Mesaj

26.7K 983 142
                                    

Telefon alarmı nın sesi duyulmaya başladığında sağ gözümü zorlukla açıp rahatsız sesten kurtulmak için telefona bakındım. kulağımın dibinde bulup hemen sesini kapattım. Zorlukla düğer gözümü açıp cama baktığımda gün tamamen aydınlanmıştı zaten yazın ortasında olduğumuz için benim yattığım saatte bile biraz aydınlıktı.

Sırt üstü uzanıp tavanı seyrederek bir kaç dakika hayatı sorgulamak günlük rutinim haline gelmişti. özellikle üç saatten az uyumuş sam.

Tüm olumsuzlukları kafamdan atıp geleceği düşünerek umutla yataktan kalkıp hazırlandım ve sabah dersime yetişmek için koşarak durağa gittim.

Otobüse de cam kenarı yer bularak bugünkü tüm şansımı kullanmış oldum. :)

Kulaklıklarımı takıp müziğimi açtıktan sonra telefonumdan günlük işlerimi kontrol etmeye başladım. Dersler ve işler arası öğlen iki saat boşluğum olduğunu görmek gözlerimden gök kuşağı belirmesine neden oldu. Boş bir sınıf da uyuyabilirdim.

İki ders sonunda proje çalışması vardı. saat bir gibi bitirecek ve uyumak için zaman bulacaktım. saat 3 den 5 e garsonluk 6 dan 9 a kadar özel ders verecek ve en son olarak ödev siparişi veren mimarlık öğrencisi için yaklaşık 2 saatlik taslak çizimi yapınca günü bitirecektim.

Bu akşam uyumalıydım çünkü bir haftadır günde 3 saat uyku ile duruyordum ve artık bir yerde bayılmaktan korkuyorum.

Otobüsten inerek koşar adım Son dakika sınıfa girip derse yetiştim.

Canım arkadaşım zeynep bana yer tuttuğu için hemen yanına oturdum.

Zeynep'' Kızım yavaş sırayla beraber düşeceksin'' Hızlı hareketlerim onu korkutuyordu.

'' Sana da günaydın Zeynep'im '' derken otuz iki diş sırıtıyordum.

'' Sen yine mi uyumadın kızım'' göz altımda olan morluklara bakıyordu.

Tam cevap verecektim ki hoca sınıfa girdi. 

Kitabımı ve telefonumu sıraya bıraktım. Telefonumu sessize almak için elime aldığımda ekrandaki Mesajla neye uğradığımı şaşırdım.

05**** : Beni engelleyerek dün söylediklerinden kurtulamazsın...

Ekrana şok olmuş şekilde bakıyordum bu dünkü adamdı. Adam diyorum çünkü konuşma şekli erkek olduğunu düşündürüyor. Ama ben bunu engelledim b-bu nasıl olur bana nasıl mesaj atablilir.

Hemen mesajı açtım. Çevrim içiydi.

Belki ben engeleyememişimdir diye düşünerek tekrar engelleyecektim li bir mesaj daha geldi.

05**** : Sakın beni tekrar engellemeyi aklından geçirme o engeli tekrar kaldırırım. Tıpkı Şu an yaptığım gibi.

05*** : He sen dersen ki ben yinede engellicem cezan daha da artacak haberin olsun.

Şoku üstümden atmaya çalıştım engeli nasıl kaldırmıştı? Kimdi bu manyak? ben kime bulaştım?

Ve bir mesaj daha

05**** : Kumsal Kızılay Parmakların kırıldı sanırım cevap yazamıyorsun. Halbuki ben daha sana hiç bir şey yapmadım :)

Kumsal : Sen kimsin? Benim adımı nereden biliyorsun?

Korkmuştum gerçekten benim adımı nasıl öğrendi engeli nasıl kaldırdı. Ben kime blaştım?

05**** : Hadi ama ufaklık mesaj attığın kişiyi tanımıyor musun? Bunlar benim için hiç birşey.

Kumsal : Ben anlamıyorum seni tanımıyorum tabi ki, müşterilerimin kişisel olarak tanımam zaten.

05**** : Sen dünden beri ne müşterisinden bahsediyorsun?

Kumsal : Projeni yapmam için mail atmıştın bana?

05**** : Ne projesi dalga mı geçiyorsun numaramı nereden buldun?

05****: SÖYLEE

Kumsal : img resim gönderdi. ( ödev ve numaranın olduğu konuşmanın mail ekran görüntüsü)

05**** : Kimin adamısın sen nasıl bir oyunun peşindesiniz bilmiyorum ama hesabını vereceksiniz

Kumsal : YETER NE SAÇMALIYORSUN SEN NE OYUNU, ASIL SEN BENİMLE KAFA BULUYORSUN , BELLİ Kİ BENİ TANIYORSUN VE ŞAKA YAPTIĞINI DÜŞÜNÜYORSUN .

05**** : BANA BAK UFAKLIK SABRIMIN SINIRINDAYIM

Kumsal : LAN YÜRÜ GİT , EŞEK ŞAKANI BAŞKASINA YAP SENİNLE UĞRAŞACAK ZAMANIM YOK.

05**** : SEN KAŞINDIN

05**** : Yarın görüşmek üzere ufaklık...

Kumsal : Aynen ondan baaaayy 

       engellendi.



Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin