Még több és még többen érkeztek. Valamelyiknek a kezében buzogány volt a másiknak pedig pörölj, volt ott láncfűrész és kések is. Az ájulás szelén voltam. Elkezdtem izzadni és hányingerem is lett. Mindenki nyugodtan állt, mind addig, amíg el nem kezdődött a Slipknot-tól a Yen című száma. Az elején még lassú a szám és akkor hitelen bedurvult. Ekkor láttam, hogy anya és apa rohan a bokrok között és elindítják a hangfalakat. Ugyan az a szám percekkel később indul csak el és kánomban szólt. De még így sem zavart, mert a kedvenc számaim üvöltöztek a bokrok közűl. Ez volt a KIBASZOTT JEL. Anya és apának ez volt akkor a feladata, hogy védjek a hangfalakat. A szírének elkezdték belehúzni a szörnyeket a vízbe. Nem értették, hogy mi folyik körülöttük.
-NA MI VAN? MEGLEPŐDTTETEK? AZT HITTÉTEK, HOGY CSAK ÚGY MEGKAPTOK? Álltam fel egy farönkre. Ekkor az összes undorító arcnélküli lény rám nézett és egyszerre megindultak.
Rengetegen vannak, de nem láttam a vezetőjüket. Tudtam, hogy most rohannom kell. Elindult a Custer a hangfalakból. Néhányan keresték a hangfalakat, de jó munkát végeztek a többiek. Egyet sem találtak meg. Egytől egyig mindegyik felrobbant. Mintha sárga színű vizű szökőkutak lettek volna. Megragadtam a.… lángszórót? Nem is érdekelt honnan van. Belerohantam az arcnélküli tömegbe. A kétméter magas szörnyek undorító csontos lábai között és mindegyiket leégettem. Ábel és családja vérfarkasként támadták ezeket. A vérfarkasok feladata volt, hogy a bokákat levágják, de ne érjenek a vérhez és hagyják amíg felrobbannak a zene hallatán. Egyszerűen egyre többen és többen lettek, amikor a zene és a harc közepette meghallottam, hogy valaki hatalmasat üvölt. Nem volt kérdés elkaptam a fejem a szörnyről és kerestem, hogy ki üvöltött. Abban a pillanatban felkapott az egyik. Aki sokkal magasabb volt a többinél. Kicsit vastagabb és volt neki melle is. Gondoltam, hogy ő a vezér. Akitől vannak ezek a szörnyek.
-NEEE! Kiabáltam és próbáltam kiszabadulni a szorításából. Miközben egyre magasabbra emelt láttam, hogy Ábel sérült meg.
Amikor megláttam, hogy egy csontos kéz van a gyomrában elkezdtem bőgni. A magasból láttam, ahogy a vérfarkasok letépik a bokákat, de nem hallották a kiabálást. A vámpírok szuper gyorsasággal vágják le a fejeket. Ezek után a testük szétpukkan. A szírének a vízből nem jöttek ki, de a hínár szerű ostorukkal elkapták azokat, akiknek még volt lábfejük és belehúzták a vízbe őket. Anya és apa már nem volt ott, de nem is kellett ottmaradniuk. Az volt a feladatuk, hogy hazamenjenek azután, miután elkezdenek szétpukkanni a szörnyek, Bogyihoz, hogy ne féljen és ha a háznál is vannak ilyen lények egytől egyik gyilkolják meg őket.
YOU ARE READING
Igen (Befejezett)
Mystery / ThrillerEmese, aki csak ágy átlagos tinédzser nagyban várja a jól megérdemelt téli szünetet, ám jön egy srác kinek neve Ábel, elhódítja bájával a tinédzser lányt. Mesél neki ezt meg azt, ám Emese nem hisz neki, végül a mesék életre kelnek és ő maga fogja ez...