Kocacığım

12.5K 632 69
                                    

Selam kuzularım 🤗

Yazar 🫂 Kuzuları

Yeni bölüm=Pazar günü

Valla biraz geçiş bölümü gibi oldu..

Beğenileri unutmayın
Ve
Yorumlarınızı okurken çok mutlu oluyorum keşke her okuyan yorum yapsa👉👈

İyi okumalar
kuzularım 😊🐑

❤️⭐❤️

Savaş

Sessizce açtığım kapıdan içeri girdiğimde barış da arkamdan geliyordu. Ben ikinci katta ki banyoya ilerler iken Barış "Kızlar sizin odada değil mi?"dedi.

"Kumsalın beni bu halde görmesini istemiyorum. Sende yan odadaki banyoyu kullan" dedim. Onunda temizlenmesi gerekiyordu. Başı ile onaylayıp uzaklaşırken bende odadaki yedek kıyafetler den Beyaz tsirt ve siyah eşofman ve iç çamaşırı alarak banyoya girdim.

Kapıyı kapatıp aynanın karşısına geçtiğimde kesinlikle dogru kararı verdiğimi anladım. Kumsal beni boyle görmemeliydi.

O şerefsizin kanı vücuduma bulaşmıştı.

Ben gidene kadar zaten adamlarım verdiğim emri yerine getirdikleri için iyi durumda değildi fakat bu beni durdurmadı. Kumsalın gözünden akan her damla yaş için bir kemiğini kırdım. Tek tek, yavaşça, bayılmasına izin vermeden.

Hızlıca duş alıp çıktıktan sonra üstümü giyinip odadan çıkarken aynı anda yan odanın da kapısı açıldı. Barış da bu gibi durumlar için her zaman o odada kıyafet bıraktığı için temizlenip üstünü değiştirmiş bir hâlde odadan çıktı.

Merdivenlere yöneldiğim de Barış tan ses gelmediği için omzumun üstünden ona baktım.

"Takip et" dedim sadece bir iki saniye durakladığını hissetsemde hızla kendini topladı ve peşimden gelmeye başladı.

O da biliyordu. Benim iznim olmadan üst kata çıkamayacağını...

Odanın önüne geldiğimizde kapıyı yavaşça açıp içeriye girdim. Barış kapının önünde bekliyordu.
Gözüm direk Kumsalı arayarak odada hızla gezdiğinde hâlâ bıraktığım yerde uyuduğunu görünce derinbir nefes aldım.

Kumsalın tam dibinde yere oturan  zeynep kumsalın elini sıkıca tutmuş başını da ellerinin yanina koyarak uyuya kalmıştı.

Onların bu hâlini görmek geçmişi hatırlamamı sağlarken kendime bir küfür ettim. Ben Kumsalı kardeşim dediği Zeynep ile tehdit etmiştim ve bu gerçek şu an canımı yakıyordu özellikle onları böyle gördükten sonra .

Açtığım yaraları saracaktım. Hem benim açtıklarımı hemde ...

Sinirle ve çaresizlikle derin bir nefes alarak barışa döndüm " Gel"dedim kısık tutmaya çalıştığım sesimle.

Barış yavaşça odaya girdiğinde Zeynep'i göstererek "Aşağıdaki odalardan birine yatır"dedim.

Ben yavaşça ellerini ayırır iken Kumsal huzursuzca kımıldanıp bir şeyler mırıldandı.

Barış Zeynep'in yüzüne gelen saçları çeker iken kızın yüzünü gülümseyerek bakıyordu.
Bir eli sırtına bir eli bacaklarında yerini aldığında tam kaldıracaktı ki "Barış"dedim.

Bakışları beni bulduğunda sorgularcasına baktım. Bir Zeynep'e bir barışa baktıktan sonra yine kısık bir ses ile " Barış senin odana değil boş odaya götür"dedim ima dolu bir tonda.

Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin