0.9

1.2K 48 1
                                    

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Günaydınn!

gizlihesap@gmail.com (Ela): Bunu alışkanlık hâline mi getirdin sen?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Kötü mü etmişim?

gizlihesap@gmail.com (Ela): *Fotoğraf

com (Ela): *Fotoğraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Temsili"

gizlihesap@gmail.com (Ela): Okumak zor.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Kesinlikle.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ancak gözlüğün yansımasından fotoğrafı çeken kişinin kız mı erkek mi olduğunu anlamak daha zor...

gizlihesap@gmail.com (Ela): Sormamak için yaptıklarına bak.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ne alakası var?! Benim ne haddime? İster nişanlın olsun ister arkadaşın.

gizlihesap@gmail.com (Ela): Vayy, dağ ayılığından İstanbul beyefendisine dönüş diyorsun.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ayıp ediyorsun çiçeğim. Ben her zaman İstanbul beyefendisiyim.

gizlihesap@gmail.com (Ela): Öyledir. 😁

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Fotoğrafını çeken cinsiyeti belirsiz ARKADAŞINA da sorsan o da öyle düşünür.

gizlihesap@gmail.com (Ela): O cinsiyeti belirsiz arkadaşım Melis. Rahatladın mı?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Melis'im miymiş o?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): ENİŞTESİNİN GÜLÜ YAAA

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Selam söyle. :)

gizlihesap@gmail.com (Ela): Siz nasıl bu kadar can ciğer oldunuz be?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Sen annenleyken çok yardımcı oldu bana. 😁

gizlihesap@gmail.com (Ela): Yaa, her şeyi Melis anlattı o zaman?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ee...

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ne alakası var çiçeğim? Hem siz nasıl Melis'le yan yanasınız??

gizlihesap@gmail.com (Ela): Konuyu değiştirme. O mu söylüyordu?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Vallahi ben zorladım. Onun bir suçu yok.

gizlihesap@gmail.com (Ela): Yani zorladığını kişiye eniştesinin gülü diyorsun?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Aa! Sen alındın mı?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Sen de benim gülümsün güzeller güzelim.

gizlihesap@gmail.com (Ela): Kaçmaya çalışma.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Biliyor muydun? Sinirlenince yanakların kırmızı güle benziyor.

gizlihesap@gmail.com (Ela): Konuyu kapatmakta iyisin. Ancak yemezler canısı.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Canısı'n sana kurban olsun da benim dosyalarımla işim var.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Saatlerce senin ne kadar çiçeklere benzediğine dair konuşabilecek enerjim olsa da maalesef ki işler birikiyor.

gizlihesap@gmail.com (Ela): İyi, kaç bakalım. Bunu sonra konuşacağız.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Yaaa, konuşacak mıyızzzz?

gizlihesap@gmail.com (Ela): Çocuksun Kaya. Tam anlamıyla.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Çocukları sevdiğini sanıyordum. ;)

gizlihesap@gmail.com (Ela): Şımarık olanları sevmem.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Deme yaa? Ben çok severim.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Ya çocuğumuz şımarık olursa? O zaman sevmeyecek misin?

gizlihesap@gmail.com (Ela): Kaya'cım senin dosyaların yok muydu?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): O da vardı değil mi?

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Gideyim yani? Öyle diyorsun.

gizlihesap@gmail.com (Ela): Yani Kaya'cım. Öyle diyorum.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Öyle olsun güzellik. Ancak şunu demeden gitmeyeceğim.

gizlihesap@gmail.com (Kaya): Çocuğumuz şımarık olacak NOKTA.

gizlihesap@gmail.com (Ela): Ne? Çocuğumuz mu olacakmış? (11.23 zamanında gönderildi.)

gizlihesap@gmail.com (Ela): Ah Kaya ah. Konuyu da değiştirdin kaçtın. Aferin sana. 😐 (11.24 zamanında gönderildi.)

gizlihesap@gmail.com (Ela): Kolay gelsin. Görüşürüz. (11.24 zamanında gönderildi.)

Gmail Hatası|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin