Plan

16.1K 917 52
                                    

Arkadaşlar geçiş bölümü olarak düşüne bilirsiniz biraz kısa ve olaysız oldu fakat bilinmesi gerekenleri içerdiği için yazmam gerekiyordu. :)🙈

İyi okumalar 🤗

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Savaş'tan

Bana ilk mesaj attığında o kadar kötü bir haldeydim ki sanırım otuz iki yıllık hayatımdaki en kötü andı diyebilirdim.

En büyük düşmanım yıllardır her yerde arayıp da bulamadığım o kişi ortaya çıkmıştı ve...

Benim bu dünyadaki en değer verdiğim kişi kanından canımdan olan tek kişi olan kız kardeşimin canını almaya çalışmıştı.

Yıllar önce olduğu gibi annem ve babam gibi onu da koruyamamış olacaktım.

Biraz geç de olsa herşeyin farkına vardığımda kardeşimi o adamın eline geçmeden kurtarmayı başarmış ve güvenli bir yere göndermiştim.

Fakat ne olursa olsun planlarını geç farkettiğim için o şerefsizi elimden kaçırmıştım.

Ne kadar kardeşimi kurtarmış olsam da o adamı yıllarca arayıp şu an elimden karışmış olmak delirmeme sebep olmuştu.

O adam benden ailemi almıştı. O adam benden çocukluğumu almıştı.

Ama en önemlisi o adam benim insanlığımı içimdeki ruhu öldürmüştü.

Şimdi de yarattığı bu canavarın pençesinde ölmek için yalvaracaktı.

Onu ne kadar elimden kaçırmış olsam da artık ortaya çıktığı için onun hakkında bilgi bulmak daha kolaydı.

Saklandığı bu yıllar boyunca güçlenmiş olması ona yaklasmamı zorlaştıracak olsa da edindiğim bilgiler sayesinde bir plan oluşturmak zor olamamıştı.

Önceliğim, kardeşimin hayatı olduğu için onu en iyi şekilde korumaya almıştım.

Ve bir gecede edindiğim bilgiler doğrultusunda bu şerefsizin Türkiye'nin en güçlü mafya topluluğu olan 'AİLE MASASI' üyesi olduğunu öğrenmiştim.

Bu Topluluğa katılmak için para, güç, saygınlık terimlerinin en yüksek seviyelerde olması ve bunların yanında en önemli kural adından da anlaşılacağı üzere katılımcının bir AİLE ye sahip olması gerekiyor.

Ülkenin en güçlülerin birleştiği bu AİLE MASASI nda her türlü sorunlar ele alınıp kendi çıkarları dahilinde çözüme ulaştırılıyor ve güçlerine güç katıyorlar.

Bu kadar güç sahibi olmanın yanında güvenirlik ve zaaf bulundurma ve ihaneti önleme açısından üyelerin AİLE si olması en büyük ve değiştirilmez kural olarak biliniyor.

Ben ne kadar bu ülkede sözü geçen, saygın, zengin ve en güçlü bir iş adamı! olsam da kardeşimi gizli tuttuğum için ve anne babam da olmadığı için bir ailem olmuyor.

En büyük düşmanım....

Bulut KARANLI

Soyadımı paylaşmaktan nefret ettiğim kişi..

Babamın kardeşi..

Babamın ve annemin katili.

Para ve güç için herşeyi yapan ve elinden her şeyini alacağım kişi.

Onu bitirmek için o masaya oturacağım.

Ailemin intikamı için Aile kuracağım.

*******************************

Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin