Bir savaşın tuttuğu elime bir de ona baktım. Beni yönlendirerek korumaların arasından geçirip lüks siyah cip in önüne getirdiginde elini elimden çekip beline koymasıyla kapısı açılan arabanın içine yönlendirdi.
Ön yolcu koltuğuna oturuken şaşkın bakışlarım hâlâ onun üstündeydi.
Benim elimi tutmuştu!
Savaş her şey normalmiş gibi hiç bir tepki göstermeden kapımı kapatıp sürücü koltuğuna geçti.
Ben ona bakmaya devam ederken çoktan bahçeden çıkıp ilerlemiştik.
Bakışlarını kısa bir an bana çevirip
"Kemerini tak" demesi ile girdiğim trans tan çıkabilmiştim.Yavaşça kemerimi takıp yolu izlemeye başladığım da yan aynadan bizi takip eden iki siyah aracı yeni fark etmiştim bunlar korumalar olmalıydı.
Bu kadar koruma ile gezmesi çok dikkat çekiyordu ama anladığım kadarı ile Savaş bunu hiç umursamıyordu.
Ormanlık alandan çıkıp şehir merkezine doğru ilerledik.
Aradan geçen yarım saatte ikimizde konusmamıştık.
En son arabanın durduğunu fark ettiğimde kafamı çevirip savaşın tarafından dışarı baktığım büyük binanın üstündeki yazı dikkatimi çekti.
'KARANLI HASTANESİ'
Hastaneye gelmiştik ve bu hastanenin sahibi Savaş tı.
Peki hastanede ne işimiz vardı?
Gözlerimi koca yazıdan çekip Savaşa baktım.
Onun gözleri de benim üstündeydi tek eli ile kemerini açıp bedenini bana doğru çevirdi.
"Burda ne işimiz var?" Sesim deki şaşkınlık çok belliydi. Yani kendisi buranın sahibi ise çalışmak için gelmis olabilirdi peki beni neden getirdi?
"Testleri yaptıracağız" dedi düz bir ses ile
Ne testinden bahsediyordu?
"Ne testi?"
"Nikah için gerekli testler Kumsal, Şimdi in arabadan"
Ben bunu beklemediğim için şok olmuş bir şekilde ona bakmıştım.
Tamam o imzayı atarken evlilik olacağını biliyordum ama bir anda gerçeğe dönüşmesini görmek beni afallattı.
Savaş benden bir tepki alamayınca derin bir nefes alıp sürücü kapısını açıp indi.
Ben daha ne olduğunu anlamadan benim tarafındaki kapı da açıldı ve Savaş bir anda kolumdan tutup dışarı çıkardı.
Karşıma geçip gözlerime baktı. Yine sinirlenmişti aldığı derin nefesler den çok belli oluyordu. Kolumu tutuşu daha da sıkılaşınca diğer elim refleksle kolumu tuttuğu elinin üstüne koyup ona baktım.
"A-Acıyor" sesim acıdan kesik kesik çıkmıştı.
" Bana bak Kumsal" dedi sinirle
Bakışlarımı gözlerine çevirdim onu daha çok sinirlendirmek istemiyordum. Yoksa bu manyak benim kolumu koparıldı.
Dolan gözlerim ile ona baktığımda tekrar konuşmaya başladı.
"Sana sözümü tekrar etmeyi sevmem demiştim" dişlerinin arasından tıslar gibi konuşuyordu sanırım insanların içinde bağırmak istemedigi için
Başımı aşağı yukarı saklayarak onu onayladığı mda elini kolumdan çekmesi ile hemen tuttuğu yeri ovaladım
Acıttı hayvan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
Cerita PendekYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...