Selam kuzularım 🤗
Yazar 🫂 Kuzuları
Sizi çok özledim 🥰
Duygusal bir bölüm ile geldim 🥺
Beğeni ve yorumları unutmayın 🙏
Yanaklardan öpüldünüz 😘
(✿^‿^)
❤️⭐❤️
Aynanın karşısında üstümü kontrol edip onayladıktan sonra yavaşça odadan çıkıp merdivenlere yöneldim.
Arkamızda bomba etkisi yaratarak geceden ayrılmış ve evimize gelmiştik. Savaş salona yönelirken ben hızla odaya çıkıp üstümdekileri daha rahat şeyler ile değiştirmek istemiştim.
Şimdi ise savaşın yanına gidiyordum. Merdivenleri inip salona yöneldiğimde arkası bana doğru oturan savaş elindeki telefona o kadar odaklanmıştı ki beni fark etmedi.
"Sevgilim?" Dedim sorarcasına yanına geldiğimde.
Gözleri telefonunda izlediği şeyden bana kaydığında bir süre gözlerime baktı. Sonra bir saniye kadar tekrar telefonuna değen bakışları tekrar benimle buluştuğunda kararsız kalmış bakışlarını fark ederek gözlerimi elindeki ekrana çevirdim.
Karanlık bir yere yaklaşan arabaların farları dışında bir şey görmediğim için bakışlarım tekrar savaşı buldu.
"Ne izliyorsun?" diye sordum bu sefer.
Savaş derin sıkıntılı bir nefes aldıktan sonra koltukta biraz yana kaydı ve boş yere iki kere vurarak " gel sevgilim" dedi.
Yanına oturduğumda bir eli belimi sarar iken ben hâlâ sorgulayan gözler ile bir telefona bir karşımdaki sevgilime bakıyordum.
Savaş ekranı biraz aşağı indirip ekrani görmemi engellediğinde bakışlarımız kesişti.
"Kumsal bunu sana izletmeli miyim bilmiyorum" dedi sıkıntılı bir nefes daha alarak.
"Neden? Ne var ki video da " dedim merakla.
"Video değil. Canlı kamera kaydı" dedi.
Anlamadığım için istemsiz çatılan kaşlarım ile bakmaya devam ettiğimde açıklamaya başladı.
"Bana ait bir deponun canlı kamera kaydı. Daha doğrusu o şerefsizi tuttuğum deponun" dedi.
"Peki neden izlememi istemiyorsun"dediğimde savaşın telefon sesi duyuldu.
Ekranda Barışın ismini gördükten sonra bakışları bir saniye bana döndü ve tekrar telefona dönüp hızla açıp hoparlöre aldı.
"Kardeşim herkes geldi" dedi Barış.
"İzliyoruz" dedi Savaş bana bakarak konuşuyordu.
"Kumsalda mı izleyecek?" Dedi şaşkınlıkla.
"İsterse evet" dedi Savaş.
Ben hâlâ anlamayarak bakıyordum.
"Siz bilirsiniz. O zaman bu şerefsizi bırakıyorum. Dışardaki kurtlar bu kuzu için fazla sabırsız " dedi.
"Ortamı aydınlat bu belgeseli net görmek istiyorum" dedikten sonra telefonu kapattı savaş.
Çok anlamasam da bulut denen o adama birşey yapacaklarını anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
ContoYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...