2 ay sonra...
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Günaydın çiçeğim.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Benim bir işim olduğu için erken çıkarım. Akşam gelince konuşuruz. (06.23)
Çiçeğimm: Ne oluyor Kaya? (06.24)
Çiçeğimm: Bu erken çıkmalar, geç gelmeler.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Mesajlarımla uyandırdım mı?
Çiçeğimm: Hayır uyanıktım. Ancak sorduğuma cevap verebilirsen daha iyi olur.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Şirket işleri güzelim. Bilmiyor gibi tepki veriyorsun.
Çiçeğimm: Evet, sabah erken çıkar akşam geç gelirdin ama bu kadar değil.
Çiçeğimm: Dün gece 2'de gelmeni konuşmak bile istemiyorum.
Çiçeğimm: Kaya, farkındaysan biz evleneceğiz.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Biliyorum.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Şirket biraz zor durumda, onunla ilgilenmem gerekiyor. Tek başımayım.
Çiçeğimm: İnan ki bu kadar zor olmamalı.
Çiçeğimm: Alp Yılmaz'la da konuşabilirsin? (Görüldü.)
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Halledeceğim. Söz veriyorum.
Çiçeğimm: 2 aydır böyleyiz. Özledim.
Çiçeğimm: Sözünü de tutmadın. Beni her gün aramıyorsun, yazmıyorsun.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Özür dilerim.
Çiçeğimm: Ama aktifsin de, başkalarıyla mı konuşuyorsun?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Kimseyle konuşmuyorum.
Çiçeğimm: Pekâlâ. Seni zorlamayacağım.
Çiçeğimm: Ama beni de anla, özlüyorum.
Çiçeğimm: Sinirleniyorum da.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Ne desen haklısın. Özür dilerim.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Geri döndüğünde bunların hepsini affettireceğim.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Evi hazırladım bile, biliyor musun?
Çiçeğimm: Ne? Gerçekten mi?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Tabii ki, seninle beraber seçtiğimiz mobilyalar yerleştirildi.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Taşıma ekibiyle konuştum. Eşyaları da yerleştirecekler.
Çiçeğimm: Ben, hiç görmedim.
Çiçeğimm: Nasıl olduğunu çok merak ettim.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Seninle hazırladığımız gibi.
Çiçeğimm: Çok sevindim. :)
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Benim şimdi çıkmam gerekiyor. Şimdiden sana iyi dersler.
Çiçeğimm: Bu kadar çabuk mu? Saat 7.
Çiçeğimm: Büyük ihtimalle de gece 3'de dönersin.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Çiçeğim.
Çiçeğim: İyi, tamam!
Çiçeğimm: Bir şey demedim say.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Üzgünüm.
Çiçeğimm: Dert etme Kaya. Sana güveniyorum.
Çiçeğimm: Görüşürüz, seni seviyorum.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Bunu duymaya ne kadar ihtiyacım olduğunu bilemezsin bile.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Ben de seni seviyorum. :) (07.01)
Çiçeğimm: İnşallah gerçekten şirkette sorun olduğu için yazamıyorsundur Kaya. (09.02) (Silindi.)
Çiçeğimm: Ancak sevenin, sevdiğine her zaman vakti olmaz mı? (09.03) (Silindi.)
Çiçeğimm: Belki o ben değilimdir. Sonuçta beni yakın zamanda göremiyorsun. Sıkılmış olabilirsin. (09.03) (Silindi.)
Çiçeğimm: Tamam, saçmalıyorum. (09.05) (Silindi.)
Çiçeğimm: Sana güveniyorum. Bunu biliyorsun. (09.05) (Silindi.)
Çiçeğimm: Sadece, seni kaybetmekten korkuyorum. (09.06) (Silindi.)
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Silinen mesajları okuyabildiğimi bildiğini sanıyordum. (02.23)
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Ancak çok duygusal davranıyorsun. İyi misin?
Çiçeğimm: Okuyabildiğini bilseydim yazmazdım. (02.34)
Çiçeğimm: Aptallık bende, mafya birisine silinmiş mesaj atıyorum. Tabii ki bakabilir.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: :)
Çiçeğimm: Eğer kırıldıysan özür dilerim. Ya da yanlış anlaşıldıysam, bilemiyorum.
Çiçeğimm: Bu aralar kendimi biraz yanlız hissediyorum. Evet arkadaşlarım var ama hepsinin benle konuşmasının tek sebebi sensin.
Çiçeğimm: Zaman geçmiyor. Evet Emre ve Melis'le konuşuyorum ancak sen yazmıyorsun.
Çiçeğimm: Seni özlüyorum. Okuduğun gibi de kaybetmekten korkuyorum.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Oranın o kadar kötü olduğunu bilmiyordum. Ancak eğitimi güzel, inan bana. Sonunda mutlu olacaksın. Mezun olur olmaz harika bir iş imkanın olacak.
Çiçeğimm: İşin canı cehenneme. Ben seni özledim.
Çiçeğimm: Dünyanın en iyi işi bile benim olabilir. Ancak sen yanımda olmadığın sürece ne olacak? (Görüldü.)
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Ben de özledim Ela. Sevdiğim kadından 5 ay uzak kalacağımı öğrenmek beni de yoruyor.
Çiçeğimm: Ancak hiç yazmıyorsun? Şimdi seni arasam, uzun uzun konuşsak?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Şirketteyim. Müsait olabileceğimi sanmıyorum.
Çiçeğimm: İşte bu Kaya! İlk tanıştığımızda seni şirkette arayabiliyordum ve bu sorun değildi. Şimdi mi sorun?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Sana cevap veremiyorum Ela. Her konuda haklısın. (Görüldü.)
Çiçeğimm: Kaya, benle konuşmak istiyor musun?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Bu da soru mu Ela? Sen benim eşimsin.
Çiçeğimm: Peki neden böyleyiz? 2 ay sonra bitiyor okulum. Geri döndüğümde eski seni bulabilecek miyim?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Sana söz veriyorum. Geri döndüğünde eski ben yanında olucak. Her şekilde, her zaman.
Çiçeğimm: Bunu zaten biliyorsun ama...
Çiçeğimm: ...sana güveniyorum. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gmail Hatası|Texting
Novela Juvenil🤍-TAMAMLANDI-🤍 Gmail açarken, oluşan hatadan dolayı aynı isime sahip olan iki kişi. Gelen bütün mesajlar, dosyalar ve bilgiler ikisine de gittiğinin farkında değillerdir. Bir süre sonra onu ilgilendirmeyen, yasadışı olan belgeler biriktiğini fark...