Gece gözler

14.3K 772 52
                                    

Yeni bölüm ile tekrar selamlar kuzularım 😊

İş çıkışı yazıp atıyorum belki pazar günü de yeni bölüm gelebilir.

Hepinize iyi okumalar 🤗

İlk başlarda gergin olsamda sonrasında rahat ve güzel muhabbet eşliğinde devam eden kahvaltımız dan sonra Savaş ve Barış işleri olduğunu söyleyerek çıkmışlardı.

Zeynep ile kahvaltı sonrası uzun uzun hasret giderip konuşmuş ve içindeki tüm şüphelerden kurtulduğuna emin olmuştum. Hatta şüphelerini gidermesini ben sağlamış olsam da Savaş yaptığı tek bir şey ile Zeynebin kalbini kazanmayı başarmıştı.

"Kuzuuu deliricem bunlar çok güzel"dedi Zeynep çığlık atarcasina kocaman gülümsüyordu.

Şu an Zeynep için Savaş yılın eniştesi ödülünün tek sahibi bile olabilirdi.

Ne mi yaptı?

Evet Savaş beyimiz gelinliklerin yanında Zeynep içinde bir sürü elbise getirtmişti.

Bu adam gerçekten bir kızın kalbini nasıl kazanacağını iyi biliyordu.

"Yavaş Zeynom yavaş düşeceksin"dedim elbiselerin arasında bir oraya bir buraya gidiyordu.

"Yaa kardeşim şunlara bak nasıl seçicem ben hepsi güzelmiş" dedi

Yaklaşık on tane elbise vardı ve sanırım hepsi özel tasarımmış biz anlamasakda getiren çalışanlar öyle söylemişlerdi.

Ve zeynep hepsini yatağa dizmiş yatağın etrafında dönüp duruyor ve birini seçmeye çalışıyordu.

Ben onun bu neşesi ile mutlu olurken çalışanlar ise gelinlik modellerini odaya getirmeye başlamışlardı.

ikimizin de ilgisi bir anda elbiselerden gelinliklere kayarken elbise kadar gelinlik getirildiğini gördük. En kabarık gösterişlisinden en sadesine her model vardı. Gelinlikleri getirdikleri standlara asan erkek çalışanlar evden ayrılırken iki bayan yardımcı kalmıştı.

Zeynep hemen gelinliklere bakıp yorum yapmaya başlasa da ben olduğum yerden kımıldamadım. Evlilik düşüncesine ne kadar alıştım desem de adım adım gerçek olduğunu görmek tuhaf hissetmemi sağlıyordu.

Zeynep önümde çalışanlarla beraber tek tek gelinlikleri bana gösterip fikrini söylerken ki heyecanı içim de bir burukluk hissettirmişti.

Bu evlilik bir yalandı.

Ne kadar nikah yapacak olsak da evlilik birbirini seven iki insan arasında olmalıydı. Ve ben bu gelinliği ilerde sevecegim adam için gitmeliydim.

Hiç bir zaman evlilik düğün hayalî olan bir kız olmasam da önümde duran bu gelinlikler duygulanmama sebep olmuştu.

Beni asla sevmeyecek bir adam için gelinlik giymek canımı acıtıyor du.

Zeynep hala tüm neşesiyle gelinlikleri gösterirken gözümden engel olamadığım bir damla yaş yanaklarıma süzüldü.

Farkettiğim de hızla silecekken Zeynep gördüğü için hemen yanıma gelip ellerini yüzüme yerleştirip gözlerime endişe ile bakarak " kuzum iyi misin ne oldu"dedi

Gerçekleri söyleyemeyeceğim için gülümsemeye çalışarak " iyiyim kuzum sadece duygulandım, ailemin beni gelinlikle göremeyecek olması geldi aklıma "dedim kısık çıkan sesimle.

Zeynep hızla beni kolları arasına alarak sıkıca sarıldı ve kulağıma fısıltı ile "ben her zaman burada olacağım kardeşim"dedi.

Onu üzmek istememiştim ama şu an bu durumu kurtaracak birsey de gelmemişti aklıma onu daha fazla üzmemek için Zeynep ten ayrılarak hızla akan yaşlarımı silip gülümsedim.

Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin