•erkek arkadaşın olarak•
.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・
> size küçük motive edici sözler bırakır.
Chan bir erkek arkadaş olarak çok yardımcı oluyor ve size her konuda yardımcı olmak için elinden geleni yapıyor.o senin en büyük motivasyon ve destek kaynağın. ne yapıyor olursanız olun sizi her zaman neşelendirirdi.Her gün cebinize küçük notlar bırakırdı, böylece sizi her zaman motive eden şeyler bulur ve sizi çok sevdiğini hatırlardınız. not yazacak vakti olmasaydı, size bir sürü kalp emojisiyle birlikte sesli bir mesaj gönderirdi.size bu küçük notları bırakmak onun günlük rutininin bir parçası ve bunu yapmasaydı günü aynı olmazdı.
> sana istediğin her şeyi pişirirdi.
minho, tok olsan bile seni beslemek ve büyütmek isteyen türden bir erkek arkadaş.tok ve sağlıklı olduğunuzdan emin olmayı seviyor, bu yüzden yemek yapmaya başladığında, siz onun damak zevkini test eden kişiydiniz. (Yemek tadıyosun) Hiç şüphe yok ki yemeğinin tadı harikadır, bu yüzden her zaman onun size bir şeyler yapmasını istersiniz ve o memnuniyetle buna uyar.minho bir sürü kdrama izliyor ve kesinlikle eğlence olsun diye tüm kdrama çifti şeylerini denemeniz için onunla yemek pişirmenizi sağlayacak türden bir erkek arkadaş olurdu.gerçek bir romantik ve doğum gününüz gibi özel günlerde sizin için kocaman, lezzetli bir yemek hazırlayarak bunu gösterir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanfictionÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz