Black Swan 4

979 46 15
                                    


Bir bakıma, Jeongin'in yorumunun ikinizin de üzerinde anlaştığı ama bir daha asla gündeme gelmeyecek bir şey olmasını bekliyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir bakıma, Jeongin'in yorumunun ikinizin de üzerinde anlaştığı ama bir daha asla gündeme gelmeyecek bir şey olmasını bekliyordun. Kısa bir süre sonra olaydan pişman olacağını varsaydınız ve hiç yaşanmamış gibi davrandınız. Ancak, ikiniz de ertesi gün tekrar takılmaya başladınız. Ve o günden sonra. Elbette en ufak bir itirazınız olmadı. Bununla birlikte, harekete geçmediği halde sana karşı hisleri varmış gibi görünmesini tuhaf buldun.

Yine de ona teşekkür etmen gerektiğini düşündün. Macera dolu hafta sonunuz, performansınızın önemli ölçüde artmasına neden olmuş gibi görünüyordu. Chan, sonuçlarınla ​​çok mutluydu ve hafta sonu arkadaşlarının arkadaşlarıyla takıldığını ve birkaç partiye gittiğini söyleyerek, beceriksizce bunu geçiştirmek zorunda kaldın.

Bir dereceye kadar doğruydu; Jeongin teknik olarak bir arkadaştı ve sen onunla bir partiye gitmeyi planlamıştın.

Jeongin ile seks yapmak, dürüst olmak gerekirse, başınıza gelen en iyi ve en kötü şeylerden biriydi. Stres seviyeniz azalmakla kalmadı, aynı zamanda sahnede süzülürken ve seyircilerin önünde dönerken kendinizi daha özgür hissettiniz. Ancak, Jeongin'e karşı daha fazla bir şeyler hissetmeye başladın ve hislerinin arkadaşlığının önüne geçeceğinden korktun.

Her şeyden sonra bunu bir arkadaşlık olarak düşünebilir misin? Her halükarda, durum Jeongin'i görmen konusunda seni daha çok strese sokuyordu.

Sahne yönetmeni, "Y/N, iki numaradasın," diye seslendi.

Ayağa kalktın, sinirlerini silkeledi. Bu gecenin son sahnesiydi. Sahneye çıkıp performans sergilemek için can atıyordunuz çünkü gösteri şu ana kadar sorunsuz devam etmişti ve siz de onu sorunsuz bir şekilde bitirmeye hazırdınız. Bu, en sevdiğiniz kısımlardan biriydi; Her zamanki sonsuza dek mutlu olmanın aksine , Odette ve prens büyüyü bozmak ve sonsuza kadar birlikte yaşamak için trajik bir şekilde ölürler.

Sahneye çıktın, perdenin arkasından ön sırada Jeongin'i gördün. Bilet alması ve tüm gösteri boyunca sadece senin için oturması düşüncesiyle göğsün yandı. Senin için her şeyi yapardı -bunu biliyordun- ama neden sana çıkma teklif etmesin?

Girişinizi işaret eden müzik çalmaya başladı ve siz parmaklarınızın ucunda dikilip sahne boyunca ilerlediniz, zarafet ve nahiflik dolu duruşunuzu koruyarak. Büyücünün araya girmesi için prense uçtun. Ancak müziğin kreşendo'su bastırıldı ve belden eğildiğinizde her şey yavaşladı.

Odette sonsuza kadar bir kuğu olarak kalmaktansa ölümü seçer.

Tekrar ayağa kalktın, gözlerinden yaşlar akıyordu. Ağlaman için hiçbir sebep yoktu -aslında sebebin ilk sırada oturandı- ama sahnede duygusallaştığın için kendini zavallı hissediyordun. Siz, büyücü ve prens artık savaşıyordunuz, hareketleriniz hissettiğiniz öfke ve hayal kırıklığını ifade ediyordu.

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin