gizlihesap@gmail.com (Ela): Kardeşim kimsin? Silah satıcısı falan mısın be?
gizlihesap@gmail.com (Ela): ADLARIMIZ AYNI BE ADAM!
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Siz ciddi misiniz?
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Silah satıcısı derken ne demek istiyorsunuz beyefendi?
gizlihesap@gmail.com (Ela): Trans yaptın sen de hemen beni! Hanımefendi diyeceksin.
gizlihesap@gmail.com (Ela): GÖKTUĞ ADINDAKİ KİŞİYE NİYE SİLAH LİNKİ ATIYORSUN KARDEŞİM!
gizlihesap@gmail.com (Ela): Neyse hacker olduğunu biliyorum. Aynı ada sahibiz. BİR DE TOPLANTIN VARMIŞ UNUTMA AŞKO!
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Hacker değilim, silah satıcısı olduğum doğrudur.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ayrıca toplantımı hatırlattığınız için teşekkürler.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Rica ederim canımmm! Hem ne klâsik ad bulmuşsun. Gizlihesap ne ya, varoş musun???
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Aynı ad yapmışız.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ayrıca hanımefendi. Lütfen hesabınızı değiştirin. Bu hesabı 4 yıldır kullanıyorum.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Kes be! Sana mı bırakacağım sanıyorsun hesabı?? Buradan seri izliyorum.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): gizlihesap adında bir hesabın var, aynı zamanda da video izliyorsun. Şüphelenmeli miyim?
gizlihesap@gmail.com (Ela): Sapık herif! Kısmetse Olur izliyorum salak!
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Başka bir şey ima ettiğimi sanmıyorum. 🤐
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ve son kez diyorum. Hesaptan ayrılın. Karışmayı istemeyeceğin şeyler var.
gizlihesap@gmail.com (Ela): AY MAHALLE DEDİKODUSU GİBİ OLAYLAR MI VAR BEEE?? VALLAHİ SESİM SEDAM ÇIKMAZ YAAA!
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Adınızı öğrenebilir miyim hanımefendi???
gizlihesap@gmail.com (Ela): Ela canım, Ela.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Tanıdığıma memnun oldum Ela'cım. İki dakika içinde hesaptan çıkmazsanız, olacaklardan sorumlu değilim. -Kaya Çevik.
gizlihesap@gmail.com (Ela): KAYA ÇEVİK Mİİİ? ŞAKASINN!
gizlihesap@gmail.com (Ela): İsmin de çok yakışıklı. Soyadına kadar yazdıysan bu demek oluyordur ki mafyasın. Silah da satıyorsun zaten. AY MAFYASIN SEN!
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Kızım sen gerçekten iyi değilsin! Bak şu an mesajlaşmamız izleniyor olabilir. Sana bir numara atacağım. Oradan konuşacağız okey?
gizlihesap@gmail.com (Ela): Gerizekalı herif! Mesajları okuyabilecek durumda olan birisi, senin attığın numaradan mesajları okuyamaz mı sanıyorsun??
gizlihesap@gmail.com (Ela): Fakat bebeğim eğer diyorsan seninle konuşmak istiyorum.
gizlihesap@gmail.com (Ela): 05** *** ** **
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Akıllı kızsın. Fakat sebebi o değil canım. :)
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Gmail hesabında ortaklarım var. Tamam? Ayrıca numarayı kaydettim. Buradaki konuşmalarımızı sileceğim.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ela Kara, 19 yaşında, üniversitedesin. Baban emekli polis, annen de ev hanımı.
gizlihesap@gmail.com (Ela): kes sesini kes!
gizlihesap@gmail.com (Ela): Niye kim olduğumu araştırıyorsun ya! Hem mafya hem pislik hiç sevmedim seni.
gizlihesap@gmail.com (Ela): HİÇ SEVMİYORUM SENİ HİÇ!
-💬-
05** *** ** **: Ela bu konuyu uzatmak istemiyorum. Hesaptan çıkmak için kaç lira istiyorsun?
Ela: YA YEMİNLE BİŞİ YAZMAM KULLANMAM GMAİL HESABINI.
Ela: FAKAT SADECE İZLİCEMM! LÜTFENNN.
05** *** ** **: Zaten bir şey yapamazsın bana. Kendi canın için uyarmıştım.
05** *** ** ** kişisini kaydettiniz...
Belalı Kocişim: Eğer bana zarar vermeye çalışan bir faaliyette bulunursan...
Belalı Kocişim: Olacakları söylememe gerek yok diye düşünüyorum.
Ela: AMAN BE! ANLADIKKKKK!!
Belalı Kocişim: İyi.
Belalı Kocişim Çevrimdışı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gmail Hatası|Texting
Teen Fiction🤍-TAMAMLANDI-🤍 Gmail açarken, oluşan hatadan dolayı aynı isime sahip olan iki kişi. Gelen bütün mesajlar, dosyalar ve bilgiler ikisine de gittiğinin farkında değillerdir. Bir süre sonra onu ilgilendirmeyen, yasadışı olan belgeler biriktiğini fark...