Yeni yıl yeni ev|Lino

2.2K 47 15
                                    

You yazıları>>she/her yazıları ing okuyunca iyi ama çevirirken nope

You yazıları>>she/her yazıları ing okuyunca iyi ama çevirirken nope

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunu gerçekten yatak odamızda yapamaz mıyız?"

"Yapabiliriz," Minho kendini kadından ayırdı, sesi kesinlikle nefes nefese geliyordu, sonra tekrar dudaklarını onunkilerle şekillendirdi ve ardından aynı hareketi tekrarladı, "bunu yatak odamızda yapabiliriz."

Bu akşam dokunulmak isteyerek kulağına sızlanırken ikise de Yılbaşı partisini umursamıyordunuz.

Yani bu, Minho'nun sikinin ucunun içindeki o sakızımsı noktaya üçüncü ya da dördüncü kez çarpması değildi- ikiniz de kendizi kaybettiniz. Minho başını eğdi, yüzünü gömdü ve hassas cildini ısırmadan önce kulağına inledi. Bunu yapmaya ve sonrasında bunun onu nasıl nefessiz bıraktığına bayılıyor. Hızını yavaşlattı, bunu en azından onun için yapmaya çalıştı çünkü henüz gelmek istemiyor. Bunu asla bırakmak istemiyordu. "Lütfen, Minho," o ses - onu gerçekten tahrik eden umutsuz yakarışları.

"Benim adım bu değil prenses, hadi."

Yutkundu. "Ö-özür dilerim efendim."

"İşte benim güzel kızım. Lütfen ne prenses?"

Kahretsin, tabii ki çok ukala, ama kadın daha önce verdiğini ona vermeyi bırakmasını istemedi.

"N-neden yavaşlayasın ki?" Diye sordu.

"Çünkü," kalçasını biraz daha sert itti ve daha önce düşündüğünden daha derine indiğine yemin edebilirdi, "bunun son olmasını istiyorum, seninle birlikteyken bile içimdeki duyguları hatırlamanı/bilmeni istiyorum. Böyle lanet bir halde değil.

Onun dışında, içinde ve derininde vahşileşen hiçbir şey hatırlamıyordu/bilmiyordu kadın, sadece inlemeleri ve deriye tokat atmalarının karışımı - her şey kulağa çok ahlaksız geliyordu. Minho'nun kafası geriye doğru yuvarlandı, gözlerinin kafatasının arkasında da döndüğünü hissedebiliyordu, dişleri alt dudağını ısırmak için çok uğraşıyordu. "Prenses, kendi çok iyi hissediyorsun," derdi günahkar eylemlerinin ortasında, "daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum."

Minho elinin tersiyle yüzünü kapatırken onun elini yakaladı ve hemen kendininkiyle tuttu. "Sana yüzünü kapatmanı kim söyledi?" ses tonunda sıkıntı var, "gel, yüzünü göreyim. Seni ne kadar iyi hissettirdiğimi görmeme izin ver.

"Kendimi çok iyi hissediyorum efendim," sözleri sanki bunu söyleyecek kadar ayıkmış gibi ağzından kayıp gitti.

"Evet? Seni böyle prenses gibi hissettirebilecek tek kişi ben miyim?"

"Evet efendim, evet," diye yanıtladı.

Minho, penisinin etrafındaki duvarların ne kadar sert bir şekilde kenetlendiğini hissedebiliyor ve bu onu uçurumdan aşağı atmaya yetiyor. Ona yönelik övgüleri ve onun içinde ne kadar iyi olduğuna dair gevezelikleri odanın içinde yankılanıyordu. "Prenses, çok yakınım," nefesi hızlandı ve neredeyse bir hıçkırık gibi geliyordu, "lütfen benimle boşal, hadi, bunu yapabilirsin."

"Evet efendim, sizinle boşaldım, lütfen içime boşalın, size çok ihtiyacım var" derken sikinin içinde seğirdiğini hissedebiliyor.

"Buna ne kadar ihtiyacın var, ha?"

Hızı özensiz ve dağınık hale geliyordu ve onu her an yakalayabileceğini biliyordu. "O kadar çok ke, lütfen beni doldur, seni etrafımda hissetmeye ihtiyacım var, lütfen."

Kalbinden tüm vücuduna kan hücum etti ve Minho için her şey boştu. Sadece onun bildiği bir alışkanlığı gibi - içine tohumunu fırlatırken yüzünü boynunun kıvrımına gizleme şekli. Midesini bir kez daha bulandırabilecek inlemelere izin verirdi. " Siktir, siktir, prenses, boşalıyorum—oh. "

Eli onunkini bulmuştu; sanki kendini topraklamaya çalışırken bilinçsizce yapıyor. Duvarları sikinin çevresine sıkıca kenetlenirken, Minho da ellerini eskisinden daha sıkı kavrardı ama Minho, parmaklarının onunkilerin arasına geçmesinden hoşlanıyordu. Birbirleri için zonklayarak, bir şey söylemeden önce kulaklarının içindeki sağır edici sesin sakinleşmesine izin verdiler. "Mutlu yıllar prenses," diye mırıldandı.

"Sanırım insanlara açıklama borçluyuz," diye yanıtladı öteki.

Güldü ve alnının onunkine değmesine izin verdi, burnunun ucu da öyle. "Hey."

"Hm?"

"Seni seviyorum tamam mı?" fısıldadı. "Şey yani, gerçekten istiyorum."

"Şu anda tam anlamıyla senin çocuğunu taşıdığım için mi?"

"Hadi ama, hiç eğlenceli değilsin!" Tekrar gülerken gözlerini devirdi, "Yani, hey, gerçekten ciddiyim, tamam mı?"

Cevap olarak mırıldandı, eliyle ensesini buldu, sonra ona sıkıca sarıldı. "Ben de seni seviyorum."

"Benim yanıma taşın, olur mu? Ben sadece... ben gerçekten hayatımın geri kalanını seninle geçirmek istiyorum. Yapabilir miyiz?"

Yüzüne düşen saçların bir kısmını geriye itti ve hayranlıkla ona baktı. "Minho..." dedi, "emin misin? Bu, verilmesi kolay bir karar değil."

"Benimle olduğun sürece senin için her şeyi riske atarım," diye zayıfça yanıtladı ve sonrasında onun gülümsediğini gördü. "İşi yılın ilk günü yapalım."

Bunun hayatında yapacağı en büyük gülümseme olduğuna yemin etti.

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin