@sude.basaran:
@sude.basaran: 🦋: @kaya.cevik
benelakara ve 34.973 kişi beğendi.
Yorumlar:
📌Sabitlendi...
@kaya.cevik: ?
↪️@sude.basaran: 💘@magazinturkiye: İnanamıyorum! Yeni bir aşk mı doğuyor?
@emre.celik: Şaka mı? @benelakara
+73: YUH ARTIK!
+102: BUNLAR NE ALAKAAA?
-💬-
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Ela'cım biraz işim uzadı şirkette. Yarın görüşsek?
Çiçeğimm: Tabii, sıkıntı yok.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Kızmadın, değil mi?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Kendi isteğimle yaptığım bir şey yok.
Çiçeğimm: Yok, sıkıntı değil.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Anlayışın için teşekkürler.
Çiçeğimm: Rica ederim Kaya.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Trip atıyorsun şu an? 😁
Çiçeğimm: Yoo, işinin olduğunu biliyorum. Kızı bekletme.
Çiçeğimm: Yalan söylemiyorsun en azından.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Anlamadım?
Çiçeğimm: Sude Beceren'i diyorum.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Sude Başaran mı?
Çiçeğimm: Aynı şey?
Çiçeğimm: Ayrıca konuştuğumuz şey bu mu?
Çiçeğimm: Zaten bütün magazin hesapları sizi konuşuyor onda da haklısın.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Kızla hiçbir yakınlığımız yok ki.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Sosyal medyada paylaştığı fotoğrafı mı diyorsun.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: O çok eski bir fotoğraf. 6-7 ay önceydi.
Çiçeğimm: Neden o zaman fotoğraf gün yüzüne şimdi çıktı Kaya?
Çiçeğimm: Doğruyu söylersen seni düzgün bir şekilde engellerim.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Neden engelliyorsun? (Görüldü.)
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Cidden çok eski. O fotoğrafta alkollüydüm.
Çiçeğimm: O zaman Gökhan'ı aramamda sakınca olmaz?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Neden inanmıyorsun ki?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Sana ne kadar değer verdiğimin farkında değil misin?
Çiçeğimm: Bilemiyorum Kaya.
Çiçeğimm: Her alkol aldığında başkasının boynunda seni göreceğimi düşünüyorum. (Görüldü.)
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Çok kırıcı şeyler demeye başlıyorsun. Herkese yavşıyacak birisi değilim.
Çiçeğimm: Yani yavşıyacağın kişiler arasında Sude Beceren var?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Orada alkollüydüm. Yaptığımı bile hatırlamıyorum. Baksana fotoğrafa ayakta bile duramıyorum.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Ayrıca yavşayacağım kişiler arasında Sude Başaran yok. Ayrıca...
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Günümün yarısını seninle geçiriyorum. Nasıl aldatabilirim ki?
Çiçeğimm: Belki de o gmail hesabındaki şeyleri söylememem için beni yakınında tutuyorsundur? (Görüldü.)
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Bunu cidden böyle düşündüğün için mi söylüyorsun yoksa sinirli olduğun için mi?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Eğer cidden böyle düşünüyorsan söyle. Yanına geleceğim.
Çiçeğimm: İşin yok muydu Kaya Bey?
Çiçeğimm: Yoksa gitmene izin verdi mi?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Ya da biliyor musun?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Beni o iğrenç terimlerle aynı kefeye koydun. Yanına gelecek olan ben değilim.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Gökhan'ı ara ve doğruları öğren. Doğruları öğrendiğinde de, gönlümü almak için yollar düşünmeye başla.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Ayrıca bil ki, gönlümü almak o kadar kolay olmayacak.
Çiçeğimm: Peki beni aldattığını öğrendiğimde ne olacak?
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Öyle bir şeyin olmadığına eminim. Fakat için rahat edecekse, öğrendiğinde bana istediğini yaptırabilirsin.
Çiçeğimm: İyi, doğruları öğrendiğimde görüşürüz o zaman.
Dağdan düşmüş Kaya parçası: Yüzümü görebilirsen tabii ki, görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gmail Hatası|Texting
Novela Juvenil🤍-TAMAMLANDI-🤍 Gmail açarken, oluşan hatadan dolayı aynı isime sahip olan iki kişi. Gelen bütün mesajlar, dosyalar ve bilgiler ikisine de gittiğinin farkında değillerdir. Bir süre sonra onu ilgilendirmeyen, yasadışı olan belgeler biriktiğini fark...