Jisung

2.2K 38 36
                                    


[ 6:24 ]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[ 6:24 ]

"Ji, beni özlediğini biliyorum." Ellerin onun boynuna dolanırken sırıtıyorsun, o inliyor, elini tutarken dudağını ısırıyor ama aslında asla aşağı çekmiyor.

"hayır, özlemedim, kafamla oynamayı bırak." Nefes nefese konuştu, önünüzde durmak için nazikçe elinizi boynundan çekti.

ona kaşını kaldırıyorsun ve dilini yanağına sokup acımasızca gülüyorsun. "Bu cepheyi ne kadar süre ayakta tutacaktı?" topuklarından birini çıkarırken kendi kendine düşündün.

"Tamam, yani ayakkabılarımı çıkarmamda bir sakınca görmezsin, değil mi?" Ona kendinden emin bir şekilde gülümsersin ve onu yavaşça kendine çekmek için masum bir hareket sergilersin.

jisung sessizce seni izledi, göğsü inip kalkıyordu. ayakkabılarını çıkararak eteğinin düğmelerini açmaya başlarsın. Fermuarla uğraşırken, onun etrafında dönmeye başladın, hareket etmesi için onunla alay ettin ama o bunu yapmadı, sen onun etrafında hareket ettikçe o sadece olduğu yerde kaldı.

eteğin güzel renkli zeminlere düştü. Jisung'un önünde durursun ve o gözlerini kapatır, başka ne yapacağını görmek istemez, senin cazibeni riske atamaz.

Bundan sonra ne yapacağını tahmin ederken kalbi hızla atıyordu. ağzını biraz açarsın ve parmağını içine koyarsın, durdurmadı, yapamayacağını biliyordu , zihni çaresizce ona bağırsa da.

uyluğun onun giysilisinin üzerinde sıyrıldı. Parmağınız ağzında kalırken ona yukarıdan aşağıya baktınız ve yavaş ama emin adımlarla başparmağınızı kaplayan ıslak bir madde hissetmeye başladınız.

sana karşı koyamayacağını biliyordun.

gözlerini açtı ve senin iç çamaşırlarınla, güzel, ipek iç çamaşırlarınla ​​ona baktığını gördü.

seni iç çamaşırınla ​​görünce gözleri parladı. bir aydır seni böyle görmemişti.

"Benim için çok iyi bir çocuksun." Parmağınızı emip kolunuzu omzuna dolayarak onu kendinize doğru çekerken kulağına eğilirken fısıldarsınız.

Sonunda ağzından çıkardığınızda, dudaklarından biraz bastırılmış bir inilti duyabiliyordunuz, ağzından parmaklarınıza damlayan bir tükürük dizisi vardı.

"sen benimsin, duydun mu beni ji? benim."

......

"Gördün mü bebeğim, akşamların benimle daha heyecanlı değil mi?" Onu kendine çekerken kıkırdarsın, örtüler çıplak vücudunu ince perdelerinden sızan ay ışığından saklar.

"Git öl, beni kandırdın." yüzünü gömdüğü yastığın boğuk sesiyle karşılık verdi. Örtüyü üstüne çektin, boynuna bir öpücük kondururken ona sarıldın.

"Evet? Bunun için beni cezalandıracak mısın?" alay edersin, sesin ne kadar yorgun olduğundan biraz kısılır. Jisung'un sizin için çaresizliği sayesinde gecenin yarısından fazlasında uyanık kaldınız ve tabii ki Jisung'un hissettiği bastırılmış duygulara sonunda ifade etme fırsatı verildi..

penceredeki küçük aralıktan bakmaya başladın, ayın bulutların arasından yavaşça kaybolmasını izledin, "belki boğazına bir bıçak saplarım" diye mırıldandı ve sonunda başını sana çevirdi.

Siz çıkarken edindiği bir alışkanlık olarak, akılsızca saçınızla oynamaya başladı. "sonra kanımı yala." umursamazca gülersin, gözlerini devirmesine neden olursun.

"sen delirmişsin." güldü, sen birçok insanın altında uyuduğu güzel beyaz ışığa bakarken sana baktı.

"Ama hoşuna gidiyor." Karşılık verirsin ve onun güzel pembe, hafifçe şişmiş dudaklarına kısa bir öpücük kondurursun.

Jisung, elini tutmadan önce öpücüğe karşılık verdi.

Stray Kids - Çevirileri 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin