1.6

1.1K 55 0
                                    

Kapıda Ela'nın gelmesini bekliyordum. Valizi yerleştirmiş, yola çıkmak için hazırlanmamız bitmişti. Ela, Emre ve Melis'le vedalaştıktan sonra bana doğru yaklaşmaya başladı. Kapısını açtığımda gülümseyerek teşekkür etti, arabanın içine yerleştiğinde dönerek sürücü koltuğuna ilerledim.

"Hazırız. Değil mi?" Emniyet kemerini takarken başka bir şeyin olup olmadığından emin olmaya çalışıyordum. Derin bir nefes verdi. Bakışlarımı ona çevirdiğimde camdan dışarı baktığını gördüm. Aynı şekilde derin bir nefes verdim ve Ela'nın bacağındaki elini tuttum. Bakışlarını ağır ağır bana çevirdiğinde gülümsedm. Aynı şekilde yorgun gülümsemesini bana çevirdi. "İyi olacaksın. Eğer orada kendini tek başında hissedersen beni ara. Yanına gelirim."

"Yatılı okulda kalacağım. Nasıl geleceksin?" Mırıldanır bir şekilde sorduğu soruya sadece gülümsedim. Elindeki elimi yanağına götürdüm.

"Ne olursa olsun, kendini tek başında hissettiğinde yanında olacağım."

-💬-
Belirli bir süre sonra...

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Yerleşebildin mi güzellik. :)


Çiçeğimm: Valizi şimdi açacağım. Ancak oda arkadaşım gerçekten eğlenceli birisi.

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Buna sevindim. Kimmiş bu arkadaş?

Çiçeğimm: Leyla.

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Selam söylersin de

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Yorgun olduğunu söylemiştin. İstersen dinlendikten sonra valizi yerleştir.

Çiçeğimm: Oturursam hiç kalkamam.

Çiçeğimm: Şunları bitirdikten sonra deliksiz uyuyacağım.

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Pekâlâ, görüntülü aramamı ister misin?

Çiçeğimm: ??

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Belki konuşmak istersin diye düşündüm. Orası sana çok yabancı.

Çiçeğimm: Olur, ararım seni.

Çiçeğimm: Şu işlerim bittikten sonra, rahat rahat. Olmaz mı?

Dağdan düşmüş Kaya parçası: İyi, tamam. Bekliyor olacağım. :)

Çiçeğimm: 15 dakikaya arıyorum. Müsait olduğundan emin ol. (17.29)

Çiçeğimm: Sen. Saçmalıyorsun. (17.34)

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Hay Allah ben yine ne yapmışım?

Çiçeğimm: Bence yanlışlıkla yaptın.

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Neyden bahsediyorsun?

Çiçeğimm: Yüzükten bahsediyorum Kaya.

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Biliyorum. Onu içine ben koydum.

Çiçeğimm: Hediye çok güzelmiş ancak, içindeki not biraz beni şaşırttı.

Çiçeğimm: Bu bir evlenme teklifi mi? (Görüldü.)

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Evet dersem?

Çiçeğimm: Kaya. Evet derim. (Görüldü.)

Çiçeğimm: Evet, seninle evlenirim.

Dağdan düşmüş Kaya parçası: Seni arayabilir miyim?

Çiçeğimm: Aradım bile.

Telefon çalmaya başladığında heyecandan titreyen ellerimi durdurmaya çalışıyordum. Bunu yanında yapmak istiyordum fakat mesafeler yüzünden okulu iptal edeceğini düşünmek istemiyordum.

Hızlıca telefonu açıp karşıma koydum. Ela şaşkınlıkla ağzını kapatmış bana bakıyor, ben de şaşkınlıkla elindeki yüzüğe ve ona bakıyordum. Ela'yla birkaç dakika bakıştık. Ardından dayanamayıp konuşmaya başladım.

"Sürprizimi beğendin mi?" Dediğimde başını onaylar şekilde salladı ve telefonu eline alıp kendine yaklaştırdı. Şu an ona çok sarılmak istiyordum. Ancak bu mümkün değildi. İstediği şeyi sadece adını söyleyerek yaptırabilecek kişi şu an bu duruma düşmüş. Ah be abi.

"Çok, çok beğendim." Dedi ağlamaklı sesiyle. Sanırım mutluluktan ağlıyordu. Gülümseyerek ekrandaki yüzünü okşadım. Ne kadar dokunamasam da bu bana yeterliydi. Şimdilik. "Peki ne olacak? Ben geri mi dönsem ki?"

"Hayır. Saçmalama!" Hızlıca sözüne atladığımda şaşkınlıkla bana baktı. Gülümseyerek devam ettim. "O üniversiteyi bitireceksin. O zamana kadar da ben boş olduğum her zamanda da seni görmeye gideceğim. Her gün mesajlaşacağız. Akşam görüntülü konuşacağız."

"Teşekkür ederim Kaya." Dediği şeye sadece gülümsemekle yetindim. Telefondaki yüzünü parmağımla okşamaya devam ederken vedalaştık. Sanırım bu kadar aksiyon yeterliydi. Bana gönderdiği öpücükler sonrasından aramayı kapattı. Telefonu yatağımın yanındaki sehbaya bıraktım. Uyumadan önce hızlıca yorgunluğu üzerimden atabilmek için duşa girdim. 5-10 dakika sonra çıktığımda telefona yeni bir mesaj geldiğini fark etmiştim. Merakla açtığımda Ela'dan başkası olmasını da beklemiyordum. Beklediğim gibi de Ela'ydı.

Çiçeğimm: İyi geceler dağdan düşmüş Kaya parçası. :)

Gmail Hatası|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin