Selam kuzularım 🤗
Ben geldiiimm.
Yazar 🫂 Kuzuları
Sizi çoookk özledim.
Umarım bayram tatiliniz güzel geçmiştir. Benim ki hem cok guzel hem çok yoğun geçti.
Önce köyüme gittim ve oradan tatil için Kapadokya turu na katıldım çok eğlendim çok yoruldum.
Evime bugün yani pazar akşam dörtte ancak dönebildim ve hemen yeni bölüm yazmaya başladım.En uzun bölüm oldu.
2440 kelime
Biraz aceleye geldi sizi bekletmemek icin kontrol etmeden yolluyorum.Umarım beğenirsiniz 🥰
❤️⭐❤️⭐❤️
Yorum ve beğenileri unutmayın
❤️⭐❤️⭐❤️
"Barış şöyle bakmayı bırakır mısın"dedim kısık sesle konuşmaya dikkat ederek.
"Bu nasıl oldu"dedi. Hâlâ tuhaf bakışlar atıp ağzı beş karış açıkken.
"Çok büyütüyorsun barış "dedim. Gerçekten çok abartıyordu.
"Yaa canım yengem güzel yengem ne abartması Savaş seni nasıl çıkardı bu elbise ile ben hâlâ rüya gördüğümü düşünüyorum" dedikten sonra kolunu bana doğru uzattı.
Ben koluna anlam veremez şekilde bakıp sorarcasına bakışlarımı barışa çevirdiğimde gözleri ile kolunu işaret edip "benim rüya olmadığını anlamam için bir çimdik atman lazım"dediğinde bu sefer inanamaz gözlerle bakan taraf ben olmuştum.
Tekrar gözleri ile işaret ettiğinde "Benden günah gitti "diyip koluna güzel bir çimdik attım.
"Aahhhh "diye bağırıp kolunu ovalarken sesi biraz yüksek çıktığı için yan masamızda sohbet eden Savaş, Yavuz bey ve tanımadığım başka takım elbiseli adamda bize döndüğü için hafifçe gülümseyip "Şey kolunu masaya vurdu da"dedim küçük bir yalan söyleyerek.
Savaş ile göz göze geldiğimizde bakışlarını tekrar Yavuz beye çevirip kısık sesle kulağına doğru birşey söyledi ve bana doğru gelmeye başladı.
Yanıma gelince ceketini çıkartıp omuzlarıma bırakırken "hava soğudu"dedi sadece ve tekrar diğer masaya döndü.
Ben Savaş'ın arkasından baka kalırken kolumu dürtme bahanesi ile delik açmaya çalışan barış dikkatimi çekmeyi başardı. Bakışlarımı barış a çevirdiğimde onun sırıtan yüzü ile karşılaştım.
"Ne var?"dedim. Bakışlarının sebebini sorarak.
"Tarifini versene "dedi.
Anlamsız konuşması karşısında boş boş suratına baktığımda gülümsemesini daha da büyütüp koluma girdi " yengem ben yabancı mıyım söyle valla kimseye söylemem"dedi.
"Ne diyorsun Barış anlamıyorum seni"dedim. Bende mi sorun vardı neden anlamıyordum.
"Yengem, Savaş'a yaptığın büyü diyorum tarifini verde bana da lazım olur birgün "dedi sırıtarak.
İlk önce şaşkınlıktan Kocaman açtığım gözlerim ile baksam da sonra kendimi toparlayıp "ya dalga mı geçiyorsun bende burda durmuş seni dinliyorum off Bariş yaa"dedim. Sona doğru koluna bir tane vurmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
Historia CortaYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...