Slm iki isteğim var 1. Beni hiç insanın olmadığı konforlu bir eve atın ( evimi boşaltmak da olur) 2. İkinci yokmuş o da birinciymiş günaydin
"Senin neyin peşinde olduğunu bilmediğimi sanma tatlım."
Gözlerini ona çevirerek, "Hiçbir şey peşinde değilim," diye alay edersin. "Üstümü değiştiriyorum. Bu kadar."
Minho, on sekiz dakikadır bir sayfasını bile çevirmediği kitabın üzerinden sana dik dik bakıyor. Gözlerindeki bakışı bilirsiniz; sabrını sınamaya karşı sizi uyaran, ancak bu, onu daha da zorlamak istemenize neden olan.
Çünkü Minho sinirlendiğinde karşı konulamaz .
"Pencerenin önünde üstünü mü değiştiriyorsun?" derin derin düşünür, dikkatini yeniden kitabına verir. "Bütün komşuların seni görebileceği bir yerde?"
"Bu yüksek bir bina, Minho. Herkes herkesi görebilir."
"Mhm, ama herkes sen değilsin canım. Şimdi gidip yatak odasında üzerini değiştirmeye ne dersin?
"Ama burası benim dairem."
"Biliyorum ama sen-"
"Benim dairem, benim kurallarım," sözünü kesiyorsunuz.
"Bunun senin dairen olmadığını söylemiyorum bebeğim, sadece orada-"
"Bana karşı daha nazik olmalısın. Benim tarafımda olman gerek."
" Bebeğim ."
Minho'nun ses tonu çok soğuk, oyununuzu oynamayı bitirdiğini söyleyecek kadar. Gözleri sessiz bir tahrişin en karanlık havuzlarıdır, odanın diğer ucundan bakışlarıyla karşılaşırsınız.
"Benim hakkımda bir kez daha konuşursan o güzel ağzını senin için kapatırım," Şakıyor adeta, bu ima tüylerini diken diken ediyor.
Şimdi bu size bir fikir verir.
Oturma odasının zeminine attığın blazer ceketini ve eteğini çoktan açılmış olan gömleğini omuzlarından sıyırırsın. Aslında, tüm bu fiyaskoyu başlatan da buydu.
Büyük pencere, tüm stüdyo dairenizin bir tarafını oluşturur ve zeminden tavana karşı sokaktaki başka bir yüksek bloğa bakar. Herkes herkesi görebilir derken yalan söylemiyordunuz; gerçekten görülebilir. Artık komşularınızın günlük rutinlerini biliyorsunuz. Odanın içinde kasılarak, sadece sutyenin ve uyumsuz iç çamaşırınla, savrulmuş gömleğini almak için eğilmeye özen gösterirsin. Minho'ya yaklaşırken hareketlerini abartarak gömleğini başının üzerinde tutuyorsun, üzerine düşürdüğünde sana bakamadığı ve gömlek yüzünü örttüğü için hayal kırıklığına uğradın. Derin bir nefes alıyor, malzemeyi kapıyor ve azımsanmayacak bir kuvvetle yanındaki kanepeye fırlatıyor. Minho en iyi zamanlarda ölümcül derecede çekici, ama kızgın olduğunda? İçinizi jöle yapar. (Cıglıııık)
"Sana söyleneni yapsan? Sadece bu seferlik?" kitabını da bir kenara fırlatır.
"İstemiyorum."
Huysuz ve bunu biliyorsun.
"Tamam," diye sırıtıyor. "Böyle mi oynamak istiyorsun?"
Bileklerinizi kavrayarak sizi aniden kucağına çekerken, endişeli bir heyecan sizi sarar. İri eller omurganıza uzanır, sizi içine çeker, pelüş dudakları kulak memenizin yumuşak tenini bulduğunda sizi yakın tutar.
"Komşulara şov yapmak ister misin bebeğim?" diye fısıldıyor, gözlerin geri dönüyor. "Her şeyi görmelerini ister misin?"
Ellerini onun geniş omuzlarının üzerinden kıvırırsın, o seni kolayca kaldırırken gömleğinin kumaşını kavrarsın ve şeffaf pencereye doğru yürürsün. Seni ona bastırıyor, soğuk cam sırtını okşarken boğazından bir hıçkırık kopuyor, tepeden tırnağa şoka giriyorsun.
"Cevap ver bebeğim."
"E- Evet."
Her şeyi görmelerini gerçekten istediğinizden emin değilsiniz ama kahretsin, Minho'nun istediği buysa, Minho'nun alacağı da bu.
Köprücük kemiğinizin çukurunu ısırır, ona doğru eğildiğinizde neşeyle mırıldanır, kemer tokasının gevşeyen metalik sesini, fermuarının sıyrılmasını dalgın bir şekilde algılar. Minho'nun kaya gibi sert boyunu üsse götürerek, sadece geri indirilmek üzere biraz yükseldiğinizi bir an fark etmezsiniz. İmkansız bir şekilde ürperirsin, o hareket ederken canın pahasına ona sarılırsın, seni güçlü kollarında zıplatır ve her tepkini kedi gözleriyle, açıktaki boğazını ısıran ve emen ısırılmış dudaklarla değerlendirirsin. Isı içinize işliyor, merkezinizi ısıtıyor ve uzuvlarınızın her birini işe yaramaz hale getiriyor, yine de Minho sizi bunun üstesinden getiriyor. Sırf nefesinizin kesildiğini tekrar duymak için sizi cama doğru yeni soğuk noktalara kaydırır.
"Şuna bak, kıpkırmızı ve güzelsin. Kahretsin , mükemmelsin," diye tıslıyor, alçak ve gıcırtılı bir sesle kulağına. "Beni kızdırıyorsun. beni çıldırt Her seferinde kaybetsem de senin aptal küçük oyunlarına dalmamı bekliyorsun benden."
"İşte bu yüzden beni seviyorsun," nefes nefese, kafanı cama geri atıyorsun.
"Doğru söylüyorum."
Hızı artar, derine dalar ve pozisyonun izin verdiği ölçüde geri çekilir, aletinin çarpıcı kıvrımı en hassas bölgelerinizi nefis bir tekrarla sıyırır. Kulakları ve ten rengi pembeye çalan, yeni boyanmış mor bukleleri alnına keçeleşmiş, onu öfkeyle öpüyorsun, sanki öpücüğün kendisi bir şekilde görselliğini hafızasına kazıyacakmış gibi.
Sana bir itiş, sonra bir başkası, kendi itişiyle salıverilmeni emrediyor ve sen onun etrafında dağılırken çenene burnunu sokuyor, sahip olduğu her şey ile zonklayan penisini sağıyor.
Bu dağınık bir olay. Pek uygun değil.
Ama komşularınızın sizi yere indirip usulca öptüğünde yüzlerindeki skandal, mesafeli bakışlardan anladığınız kadarıyla, bunun harika bir gösteri olduğundan eminsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanfictionÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz