Günaydın kızalrr niye yorum yapmıyosunuz😔 küs müyüz😔 aglarım😔
BİR İLİŞKİN OLMAMASININ SONUNDA SENİ ARKADAN BIÇAKLAYACAĞINI BİLİYORDUN.
Şu anda, üniversitenin ilk yılında Hwang Hyunjin'i reddettiğine ya da sana numarasını vermeye çalışan sevimli baristayı - Seo Changbin'i ya da onun gibi bir şeyi geri çevirdiğine pişman olmaya başlıyordun. Geriye dönüp baktığınızda, aşk hayatından uzak durmanızın tek nedeni tamamen ve tamamen baleye bağlı olmanızdı. Tüm varlığınızı tüketti ve prestijli bir üniversiteye gitmenizin tek sebebiydi.
Yıllarca hayatınız bale çalışmaları, performanslar ve profesyoneller kadar çevik ve hafif olmak için vücudunuzu eğitmekten ibaretti. İlişkiler gibi önemsiz şeylere ayıracak vaktin yoktu ya da en azından böyle bir şeye hazır olmadığını kabul etmek yerine kendine bunu söylüyordun.
Bale sanatına olan mutlak bağlılığının kıçını tekmeleyeceğini bilseydin belki de birine bundan daha açık olurdun.
Bale eğitmeni Bang Chan, umursamazca elini salladı. "Dur."
Dudaklarından bir iç çekiş döküldü. Adamdan duyabileceğiniz kesinlikle en kötü sesti bu.
Bacağını havada asılı olduğu yerden yavaşça indirdin ve odanın ortasına geri döndün, kollarını arkanda kavuşturup onun önünde durdun. Sana hiç böyle bir antrenmanın ortasında durman söylenmemişti. Programın en iyi öğrencilerinden biriydiniz; hiç kimse - Chan bile - yeteneklerinizi sorgulamamışdı.
"Pek etkilenmediğimi söylemeliyim," dedi. "Gösterinin ana başrol oyuncusu sensin, Y/N. Biraz daha tutku katmalısın ."
" Tutkuluyum!" diye haykırdın, yüreğinin ve ruhunun ne kadarını baleye döktüğünü göremediği için gücendin.
"Yeteneğin ve kararlılığın var," diye onayladı Chan, "ama şu anda sende eksik olan bir şey var. Her şeyi kitabına, talimatına göre yapıyorsun ama ben daha çok yüreğini, daha çok seni görmek istiyorum ."
"Ben... ben anlamıyorum."
Chan not defterini yere koydu ve kollarını göğsünde kavuşturdu. "Söyle bana, antrenman dışında ne yapıyorsun?"
Tereddüt ettin. "Şey, sanırım... ders çalışıyorum?" günlük programınızın izini sürmeye çalışarak hatırladınız. "Bunun dışında eğitimlere giriyorum ve spor yapıyorum."
Chan kaşını kaldırdı. Güçlükle yutkundun. Muhtemelen aradığı cevap bu değildi ve muhtemelen sizin sosyal etkileşim eksikliğinizi sorguluyordu.
"Dışarı çıkıp parti yaptığın arkadaşların yok mu? Ya da sadece teneffüslerde takılacak insanlar?" diye sordu.
"Yani, Jeongin oluyor genelde," diye yanıtladın, "ama biz gerçekten partilere filan gitmiyoruz."
Chan derin bir iç çekti. Korktun. Bir iç çekiş daha mı? Bu noktada tehlikeli bölgede ilerliyordunuz.
"Y/N, bu hafta sonu dışarı çıkıp kendini serbest bırakmanı istiyorum ve bu da bale olmadığı anlamına geliyor ," dedi sertçe. Sen itiraz etmek için ağzını açmadan önce, Chan devam etti, "ve seni bu stüdyoda görürsem, başrol yerine kendini yedek oyuncu olarak kabul et."
Nefesin kesildi. "Yedek mi?"
Muhtemelen şimdiye kadar duyduğun en kötü şeydi. Ana başrol rolünü kazanmak için her gün sayısız saat çalıştınız ve basit bir yedek oyuncuya maruz kalmak çok utanç vericiydi. Ancak, performans her geçen gün yaklaşırken, sadece gevşemek için bütün bir hafta sonunu tatile ayırmayı hayal bile edemezsiniz.
Bununla birlikte, bir hafta sonu tatilinin yedek oyuncu konumuna düşürülmekten çok daha iyi olduğunu fark ettiniz.
Chan, "Ayrıca, performansınızın geliştiğini görmezsem, ana rolü yeniden gözden geçirmem gerekecek," dedi. "Yani gevşe, salıver ve üç gün sonra geri gel."
Kalbinin midene düştüğünü hissettin ama anlayışla başını salladın. "Evet, elbette," diye fısıldadın.
Sen mahkum edilmiştin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanficÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz