözleriyle bakıyor ve tam olarak ne istediğini biliyorsun. Sırıtıyorsun ve yüzünün her yerine küçük öpücükler kondururken ağrıyan kıçını okşamaya başlıyorsun, kucağında kıkırdamasına ve kıvranmasına neden oluyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanficÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz