Selâm kuzularım 😊
Yazar 🫂 Kuzuları
Sizi kocaman seven yazarınız geldi🥰
Evet arkadaşlar bu bölümü tamamen kırık bir telefon camı ile yazdım yazıları bile net göremiyorum yazım hataları olursa görmezden gelin lütfen..
Veeee
Dün benim doğum günümdü ve ben birşeyi merak ettim acaba okurlarım kaç yaşında buraya yazar mısınız? ➡️
O zaman bölüme geçelim.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar 📖
❤️⭐❤️
Kolumda uyuşukluk hissederek araladım gözlerimi, bir süre kendime gelmeyi bekledikten sonra başımı biraz eğerek bakışlarımı uyuşan koluma çevirmek istediğimde bakış açım'a giren siyah saçlarla bir an duraksadım. Zihnimde yavaşça beliren anılar ile dudaklarım isteksizce iki yana kıvrıldı.
Savaşın başı kolumda yüzünü boynuma gömmüş bir şekilde uyuyordu. Sıcak nefesinin boynuma vurduğunu hissetmem ile nefesim kesildi.
Başımı birazcık geriye çekerek yüzünü görmeye çalıştığım da Savaş da hareket ederek başını azıcık geri çekmişti.
Bu hareketi ile uyuyan masum yüzü görüş açıma girdi. Boşta ki elimi kaldırıp yüzüne yaklastırdım. Tam dokunacak iken arada milimler kala elimi durdurdum. Uyandırmak istemiyordum. Hem dün gece yaşadığı duygu karmaşası ile anlattıkları için pişman olma olasılığı beni korkutuyordu.
Elim havada kalmış şekilde savaşın yüzünü incelerken bir anda elimin üstünde başka bir el hissetmem ile yerimde sıçradım.
"İstediğin gibi dokun güzelim" dedi bir anda uykulu sesi ile, elimi tutup kendi yüzüne koyarken konuşmuştu ve hâlâ kapalı olan gözleri benim şaşırmamı sağladı.
Ne zaman uyanmıştı? Yada uyanmış mıydı?
Şaşkınca çıkan sesim ile "Savaş? "Dedim sorarcasına uyanık mıydı anlamamıştım.
Yavaşça açılan gözleri direk gözlerimi bulduğunda yüzünde çarpık bir gülümseme oluştu.
"Böyle bir manzaraya gözlerimi açtığım için çok şanslıyım" dedi gözlerime bakarak.
Şaşkınlıkla " Ne?" Dedikten sonra kurduğu cümleyi anlayıp tüm yüzüm kızarmaya başlamıştı.
Savaş tek dirseğinin üstüne hafifçe kalkarak bana yukardan bakmaya başladığında göz temasımızı kesemeden onu takip ettim. Benim elim onun yüzünden aşağı düşerken savaş diğer elini benim kızarmış yanağıma koyarak hafifçe baş parmağı ile okşadı.
"Huzurlu bir uyku ve güzel sabahın sebebi olduğun için teşekkür ederim güzelim" dedi gülümseyerek.
Gözlerim gülümsemesine takıldığında üstümdeki şaşkınlığı atmasam da bende kendimi gülümser iken bulmuştum.
Yanağından düşen elim benden bağımsız bir şekilde tekrar hareket ederek karşımda oluşan mükemmel gamze de yerini aldığında gözlerimi tekrar savaşın ışık saçan gece gözlerine çevirdim.
"Savaş.." dedim sadece ne diyeceğimi bilmiyordum. Yaşadığımız o kadar şeyden sonra bana olan hislerini dolaylı yoldan olsa da o sözleşmeyi yırtarak göstermişti ve ben bu konu hakkında ona bir cevap vermemiştim.
Bana olan bu yaklaşımına daha ne kadar dayana bilirdim ki?
Hemde şu an karşımda ışık saçan gözlerle bana bakıp o güzel gamzesi ile muhteşem bir görüntü sağlarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
ContoYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...