•seni şuursuzca sikeceği zamanlar😞• (hyung line + hyunjin)
Merhabaaaaa heppinize çok güzel sabahlar güzellerim denemeye gitmeden biraz vaktim vardı ve ben de beni uslu uslu bekleyen güzeller güzeli kızlarıma bir şeyler atayım dedim☺✨🥺
Geçen gün sonunda (çok şükür) telefon değiştirdim alışması zor:( yine de bir hayırlı olsununuzu alırım ve klavyeyi nasıl Türkçe f klavye yapacağımı bulamadım:( aranızda redmi note 11 kullanıp bilen varsa yardımınıza minnettar olurum.
chan: stresli veya kızgın olduğunda
Yazarın tıkanması, geri dönüş stresi ve hatta ekibi veya üyeleriyle olan anlaşmazlıklar gibi durumlar, genellikle sizi sert bir şekilde becermesine ve tüm hıcını sizden çıkarmasına yol açar. her şeyi çok derinden hissediyor ve her şeyi fazla düşünüyor, bu yüzden bunun sana çarpmasını durdurmanın tek yolu, seni anlamsızca becerirken aptallaşmanı ve zevkin derinliklerinde kaybolmasını izlemek. Bu onun baş etme mekanizmasıdır ve en iyi yanı, stres ve öfkenin, sizin yorgun ve bitkin formunuzu ona sarıldığını gördüğünde onu terk etmesidir ve şimdi size öpücükler ve kucaklamalar yağdırıyor ve sizi sımsıkı tutuyor, teşekkür ediyor. hayatını güzelleştirdiğin ve en karanlık anlarında bile bal gibi tatlılıkla doldurdupun için.
lee know: hayal kırıklığına uğradığında, bir yere takılıp kaldığında
Minho'yu iyi olduğu bir şeyi iyi yapamamak kadar sinirlendiren hiçbir şey yoktur. yani bir yerde takılıp kalırsa, örneğin ustalaşamadığı bir dans hareketi veya zorlandığı bir yüksek nota, sizi gördüğünde yaptığı ilk şey sizi bir yere iğneleyip kıyafetlerinizi yırtmak, birkaç kez şaplak atıp kovalamak olur. mahrum kaldığı zevk. sana sıkıca sarılır ve ona yakınlaşır, sen tutarlı sözler söyleyemeyecek kadar dolu hissedene kadar içini gittikçe daha derine iter ve işte o an minho kontrolün yeniden eline geçtiğini hisseder; her şeye rağmen, ikinizi de iyi hissettirmekte asla başarısız olmayacak.
changbin: onunla ve yetenekleriyle dalga geçtiğinde
Bence skz'nin her an Changbin'i kızdırmayı sevdiği bir sır değil. belki bazen biraz ileri gidebilirler, ama çoğunlukla, diğer üyelerin alaylarına alışık.
Ancak sen farklı bir vakasın.
Ona sikinin ne kadar küçük olduğu veya seni bir vibratör kadar tatmin etmediği (benim değil, senin sözlerin 👁️ 𝘺𝘢𝘻𝘢𝘳 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘮𝘦)konusunda onunla dalga geçtiğinde, changbin'in sana ne kadar yanıldığını öğretecek yolları vardır.
ve bu genellikle onun hemen sizinle mücadele etmesi ve sizi yere ya da yatağa sıkıştırmasıyla, kalçalarınızı iki yana sallayarak ve daha fazla konuşamamanız için çenenizi sıkıca tutmasıyla başlar. binnie'mizin sınırları var ve sen birini aştın :(
daha sonra ona alay ettiğiniz aynı vibratörü alır ve sizi saatlerce sinirlendirmek için kullanır, biraz alay edilmeye nasıl dayanamayacağınız konusunda sizinle alay eder. seninle her şeyi yapacak; meme uçlarınızı emecek, üzerinize doğru inecek, sizi parmaklayacak ama içine girip tüm öfkesini dışarı atıp hızla ve sert bir şekilde dışarı çıkana kadar gelmenize izin vermeyecek. Birkaç kez gelseniz bile, sonunda tamamen "memnun" olduğunuzu hissedene kadar durmayacaktır.
hyunjin: duygusal ve derin hislerinde olduğunda
Hyunjin, bildiğiniz gibi, çok kolay duygusallaşıyor. insanlarla çok kolay bağlantı kurar ve herkesle empati kurar, bu nedenle başkalarının duygularını ve auralarını da yakalar ve genellikle biri üzgünse kendini kötü hisseder. bununla birlikte, kendi dıygusal yüküyle birlikte, özellikle endişelerini çok sık paylaşmaktan hoşlanmadığında, bazen başa çıkması zorlaşıyor. Neyse ki sizinle bir gece, duygularıyla nasıl başa çıkacağı konusunda ona yeni bir bakış açısı sağladı.
genellikle yükünü boşaltmasıyla, aklından geçenleri size söylemesiyle, belki birkaç gözyaşı dökmesiyle başlar. yanaklarından ve tatlı ruhundan bir süre öpersin, onu kucağına alırsın, sımsıkı sarılırsın. Boynunuza yumuşak öpücükler konar, burnu teninizde gezinir, dudaklarının altında hissettiğiniz şekilde (kötü hisler) kaybolurdu. Bu duyguyu daha fazla yaşamak istediğinden, hiç tereddüt etmeyecek ve sizi aç bir şekilde öpecek, ikiniz de hemen birbirinizin kıyafetlerini tırmıklayacak ve olabildiğince yakın olmaya çalışacaksınız.
hyunjin kısa süre sonra kendini sana gömer, duyguları 180° dönerken aklında hiçbir şey kalmaz ve sadece onun etrafında hissettirdiklerine odaklanır, onu daha hızlı gitmeye teşvik eder, yüzünü boynuna gömer ve seni ne kadar sevdiğini fısıldardı. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanfictionÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz