Saten Külot|Bang Chan

3K 64 26
                                    

!nsfw, ddlg, parmaklama, bakire okuyucu, daddy!soft dom! Chan, yolsuzluk kink¡

Chris seni güvende tutmaktan başka bir şey istemedi, sana her zaman camdan yapılmışsın gibi davrandı, çok kırılgandın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chris seni güvende tutmaktan başka bir şey istemedi, sana her zaman camdan yapılmışsın gibi davrandı, çok kırılgandın. Senin güzel masum yüzünün altında sızlanma düşüncesine hiç kapılmadığını söylerse kendi kendine yalan söylemiş olurdu.

Bir gün stüdyodan eve gelirken seni sevimli pembe elbisenle kanepede bulmuş ve bacakların hafifçe açılmış, ona saten külotunu gösteriyordu.

"Hey bebeğim! Bugün iş nasıldı?" Sözlerine odaklanamadı, aklından sadece külotunu çıkarmayı düşündü "Bebeğim iyi misin?"

"Evet bebeğim her şey yolunda! Sorduğun için teşekkür ederim" diye cevap verir ve yanında kanepede otururken heyecanla onu öperken hemen üstüne atlarsın.

Siz öpüşürken kollarını beline sarar ve yanlışlıkla üzerine sürtünerek onun nefesinin kesilmesine ve seni daha sıkı kavramasına neden olur. Ne? Neden bacaklarının arasında karıncalanma hissi var? Chris, elinin yanağınızı okşayarak "Prenses parçalarınız komik mi hissediyor meleğim?" Hemen kızarır ve bunalmış hissedersiniz.

"Bana güveniyor musun bebeğim?" Elbisenin eteğiyle oynarken sordu.

"Çok fazla"

"Baba sana bir şeyler gösterebilir mi bebeğim? Beğenmezsen duracağıma söz veriyorum", bacaklarının arasındaki yanıktan kurtulmaktan başka bir şey istemeyerek başını salladın.

Eli bacaklarının arasından kaydı ve ürpermene neden oldu, dudakları boynunu öperken senin ıslaklığını saten külotunun üzerinde hissetti. Dağınıktı, gözlerin başının arkasına kayıyordu ve dudakların güzelce inliyordu. Bu kadar iyi hissetmek mümkün müydü? Bu görüntünün kendisi Chris'in baksırlarına boşalması için yeterli olabilir.

"Kızım bu biraz canını acıtabilir ama çok fazla olduğunu hissettiğin zaman babana söylemeni istiyorum, tamam mı?" Sadece başını salladın ve bununla birlikte orta parmağını senin içine soktu ve tüm vücudunu gerginleştirdi.

"Babacığım ben-tuhaf geliyor" hemen elini saçlarına götürdü ve seni mümkün olan her şekilde rahatlatmak için okşadı.

"Küçük, baban için çok iyisin" parmağını yavaşça hareket ettirerek seni övdü, "bak koca bir kızsın ve babanın parmaklarını ne kadar iyi kavrıyorsun". Egonun yükseldiğini hissettin. Baban için iyi bir kız olmaktan başka bir şey istemedin.

Vücudun, içinde bir şeye sahip olmanın verdiği zevkle farklı tepkiler vermeye başladı. Daha fazlasını elde etmek için parmaklarına sürttün, Chris ne yapması gerektiğini biliyordu.

Karnın da sıkışmaya başladı "Baba II garip hissediyorum" sesin tizleşti

Chris senin boynunu ve yüzünü okşamaya başladı "sorun değil meleğim bırak gitsin" ve bununla birlikte sen de yüksek sesle inleyerek parmaklarının etrafında dolandın. Tanrım, olanlara inanamadı. Sana ilk orgazmını vermişdi, sen de öyleydin. seni bu kadar mahvolmuş gören tek kişi oydu ve aman tanrım, bu düşünceye bayılmıştı.

Sakinleştikten sonra seni kucağına aldı, seni kucakladı ve ara sıra küçük öpücükler attı, sana övgüler yağdırdı ve seni utandırdı "çok çok çok  iyi yaptın prenses, baban seninle gurur duyuyor"

"Baba bir ara tekrar yapabilir miyiz?" Sordun kendini gizleme çabasıyla, tabi ki o da senin için daha da enai oldu.

"Hmm belki bu kadar çok sevdiysen, ama uslu durursan"

Baban tarafından tekrar o şekilde dokunulmak için ne gerekiyorsa yapmaya hazır olduğun için heyecanlı bir şekilde başını salladın.

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin