Büyük Hata

36.5K 1K 69
                                    


Yorgunluktan artık şuraya bayılıcam sanırım. Sonunda elimdeki siparişi bitirip kafamı camdan dışarıya çevirdiğimde havanın aydınlanmaya başladığını yeni fark ettim. 

Gözüm şaşkınlıkla saate kaydığında sabah beşi geçiyordu ve benim dokuzda dersim vardı. yol da bir saat sürüyor offff.  Sanırım ağlayacağım. Hayır hayır tut kendini kumsal sakın ağlama sen bu kadar güçsüz değilsin ne olmuş uyumak için sadece 3 saatin varsa. Evet alıştım zaten uyku zaman kaybı sonuçta az uyku çok iş :)

Kendimi teselli de ettiğime göre şu siparişin sahibi ile iletişeyimde azıcık uyayayım değil mi.


Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :)


05**** : Kuzucuk derken?


05*** : Kimsin sen?


Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz?


Kumsal : Sayın müşteri . Nasıl ? :)


05**** : Müşteri? ben ?


Kumsal : Dalgamı geçiyorsun kardeşim. Siparişini hazırladım şimdide paran yok ve tanımamazlıktan mı geliyorsun?


05**** : Bana bak seninle uğraşacak havamda değilim git başkasını işlet.


Kumsal : Hem suçlu hem güçlü yaa


Kumsal : Alt tarafı 100 lira için yapılacak şey mi param yok demek bu kadar mı zor kardeşim


05**** : Bana bak kızım defol git. Beni sinirlendirmek istemezsin.


Kumsal : Sen kimsin yaa bana artistlik yapıyorsun dingil


05**** : :)


05**** : fazla cesaret aptallıktır ufaklık . Ve sen çok aptalsın.


Kumsal : Sen kimsin? ne sanıyorsun kendini asıl APTAL sensin.


05**** : Tanışırız...


Kumsal : Anlamadım?


05*** : çok yakında anlarsın ....

  
      05*****
   çevrimdışı

Kumsal : Manyak mısın kardeşim .

Kumsal : Dengesiz.

Kumsal : Beni böyle mi korkutacaksın

Kumsal : GERİ ZEKALI  .  .  . 

      05*****
    çevrimiçi

05**** :  O büyük laflarının cezasını zevkle kesicem. Bekle.

Kumsal : 0 5*** ( bu numarayı engellediniz! )

Manyak mıdır nedir yaa, geri zekalı durduk yere sinir etti. Yok bu kadar uğraştığım şey boşamıydı yani ben neler çektim ya insanda biraz sorumluluk duygusu olur değil mi ama yok adam gibi param bitti ödeme yapamıyorum de. Bir özür dile ama yook illa beni delirtecekler.

Offff sinirden uykum da kaçtı.

Neymiş cezasını kesecekmiş kimsin sen ya.

Numarayı da engelledim hadi bana ulaş da görelim şimdi hödük.

Alarmı mı kurup başımı yastığa  koydum uyuyamasamda gözlerimi dinlendirmiş olurum en azından.







Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin