Changbin

1.9K 34 12
                                    

Çok uykul var diye derhaneyi bıraktım eve geldim gelince iki kere peş peşe markete gitmek zorunda kaldım ve top korkumun hâlâ yerinde durduğunu fark ettim.... 

 Yılın en sıcak günleriydi ve sıcak hava nedeniyle buharlaşıp havaya karışabilirdin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Yılın en sıcak günleriydi ve sıcak hava nedeniyle buharlaşıp havaya karışabilirdin. Hiç bu kadar sıcak olmamıştı ama Changbin sayesinde vücudun buz gibi soğuk.

Buzun cildinizden aşağı süzülüş şekli, kolunuza ve baldırlarınızın iç kısmına bastırılan küçük bir küp sizi hem sıcaklık değişiminden hem de heyecandan titretir. Siz ikiniz kinkleriniz hakkında hiç konuşmamıştınız ve daha birkaç dakika önce bundan bahsettiğiniz için erkek arkadaşınız çaresizce denemek istedi. Bu da sizi yatağa yönlendirir, onun sıcak dudakları sizin soğuk dudaklarınıza çarpar, üzerinizde süzülürken kollarınız sırtına yaslanır ve uzuvlarınızda aşağı yukarı buz küpleri hareket eder.

Uyluklarınızda eriyen ve yavaşça sıcak çekirdeğinize doğru kayan soğuk katıya tıslarsınız. Changbin, kademeli olarak baskı uygularken küpü yarığınıza sürtüyor. Dondurucu sıvının klitorisinden ıslak kıvrımlarına damladığını hissetmeden önce yavaşça daireler çizerek ovuşturur. Buzu sinir demetinin tam üzerine yerleştirmiş, sana her zamankinden daha fazla duygu hissettirmişti. Buz küpünü parmaklarının arasında yuvarlayarak sıcaklığınıza anlaşılmaz desenler çiziyor.

Diğer elinin buzu göğsünüze getirdiğini ve neredeyse eriyen küpü göğüs uçlarınıza bastırdığını hissettiğinizde nefesiniz kesilir. Küpün hassas çıkıntılara doğru yuvarlandığını, güçlü kollarıyla buzu bastırdığını hissettiğinizde sırtınızı bükersiniz. 

Sinirlerinin zevkten yandığını, içinin ısındığını ve teninin soğuduğunu hissedersin. Buzun çekirdeğinizden ayrıldığını hissetmeden önce, Changbin onu dudaklarınıza sürerken aynı küpü ağzınıza getirilir. soğuk küpü ve ılık sıvılarınızı dilinizde tadarsınız ve dudaklarınızı etrafına sıkıca sarar ve buzu emerek soğuk suyu yutarsınız.

Changbin'in penisi bacağına sürtündüğü gibi sağ uyluğunda seğirdiğini hissediyorsun. Dikkatlice bir buz küpünü parmaklarının arasında tutarsın ve altındaki battaniyenin yumuşak sesiyle onu yatağa doğru itersin.

Küpü göğsüne sürter, belinin diplerine sıyırır ve kalın, kızgın ve şişmiş boyunu tamamen görmezden gelerek doğrudan taşaklarına indirirsin. Küpü penisinin tabanına doğru yuvarlarsınız ve yukarı doğru, sabit ve yavaş bir şekilde getirirsiniz. Zevkle inliyor ve homurdanıyor, vücudunun içindeki ve dışındaki zıt sıcaklıklar nedeniyle nasıl hissetmesi gerektiğinden emin değil. buz küpünü penisindeki çıkıntılı bir damarın üzerine getirir ve katıyı uzunluk boyunca dolaştırırsın.

Ucuna buzu getirdiğinizde kalçasını kasıyor, ön boşalması ve soğuk suyla kaplıyor. O mızmızlandığında kendini beğenmiş bir şekilde gülümsersin ve sonunda ona teslim olursun. Üzerine gitmeden önce ağzına bir buz daha tıkarsın. Ağzındaki buz hareketlerinin çoğunu engellediğinden rahatsız olarak onun ucunu emersin, ama Changbin'in inlemeleri seni daha ileri gitmeye teşvik eder.

Ara sıra onun boyuna şaplak atarsın, aynı anda suyun çenenden aşağı damlamasını engellersin. Yaklaşmakta olduğunu hissediyorsun ve ahlaksız bir pop ile yükselmeden önce sikini yavaşça pompalıyorsun. Yavaşça üzerine oturursun, duvarlarını esnettiğini hissedersin.

Klitorisinde bir buz hissettiğinde nefesin kesiliyor, çünkü Changbin yardım etmek için hiçbir şey yapmıyor ve onu sana sertçe bastırıyor. Changbin kalçalarını sana bastırdığında ve sen öne düşmeni engellemek için ellerini onun göğsüne koyduğunda, hareketlerin duraksadı.

Seni tekrar tekrar iter ve sen, özündeki yoğun yanma hissiyle haykırırsın. parmakları kendilerini kalçalarınıza gömüyor, morluklar ve izler kendiliğinden oluşuyor. Vücudunun her yeri sıcak basmış gibi, seni ve erkek arkadaşını ince bir ter tabakası kaplıyor. Odada duyulan tek şey derinin tokatlanması ve ahlaksız inlemelerle sızlanmalar.

Changbin, sıcak yükünü sana boşaltmadan önce son bir kez kalçasını sana doğru çekiyor ve orgazmik durumunu sana itiyor. Duvarlarınızın aletinin etrafında sarsıldığını hissettiğinde klitorisinizdeki buzu kavrayışı sertleşir ve orgazmınızın sizi ele geçirmesine izin verirsiniz.

Suların senden fışkırıyor ve Changbin'in gevşekliğini kaplıyor, seni çekip kendenden çıkarıyor. Onun yanında denleniyorsun, orgazm sonrası mutluluktan nefes almaya çalışırsın. Sana doğru atılır ve seni kendine çeker, bir kolunu beline atıp omzuna sarılır. Işıkları kapatmadan önce uzaktan kumandayı kapmak ve klimayı açmak için uzanırsın ve ona sarılmak için dönersin.

Sanki gökyüzündeki bütün yıldızları görmüş gibi gülümseyerek burnunuzu ve sonra dudaklarınızı öper. Dokunuşuna kıkırdarsın, ona daha çok sokulursun ve göğsüne fısıldarsın:

"Seni seviyorum, Bin."

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin