Selam kuzularım ben geldiiimm 🤗
Sizi çok özledim 🥰
Yazar 🫂 Kuzuları
Sizi çok seviyorum ❤️
Beğeni ve yorumları unutmayın 😊
❤️⭐❤️⭐❤️⭐❤️
Yazardan devam
Kumsal duyduklarından sonra kimseye görünmeden hızla yukarı odaya çıktı. Kapıyı kapatıp yatağa oturduğunda aldığı sık nefesleri ve gözünden düşen yaşları kontrol edemiyordu. İki elini iki yanından olacak şekilde yatağa koyarak istemese de kasılan vücudunu rahatlatmak için avucuna sıkıştırdığı yatağı sıkıyordu.
Ne düşüneceğini bilmeden gözleri boşluğa bakarken öylece durdu.
Kumsal Savaşın son hareketlerinden kalbinin çarpmasını engelleyemezken Savaş tüm yaptıklarına oyun demişti.
Ve bu oyuna kanan ve oyuncak olan da bendim dedi içinden Kumsal ve engelleyemediği bir yaş daha aktı gözlerinden.
Sonra düşündü zaten bir anlaşma vardı aralarında belki de Savaş haklıydı. Herşey bir oyundu ve Kumsal da bu oyunu bilerek atmıştı o imzayı ama neden diyesi geliyordu içinden, işte o neden vardı bunların devamında bitmek bilmeyen bir soru işareti bırakan o kelime bitiriyordu Kumsalı.
Neden elini tutuyordu?
Neden hasta yatağında ilk uyandığında onu görüyordu?
Neden onu koruyordu?
Neden o gece gözleri ile ruhuma işliyordu?
Neden ondan korkar iken bile ona sığınacak güveni veriyordu?
Neden?
Dedi içinden Kumsal.Sonra yine o ses yankılandı kulaklarında Oyun demişti Savaş.
Kumsal bir anda oturduğu yerden kalkarak banyoya ilerledi aynanın karşısına geçtiğinde yansımasına bir yabancı gibi baktı. "Bu ben değilim" dedi aynadaki aksine ve hızla önce akan yaşlarını sildi gözünden sonra kendine gelmek için duşa girdi.
Bir daha izin vermeyecekti kalbinin öyle atmasına zaten daha önce ailesi olmadığı için böyle olmuştu Kumsal, ilk defa biri onu korumuştu, ilk defa birinin yanında guvende hissetmişti ama her zaman ki gibi Kumsalın buna hakkı yoktu kimseye güvenemezdi bir oyuna kaptırmıştı kendini ve artık buna izin vermeyecketi.
Hızla duş alıp pijamalarını giyip yattı.
Ne aşağıda olan Savaş umurundaydı ne de eve geri gelecek olan misafir. Şu an sadece uyumak ve sabah eski Kumsal olarak uyanmak istiyordu.O gece Kumsal uyuyakalır iken ne geri gelen misafirlerden nede odaya girip uyumadan önce onu izleyen Savaş ı görmedi.
Sabahın erken saatlerinde uyanan Kumsal arkasından gelen düzenli nefes sesleri ile Savaşın uyuduğunu anlamıştı. Yavaşça yataktan kalkıp gözlerini Savaş'a değiştirmeden hızlıca banyoya ilerledi. Banyoda işlerini halledip odada giyinirken ve odadan çıkarken dahil gözleri yeminli gibi bir saniye bile Savaş'a değmedi.
Dün bir karar almıştı Kumsal. Çok düşünmüştü ne kadar buradan çıkıp gitmek istesede Savaş onu bırakmazdı. Kendini düşünmüyordu ama kardeşi bildiği zeynep için kalmalıydı. Kalmalıydı ve imzaladığı sözleşme gereği bu OYUN'a devam etmeliydi. Sadace artık bir farkla..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
Historia CortaYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...