gizlihesap@gmail.com (Kaya): Günaydın çiçeğim!
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Geldiğini mesaj atmadın. Kırıldım.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ancak günaydın mesajı yazarsan iyileşirim?
gizlihesap@gmail.com (Ela): Sen takıntılı mısın kardeşim ya?
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Hatırlıyor musun? Eskiden sen bana böyle mesajlar atardın.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): İşte hayat, şimdi ben sana yazıyorum.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Bak sana harika bir teklifim var.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Sen başka insanlarla mutlu ol, ben başka insanlarla.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Nasıl fikir? Biliyorum güzel. Hadi bu saatten itibaren böyle yapalım.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Hiç güzel bir fikir değil.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ayrıca bana sadece kafa dinlemek için gideceğini söyledin.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Peki bana doğruyu söyle. Kafanı dinledikten sonra, yani geri döndüğünde, yanıma gelecek misin?
gizlihesap@gmail.com (Ela): Hayır. Dönmeyeceğim.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Bana döneceğine söz vermiştin.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Yanıma gelecektin. Ben de seni kendime affettirmek için her şeyi yapacaktım.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Bana yalan söyledin.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Beni yine hapsedersin diye korktum.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Ya da bana bir şey yaparsın diye, korktum işte diyemedim. Tamam mı?
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Benden mi korktun?
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Sinirlenince gözüm dönüyor biliyorum ama korkulacak duruma geldiğimi bilmiyordum.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Sana bir şey yapmayacağımı bilmiyor musun?
gizlihesap@gmail.com (Ela): Bilemiyorum.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Kahretsin.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Öldürülmen düşüncesi beni bıçaklarken senin bunu demen o bıçağı çekmen kan kaybını hızlandırıyor. Anlayabiliyor musun?
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Bana ne yaptığını bilmiyorum. Bunu babam ve ya başka birisi söylese bundan zevk alırdım. İnsanların benden korkmasını, çekilmesini severim.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ancak senin benden korkman beni ölüme terk eder.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Korktuğum için senden özür dilemem mi gerekiyor?
gizlihesap@gmail.com (Ela): Ayrıca Gökhan'ı rahat bırak. Onu darlayıp durma. Yerimi sana söylemeyecek.
gizlihesap@gmail.com (Ela): Telefon sinyallerimden bulmayı deneme bile. Yoksa kendini Amerika'da bulursun.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Evet, konumunu değiştirmişsin.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Pekâlâ, darlamayacağım. Ancak bir şartım var.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Peki, benden korkmayı bırakır mısın?
gizlihesap@gmail.com (Ela): Duygular bastırılamaz Kaya.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Bana olan aşkın gibi mi? 😁
gizlihesap@gmail.com (Ela): Sana olan nefretim gibi.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Beni kendinden uzaklaştırmak istiyorsun. Ancak başaramayacaksın.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ve biliyor musun? Asla pişman değilim.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Benden hayatın boyunca nefret edeceğini bilsem bile, asla pişman olmayacağım.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Canının güvenliği, benim her şeyimdir. Bu benim ilk ve tek kuralım. Bu kuralı her şeye rağmen bozmayacağım. Buna söz veriyorum.
gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ancak bu Ela sözü değil, Kaya sözü. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gmail Hatası|Texting
Teen Fiction🤍-TAMAMLANDI-🤍 Gmail açarken, oluşan hatadan dolayı aynı isime sahip olan iki kişi. Gelen bütün mesajlar, dosyalar ve bilgiler ikisine de gittiğinin farkında değillerdir. Bir süre sonra onu ilgilendirmeyen, yasadışı olan belgeler biriktiğini fark...