A.F.E.T.L.E.R
"Bu seni tahrik mi ediyor?" Tiz bir inilti çıkarırsın ve o göğüslerinle oynarken başını Chan'ın omzuna yaslarsın.
Seninle arabada oynaması tek başına bile bir şeydir ama sadece ikiniz olmadığınızda...
Dikiz aynasına bakarsın ve Changbin ile Minho'nun öpüştüğünü görürsün, büyük olan Changbin'e yaslanmış ve onu kotunun üzerinden avuçluyor. Changbin, Minho'nun ağzına sızlandı ama onu uzaklaştırmaya çalışmadı, sürtüşmenin tadını çıkardı. Dikkatini tekrar Chan'a verirsin ve hassas yumrularını çekmeye başladığında inlersin.
"Bu seni ıslak prenses mi yapıyor? Yoksa sırf Changbin ve Minho yüzünden mi?" Kucağında kıvranırsın ve çıkıntısına sürtünürsün, onun inlemesine ve seni daha sıkı tutmasına neden olursun. "L-lütfen-" Sessiz kalmak için dişlerini gıcırdatıyor, seninle oynamak ve diğerlerinin arka koltukta öpüştüğünü duymak kendini toplamasına sağladı.
Chan sonunda bıktığına karar verir ve arabadan iner, seni de beraberinde sürükler, arka koltuğun kapısını açar ve Minho'ya seslenir. Minho geri çekilirken dudaklarını yalıyor ve Changbin'in giyinik sikini Chan'la yüzleşmek için uzaklaşmadan önce son bir kez sıkıyor.
"Hadi bunu içeri taşıyalım, siz ikiniz birbirinizle oynarken ben bu kaltağı becermek istiyorum."
Sözleri beklentisiyle mızmızlanırsın ve bacaklarını birbirine bastırırsın. Minho arabadan indi ve sana doğru yaklaştı, eğildi ve çeneni parmaklarının arasına aldı ve ona bakmanı sağladı.
"Merak etme bebeğim, belki Chan, Changbin ile işim bittiğinde senin ağzını kullanmama izin verir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanfictionÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz