Cinsel içerik!
Dokuz yüz doksan üç kelime
Bunun hakkınad bir şey demeli miyim biymiyorum ama dün yoktum ve bunun sebebi biraz kişisel, bundan sonrasını etkilemeyeceğini söyleyemiyorum. Sadece bu bölüm için ve genel anlamda bölüm atacğıma söz verdiğim birileri vardı. Sözümü bozmaktan hiç hoşlanmam bu yüzden bahsetmem gerektiğini düşündüm. Ve unutmadan bugün atacağım bölümleri akşama bekletmeyeceğim cinsel içerik olanları belirtirim siz de iftardan sonraya bırakırsınız. Görüşmek üzere.
Bunu ilk yaptığınızda, bunun nedeni aslında dürtüye karşı koyamamanızdır. son zamanlarda sırf yapabildiğin için her yerinde izler bırakmak yerine derisini ısırmayı düşünüyorsun. O, yüzünde altın çerçeveli gözlüklerle bir roman okurken, seninle oturuyor, senin vücudun onun yanına kıvrılmış durumda ve -
Son birkaç saattir üzerinde olan dar antrenman tişörtünün kolunun hemen altından ulaşabileceğiniz pazı kısmına dişlerinizi geçirmekten kendinizi alıkoyamazsınız.
sana yan gözle bakıyor, sanki eğleniyormuş gibi kaşını kaldırıyor. O çok iyi olabilirdi, salyanız biraz akarken, dişleriniz onun derisine kenetlenmiş halde oldukça iyi bir vizyon sağladığınızdan emin olabilirsiniz. kendinizi ayırıp telefonunuzda oyun oynamaya geri döndüğünüzde okumasına geri dönüyor ve o kadar.
Harici, olamaz.
Mandıra reyonunun tam ortasında, akşam yemeği için market alışverişi yaparken o, yapmayı seçtiği makarna için hangi süt ürünü olmayan sütün en iyi sosu yapacağını içten içe tartışırken, yine aklınıza geliyor. çok sevimli görünüyor, güzel dudakları başının üzerine çektiği kapüşonun altında somurtkan bir şekilde büzülmüş, küçük saç tutamları gözlerinin etrafından dışarı taşıyor. zaten çok yakın duruyorsun, başın neredeyse onun omzunun üzerinde ve biraz daha eğilip dişlerinin onun kasına kenetlenmesine izin veriyorsun. çoğunlukta bir ağız dolusu kapüşonlu malzemesi alırsın ağzına, bu yüzden biraz daha sert ısırırsınız ve o biraz ciyaklayarak altınızda titrer.
Malzemenin ağzınızı terk etmesine izin veriyorsunuz, tiftik parçaları tükürüyor ve kuruluğa kaşlarını çatıyorsunuz. sana sanki kendi hatanmış gibi bakar ve sen ona dil çıkarırsın.
"Gerçekten mi?" diyor, yüzü sert ama ses tonu alaycı. "alenen?"
"mm," omzunda bıraktığın ıslak yamaya hayransın. "Elimde değildi."
Bu kadar ısırılabilir olması kendi hatası, söylemediğin şey bu .
akşam yemeğinden sonra birlikte bulaşık yıkarken bardağı taşıran son damla kırılır. o sabunluyor, sen kuruluyorsun ve her dönüşünde sana doğru küçük su darbeleriyle dalga geçiyor. Havluyu sizden alana kadar birkaç kez ona vurarak misilleme yaparsınız ve aptallık ederseniz işi kendisinin bitireceğini söyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanficÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz