İlgi

11.7K 666 69
                                    

Selam kuzularım 🤗

Yazar 🫂 Kuzuları

100 bin okuma 📖💜🫂 olduğu için ek bölüm yazdım ama kısa oldu artık idare edin 🙈

Bu arada bu bölümden sonra bir iki gün atlama yapabilirim yani hikayede şu an karar vermedim fikri olan yazabilir buraya ➡️

Son olarak çalışırken yazdım o yüzden iyi olup olmadığını Bilmiyorum ama yinede yayınlamak istedim artık sizin takdirinize kaldı..

Beğeni+yorum 🥺

İyi okumalar ...

Savaş ile devam

Akıp giden yol bitmiyordu. Arka koltukta kollarıma sığınan ve hızla soluk alıp veren Kumsalı sıkıca sardım. Bir elimle rahatlatmak isteyerek sırtın da aşağı yukarı yapıp bir elimlede yumuşacık saçlarını okşuyordum.

"Burdayım" dedim varlığımı hatırlatarak.

Kollarını daha çok sıkarak sarıldı ve başını çevirerek boynuma sokuldu.

Sıcak nefesi boynuma vururken o güzel kokulu saçlarına eğilip derince içime çektim.

"Savaş"dedi. Arabayı kullanan barış.

Gözlerimiz aynadan buluştuğunda ne demek istediğini bildiğim için "sonra barış"dedim.

Kumsalın başına neler geldiğini az çok tahmin edebiliyorduk ve bu düşünceler ne kadar delirmemi sağlasa da şu an tek onemli olan kollarımda titreyen ve onun canı yandıkça benim de canımdan can gitmesini sağlayan kadındı.

Karımdı.

Araba sonunda evimizin bahçesinde durduğunda kucağımda Kumsalla aşağı inip Barışa "doktoru çağır"dedikten sonra eve gidip odamıza doğru ilerledim. Odaya girip tek elimle Kumsalı sıkıca tutarken diğer elimle örtüyü açıp kumsalı yavaşça bırakacaktım.

Aklımda barışın yanına gidip o şerefsiz ile ilgili konuşmak vardı fakat tam arkamı dönmüştüm ki elimde hissettiğim el ile Kumsal a döndüm.

Çekingen gözleri gözlerimi bulmadan etrafta geziyordu.

"Kumsal?"dedim.

Cevap vermeyince yatakta boş kalan yere yanına oturup göz teması kurmaya çalışarak " Güzelim birşey mi istiyorsun"dedim yumuşak tutmaya çalıştığım sesim ile.

Gözleri tuttuğu elime kayarken tutuşunu sıkılaştırıp "Gitme" dedi. Sesi titriyordu.

Bu halini gördükçe aklıma dolan senaryolarla derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım.

Cevap veremeden çalan kapı ile oraya döndüğümde "Gelebilir miyim"dedi Barış.

"Bekle"dedikten sonra Kumsalı yavaşça yatırıp üstünü örttüm.

"Gel" dediğimde barış içeri girdi. Gözleri kumsalı bulsa da şu an konuşmak istemyecegini bildiğim için dikkatini üstüme çektim. " Söyle Barış"dedim.

"Doktor geldi"dedi.

Bunu duyan Kumsal gerilmiş bir şekilde elimi daha sıkı tuttu.

"Beklesin"dedim.

"Savaş ne yapalım"dedi.

Ne demek istediğini bildiğim için "Doktor gidene kadar bekle sonra onu bul bana barış gerekiyorsa şehri ateşe ver ama çıkar o yılanı deliğinden"dedim.

Cevap vermesini beklemeden devam ettim. " Şimdi çık doktoru beş dakika sonra getir"dedim.

Barış çıktığında Kumsal tekrar oturuyordu ve tekrar kumsala dönüp iki elimle elini tuttum.

Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin