Selam kuzularım 🤗
Öncelikle tüm beğeni ve yorumlarınız için hepinize dünyalar kadar öpücük yolluyorum.💋💋💋🌍Kuzularım yorumlarda yeni bölüm isteklerinizi görüyorum bu yuzden bir bilgilendirme yapmak istedim.
Yazarınız yani ben son sağlık atamasında atandığım için yeni işime başladım çok şükür.Her hafta sonu yeni bölüm yayınlamaya çalışacağım tabi ki bu bazen ilham gelip hafta içi de yayinlamayacagim anlamına gelmiyor sadece elimden geldigince her hafta sonu atmaya çalışacağım.
Sıkıcı bilgilendirmem bittiğine göre
Ben kaçar ✋❤️⭐❤️⭐❤️⭐❤️⭐❤️⭐❤️
Saat akşam sekizi gösterirken biz yemek masasında akşam yemegini yiyorduk. Daha doğrusu onlar yiyor ben sadece tabağımdakilere bakarak öylece duruyordum ki savaşın sesini duydum.
"Kumsal yemeğini ye"dediğinde onu sinirlendirmemek için hemen bir patatesi ağzıma attım ve tam yutacakken kafamı kaldırdığımda da yine Barış denen adamın bakışları ve kocaman sırıtması ile karşılaşınca yuttugum yemek boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım.
Savaş hemen suyunu bana uzatıp elime tutuşturdu " iç hemen " dedi.
"Yenge iyi misin ne oldu ya" diye panikleyen barış sinirimi bozuyordu lan önce silah çekti şimdi psikopat gibi sırıtarak dik dik bakıyor bir de ne oldu diyor. HasbinAllah.
Ben suyu alırken ve öksürmeye devam ederken bile gözlerimi bana bakan adamdan cekmedigim için savaş durumu anlamıştı.
"Lan Barış boğazına dizdin bakıp durma artık"dedi bu sefer ki sert bakışların hedefinde Barış vardı.
Ben suyu içip rahatladığımda
Barış bir savaşa bir bana bakıp tekrar konuşmaya başladı.
"Hee herşey normal ben garip davranıyorum yani, abi bir hafta gittim ve döndüğümde evinde kız buldum" dedi sesinde hem şaşkınlık hemde sevinç vardı.
"Kardeşim kabullensen mi artık"dedi Savaş bezmişti ve haklıydı Barış denen adam geldikten kısa bir süre sonra gelmisti eve ve tam bir saat onu sakinleştirmeye ve olanlari açıklamaya çalışmıştı.
Ve adam hâlâ inanmıyordu ne vardı bunda bu kadar şaşılacak alt tarafi evlenecekti sonuçda
"Kabullenmek mi, ben dedemin seksen yaşında evleneceğini duysam bu kadar şaşırmam sen bu dunyada evlenecek son insan bile değildin "dedi hala gülmesi beni korkutuyordu hele ki bana bakarak gülmesi daha çok korkmama sevep oluyordu.
Biraz durup devam etti Barış.
"Eve bir girdim bir kız bahçede kitap okuyor kız yani hani şu karşı cins olan senin evinde ben buna bile ihtimal veremiyorken adamlar gelip Yenge dedi ben kesin çok büyük sevap isledim ondan en buyuk dileğim kabul oldu " dedi ve bu sefer bana bakarak
" Yengem ya benim yengem canım yengem Allah'ım bu günleri de mi görecektim çok şükür "derken ellerini yüzüne sürdü .
Söylediklerine dayanamayıp güldüğüm de ikisi de bana bakmıştı.
Bu kadar sevinmesi iyi bir şey miydi bilmiyorum ama en azından evde normal konuşan birinin olması güzeldi. Komik biriydi ve bu hâlleri gülmemi sağlamıştı.
"Lan bilmiyor gibi konuşma sanki normal bir evlilik yapıyorum " dedi evet Savaş kimse bilmeyecek dese de Barış denen kişiye herşeyi anlatmıştı yukarda yaptıkları bir saatlik konuşmanın ardından Savaş laf arasında Barışın herşeyi bildiğini bana söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
Historia CortaYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...