Selaaam 🤗
Yazar 🫂 Kuzuları
Ben geldim.
Yazarınız tüm hafta sonu gezdi ve pazar günü bölüm sözüm olduğundan saat 12 olmadan yetiştirmeye çalıştım ve başardım.Umarım beğenirsiniz 🥰
Yeni bölüm=Pazar günü
Beğeni ve satır arası bol yorumları unutmayın kuzularım 🐑
Yazar'dan
Savaş, telefonda duyduğu şey ile deliye dönerek hızla okuldan çıkıp uzaklaştı. Barış telefonda "depo yanıyor"demişti. Tabi ki en büyük düşmanı Bulut'un işiydi. O adamın adını duyduğu anda damarlarındaki kanın hızlandığını hissetti. Kumsalın ynına korumaların çoğunu bırakıp hızla depoya doğru gitti.
Ama bilmediği birşey vardı o nun bir şaşırtma olduğuydu asıl hedef Savaşın için daha değerli bir şeydi ve Savaş son zamanlarda aklını karıştıran duygular olduğundan o an bunu düşünmemişti.
Savaş yanan deponun yanında ani fren yaparak durup arabadan hızla çıktı ve Barışın yanına ilerledi."Buldun mu"dedi Barış a gözleri depoda iken.
"Bulut yapmış"dedi Barış.
Savaş hızla barışa çevirdi bakışlarını
"Kanıt varmı "dedi sıktığı dişlerinin arasından. Bu soruyu soruyordu çünkü yaptığı her pisliğin üstünü büyük bir profesyonellik ile örtüyordu."Var"dedi Barış. Savaşın kaşları dahada çatıldı bu nasıl olmuştu.
Barış devam etti "Aslında pek de saklanmamış hatta kameralara oynamış bilerek yakalanmış gibi"dedi
Savaş düşündü ne demek oluyordu bu , onca zaman yaptığı her işin üstünü örten adam şimdi imzasını bırakıyordu.
Aklına gelen şey ile barışa dönüp "onu bulmamıza izin verdi çünkü bu sadece bir adım ve diğer adımı attığında ondan geldiğini bilelim istedi, peki diğer adım ne? Asıl hedefi ne?" Dedi sesli düşünerek
Kumsal'dan
Başıma giren ağrı ile yavaşça gözlerimi açtım. Burnuma dolan pis koku ile başımı biraz kaldırıp etrafa baktığım da başıma gelen olaylar bir bir aklıma gelmeye başladı.
Şu an bir depoda saldalye ye bağlı bir şekilde oturuyordum. Ben kaçırılmıştım. Peki kim kaçırdı diyecek iken aklımda o isim yankılandı "Bulut" demişlerdi.
Bu isim tanıdık gelmişti Savaşın bahsettiği bulut muydu.Peki beni neden kaçırdı ki?
Gözlerim panikle etrafta gezinmeye başladığında bir çıkış yolu aradım.
Ama bulsam bile ellerim bağlı iken yapacak bir şeyim yoktu.Acaba yokluğumu fark eden olmuş
mudur?Büyük demir kapının açılması ile o tarafta çevirdim bakışlarımı ön de bir kişi ve arkasinda iki kişi bana doğru geliyorlardı fakat arkadan gelen gün ışığı yüzünden yüzleri ni secemiyorum.
Anladığım kadarı ile gün yeni doğuyordu ve ben dün geceyi burada baygın geçirmiştim.
Öndeki adam iyice yaklaşıp aramızda beş adımlık mesafe bırakıp durduğunda artık yüzünü görebiliyordum. Bir seksen boylarında ellili yaşların başında pahalı takım elbisesinin içinde ve yüzünde hiç de hoş görünmeyen bir gülümseme ile karşımda dikilmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
Historia CortaYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...