Başın Changbin'in omzuna yaslıydı, vücudun onunkinin üzerindeydi. Kolları vücudunuzu sıkıca sarmış, sizi mümkün olduğunca ona yakın tutuyordu. Arka planda televizyon sessizce oynuyordu ama ikiniz de fazla dikkat etmiyordunuz. Odak noktanız, içinizin derinliklerinde oturan uzunluğundaydı. Changbin sana daha önce cockwarming denemek isteyip istemediğini sormuştu ve sen de samimi aktivitenin ikiniz için de eğlenceli olacağını düşünerek kabul ettin. Ama şimdi kararından pişman olmaya başladın.
Changbin, altınızda hafifçe uyum sağlarken belinizi tuttu. Yüzünü onun boyun girintisine gömüp, dudaklarından çıkan boğuk iniltiyi boğdun. Onun uzunluğunun içinizde hareket ettiği hissi, neredeyse hiç hareket etmese bile, başınızı döndürdü.
"Hmm? Bir sorun mu var bebeğim?" sesindeki gülümsemeyi duyabilirdin
"Binnie~" nefes aldın
Kalçalarınız ona ne istediğinizi sözsüz bir şekilde söylemeye çalışırken incelikle hareket etti. Elleri kalçalarınızı kavradı ve hareketlerinizi durdurdu.
"Sadece seninle biraz samimi vakit geçirmeye çalışıyordum ama kendine engel olamıyorsun, değil mi?"
Yavaşça seni itti. Boynunda boğuk bir inilti çıktı ağzından. Tırnakların pazılarında küçük hilal şeklinde girintiler bıraktı. O seni tekrar iterken kalçaların onunkiyle buluşmak için hareket etti. Changbin'den alçak bir inilti geldi, siz kalçalarınızı hareket ettirdikçe daha derine iniyordu. Sizden fışkıran zevk iniltileri ve sesleri Changbin'i daha çok harekete geçirdi. Tam o anda kulağındaki o tatlı seslerden boşalabileceğine yemin etti.
Eli yavaşça başının arkasına geldi ve seni boynunun kıvrımından çekip çıkardı. Dudakları seninkini ateşli bir şekilde öptü ve sen de bu enerjiye mutlu bir şekilde karşılık verdin. Seni sırt üstü çevirdi, dudaklarını seninkilerden hiç ayırmadı. Yüzünüzdeki çaresizliği takdir etmek için bir an geri çekildi - gözleriniz kocaman açılmış ve yanaklarınızdaki koyu pembe renk dağılmıştı.
"Siktir, çok tatlısın bebeğim," diye fısıldadı
Dudaklarını tekrar öptü ama bu sefer senin için beslediği tüm tutkuyu ve sevgiyi hissedebiliyordun. Nefesini kesiyordu. Dudakları seninkilerin üzerinde oyalandı, ağzına küçük bir 'Seni seviyorum' mırıldandı.
"Artık seninle ilgilenmeme izin ver," diye sırıttı, "çünkü çok doyumsuzsun."
Senin surat astığını, elinin şakacı bir şekilde omzuna vurduğunu görünce güldü. Dudakları, başka bir tutkulu öpücükle seninkini yakaladı, zihnin ve vücudun onun altında eridi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanfictionÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz