Hyunlix × okuyucu

2.6K 37 27
                                    

!cinsel içerik, üçlü, dildo, çok az hakaret ama sonra yumuşuyor, kadın okuyucu, sub!idol(ler)×dom!okuyucu, mommy kink, babyboy, anal, aşırı uyarılma¡

!cinsel içerik, üçlü, dildo, çok az hakaret ama sonra yumuşuyor, kadın okuyucu, sub!idol(ler)×dom!okuyucu, mommy kink, babyboy, anal, aşırı uyarılma¡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen ve Felix daha yakınlaşmaya başlamadan kapıyı kilitlediğinizden emindiniz. Felix'in yanında oturan önünüzdeki uzun boylu çocuk bunun yanlış olduğunu kanıtladı. Toplayabildiğin en sert bakışını attın. "Felix bebeğim?" Gözlerine bakmak için çenesini tuttun. "Sana yapmanı söylediğim ilk şey neydi?" Ona sorarken sesinizin altında alçak bir hırıltı vardı. "K-k-kapılı kilitlemek." Acımasız bakışlarınız altında sesi biraz titredi. "Yine de basit talimatları bile dinleyemiyorsun. Bunun olmasını sen istedin. Birinin gelip seni ne kadar kötü mahvettiğimi görmesini istedin, değil mi?" Geri çekilip ikisine de bakarken dedin. Felix cevap vermedi, sadece inledi. Hyunjin'e bakıyorsun ve ereksiyonuna baktığını görüyorsun "Ben-ben özür dilerim yy/n" dedi sessizce. "Bu benim adım babyboy. Beni ve Felix'i ne kadar iyi dinlediğine bakılırsa bunu bildiğine eminim." Yüzü ateşli bir şekilde kızarıyor. "Özür dilerim hanımefendi."

İkisine de görünür bir endişeyle bakarsın. "Renkler çocuklar.." "yeşil" diyorlar. İkisini de sevimli bularak cevaplarına gülümsersin. "Felix bebeğim? Ben oyuncakları almaya giderken hyunjin'in kıyafetlerini çıkarır mısın? " diye sorarsın. Sen soyunmak ve dildonu takmak için dolaba giderken diğerlerinin kıyafetlerini çıkarmak için acele ettiğini hayatında hiç bu kadar hızlı başını salladığını görmediğine yemin edebilirsin. Kalçalarındaki kemeri sıkarak odaya geri döndün.

Hyunjin çoktan yatağa yaslanmış halde berbat görünüyordu, göğsü ve boynu kırmızı ve hafif terliydi ve henisi de hafif pembeydi. Felix ona sanki soyunmayı yeni bitirmiş gibi bakıyordu ki senin içeri girdiğini duydu. Gülümseyerek onlara doğru yürüdün ve Felix'e kenara çekip hyunjin'e yer açmasını işaret ettin. "Hey bebeğim bana güveniyor musun?" Ona usulca sorarsın, o ise sadece başını sallar ve gözlerinin içine bakar. Uyluklarını aşağı yukarı ovuştururken alaycı bir şekilde penisine yaklaşırken göğsünü öpmeye başlarsın. Ne kadar hassas olduğunu kanıtlamak için kalçalarını ellerinize sürtmeye başlar.

Onun bronz teninde yaptığın birkaç ize bakarak oturursun. Etrafa bakarsın ve boştaki elinle Felix'in boğazını tutarsın ve onu öpmek için çekersin. Diğer elin Hyunjin'in nefesinin kesildiğini duyduğun sıra uzunluğunda yukarı aşağı sallanıyordu. Hyunjin'in mızmızlanması, doruk noktasına yaklaştıkça tam bir iniltiye dönüştü. Dudaklarından "lütfen hanımefendi" ve "yaklaştım" iniltileri ve sızlanmaları dökülüyor. Konuşmadan önce düşünüp düşünmediğini bile sorgularsınız, ancak sorunuzun cevabı, o zırvalayan bir karmaşaya dönüştüğünde oldu. Felix'ten uzaklaştın "gelebilirsin bebeğim" dedin ve ucunu emmek için eğildin.

Hyunjin boştaki elini tutarken sessiz bir çığlıkla geldi. İyi olup olmadığını sormak için elini hafifçe sıktın. "Anneciğim ne-ne yapıyorsun?" Hyunjin, elinin sikinde yukarı ve aşağı hareket ettirmeyi ne zaman bırakacağını kestiremezken sordu. "Felix bebeğim benim yerime elini kullan." Elini tuttun ve seninkinin olduğu yere koydun. Felix olduğun yerden kalktı ve elini Hyunjin'in penisinde aşağı yukarı salladı, bacakları hafifçe titriyordu ve sırtının kavislenmesi onu kesinlikle güzel gösteriyordu.

Ayağa kalktın ve Felix'in arkasına geçtin ve kıçına sert bir tokat atarak dudağını ısırdın ve onun öne doğru fırlamasına ve el hareketlerini geçici olarak durdurmasına neden oldun. "Sana durmanı söyledim mi bebeğim?" Eğilip kulağını öperken sordun. Eli seni memnun etmek isteyerek hareket etmeye geri döndü. Gülümsedin ve geri oturdun kemerindeki yeri sıktın. Yapma penise ve felix'in deliğini yağladın. Oyuncağı kıçını hafifçe içeri itecek şekilde hizzaladın. Oyuncağınızın içinde yaptığı esnemeye küçük bir inilti bıraktı. "M-hanım...ben-ah- yakınım" hyunjin'in inlediğini duydun. "Boşalma." Sızlanan çocukla göz teması kurarken söyledin.

Felix'in içine girerek, ağır nefeslerinin arasında yüksek sesle inlemelerine izin vererek hızını artırmaya başladın. Yataktaki dağınık sarı saçlara baktın ve gözlerinden yaşların süzülmeye başladığını gördün. "Hanımefendi lütfen...ben-ah-tutamıyorum." Hyunjin gözlerinde hoş bir ifadeyle sana söylediğinde bekletmeden "boşal bebeğim" dedi. Hyunjin, felix'in elinin her yerine ve hafifçe yüzüne geldi. Felix, hareket eden kalçalarına odaklanarak elini hareket ettirmeyi bıraktı.

Felix'in yaklaştığını hissedebiliyordunuz. Hızını artırırsın ve ara sıra kıçına bir şaplak atarak inlemesinin daha da yükselmesini sağlarsın. Onu saçından tuttun ve oturmasını sağladın, başını çevirdin ve dudaklarına uzun, hararetli bir öpücük bıraktın. Öpücükten geri çekildiğinde yüzündeki gözyaşı çizgilerini ve dudaklarının şiştiğini görürsün. Kulağına doğru ilerliyorsun "Boşal bebeğim. Çarşafların her tarafına boşal, efendini mahvediyorsun." Kulağının biraz altını emerken söyledin.

Felix kalın beyaz iplerle geldi ve "teşekkür ederim" kırık iniltileri arasında duyuldu, kalçalarını yavaşlattın ve Felix hafifçe inerek hyunjin'in yanına uzandı. Felix'ten sıvıştın ve çocukları temizlemek için havlu almaya gittin. Geri döndün ve ikisinide sildin ve yanaklarına hafif öpücükler bıraktın.

"Siz çocuklar iyi misiniz?" Belindekini çıkarırken sordun ve yıpranmış çocuklar için iki çift boxer aldın. Sen boxerlarını giydirirken ikisi de tembel bir evetle cevap veriyor. "İkiniz de kesinlikle çok güzel görünüyorsunuz." Eğildin ve yüzlerini nazikçe tutarken Felix'i dudaklarından öptün.

Sonra yataktakinin kirli olduğunu görerek başka bir battaniye almaya gittin. Geri döndüğünde ikisinin de uyukladığını gördün. Yatağa girdin ve üçünüzü de örttün. "Bu gece benim için çok iyi iş çıkardınız çocuklar. Teşekkür ederim. Sizi seviyorum" dedin ve uykuya daldın.

~*Zaman sıçraması*~

Minho, önceki gece ve bu sabah yataklarında olmadıkları için iki çocuğun nereye gittiğini merak ederek odaya girdi. Üçünüzü üst üste yığılmış halde görünce küçük bir ciyakladı ve "er ya da geç olacaktı zaten" diye düşündü. Sizlerin uykuyu bitirmesine izin vermek için odadan çıkarken.

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin