Kadınım

14.3K 710 100
                                    

Selaaam 🤗

Ben geldiiimm ⌨️🖋️

Sizi çok kocaman özledim 🥰

Yazar 🫂 Kuzuları

Yeni bölüm = Her pazar

O zamaann bölüme geçelim kuzular

Beğeni ve satır arası yorumları bekliyorum öpüldünüz 😘

❤️⭐❤️

Belimde hissettiğim sıkılaşma ile gözlerimi araladım. Tekrar hissetmem ile nefesimin kesildiğini düşünerek gözlerim hızla belime kaydırdım. Belimi sıkıca saran bir kol ile karşılaşınca hızla koldan kurtulup uzaklaştım. Yavaşça arkamı dönüp savaşın uyuyan yüzü ile karşılaştığım da yine nasıl olup da bu şekilde uyanmıştım.

Boş gözler ile birkaç saniye dün geceyi hatırlamayı çalıştığım da en son salondaki görüntüler gözümün önüne gelmişti. Arkadaşları ile oturuyorduk peki buraya nasıl gelmiştik.

Düşün Kumsal dün gece ne oldu diye gözlerimi kapatmış içimden söylenirken bir anda gözümde beliren Savaş ve o kızın görüntüleri ile bir anda gözlerimi açıp yanımda uyuyan Savaş'a baktım. Savaş ile o kızın dudak dudağa olduğu o görüntü.

İçime dolan anlık sinir ile bir anda yataktan güç alıp kalkmak ister iken elime yük vermem ile ağzımdan engel olamadığım bir inleme kaçmıştı.

Elimde hissettiğim acı ile gözlerim hızla elimi bulduğunda elimin sargılı olduğunu görmüştüm. Daha ne olduğunu sorgulayamadan yanımdaki hareketlenme ile bakışlarımı oraya çevirdiğimde savaşın beni izlediğini farkettim. Bakışlarım tekrar elimdeki sargı ya kaydığı zaman kaşlarım sorgularcasına çatıldı.

Bu ne zaman olmuştu?

Hatta daha doğrusu dun gece ne olmuştu?

Ben beynimi hatırlamak için zorlar iken savaşın sesi ile bir anda kendime gelsem de söylediği şey ile donup kalmıştım.

"Günaydın karıcığım" dedi.

Hızla bakışlarım Savaş'a döndüğüm de kocaman gözler ile ona bakıyordum.
Ne demişti o bana ben kesin yanlış duymuş olmalıyım değil mi?

Savaş yatakta oturur pozisyona geçip tam karşıma geldiğinde bana yaklaşarak hızla dudaklarıma bir öpücük kondurup geri çekildiğinde ben resmen donup kalmış bir şekilde kala kalmıştım.

"Sende Günaydın öpücüğü vermeyecek misin karıcığım" dedi eğlenen sesi ile.

Bir kaç saniye sessiz kaldıktan sonra "Ne yapıyorsun?" Dedim

Neler oluyordu savaş beni öpmüştü ve gülümsüyordu hatta bana karıcığım diyordu.

Ben tam olarak neyi hatırlamıyordum.

Bu elimde ki sargı ve Savaşın bu hali hafızamda boşluklar vardı.

Dün gece ne olmuştu?

" Karımı öpüyorum senin de istediğin gibi " dedikten sonra yataktan kalkmıştı ve hâlâ gülüyordu.

" Ben ne istedim"dedim anlamayarak.

Savaş banyonun kapısından girmeden omzunun üstünden bana bakarak cevap vermişti.

"Sadece seni öpmemi istedin ve ben iyi koca olduğumdan karımın isteklerini yerine getiriyorum"dedi göz kırparak ve banyoya girdi

Ne dedi o? Ben ne demişim beni öpmesini mi söylemişim yok canım demişimdir. Demem yani

Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin