Çekirdek Aile

6.7K 427 14
                                    

Selam ben geldiiimm🤗

Sizi kocaman özledım 😇

Yazar 🫂  Kuzuları

Evet gençler beğeni ve yorumları unutmayın özellikle yorumlarınızı okumayı çooook Seviyorum❤️

❤️🥰❤️🥰❤️

Kumsaaall" diye bir anda sevinçle bağırınca olduğum yerde sıçradım.

"Kızım niye bağırıyorsun " dedim.

" kardeşim sen" diyip duraksadı sonra gözleri tekrar karnımı bulduğunda konuşmaya devam etti

"Hamile misin?" Dedi.

Dediği şey ile donup kalmıştım.

Hamile mi ? Ben mi?

Ellerim istemsizce karnıma gitmişti.

Ondan bir parça..

İkimizden bir parça..

Olabilir miydi?

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Yatakta bir sağa bir sola dönmekten başım dönmüştü.  Zeynep'in dediği şeyden sonra bir süre kendime gelmemiştim. Bir süre sonra kendimi topladığım da bu ihtimali konuşmuştuk. Her şeyi konuştuktan sonra Zeynep Hamile olma ihtimalimin yüksek olduğunu söyledi. Tabi bunda en büyük etki benim uzun zamandır regl olmadığımı farketmem olmuştu.

Tabi bu kesin bir şeyi kanıtlamaya yetmezdi. Konuşurken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım. Zeynep "geç oldu ben gideyim artık yarın mutlaka doktora gidiyoruz " dedi yüzündeki sevinç ve heyecan karışımı gülümsemeyi silmeden. Ben ise ne hissedeceğim i bilmiyordum. Bu kadar güzel bir şey benim başıma gelmiş olabilir miydi?

Zeynep'in evden çıkmasının ardından telefonum çaldığında ekranda gördüğüm savaşın adı ile elim ayağım bir birine dolaştı. Hızla telefonu açtığımda annesi için güzel bir hastane bulduğunu bir süre orada kalması gerektiğini ve işlemler uzadığı için geç kalacağını söylemişti. Ben onaylarken sesimdeki garipliği fark ettiğinde iyi olup olmadığımı sordu. Onu iyi olduğuma ikna ettikten sonra hızla telefonu kapatıp kendimi yatağa attım.

Bir an önce sabah olmalıydı fakat ben meraktan uyuyamıyordum.
Aradan geçen saatler sonra savaşın odaya girme sesi ile arkam ona dönük olduğu için hızla gözlerimi kapattım. Üstünü değiştirdikten sonra yavaşça yanıma uzandı ve arkadan kolunu belime sarıp beni yavaşça kendine çekti.
Saçlarıma öpücük kondurur iken "çok özledım " diye fısıldadı.

Tepki vermemek için kendimi zorluyordum. Çünkü şu an onun gece gözlerine bakarsam her şeyi söylerdim ve emin olmadan bir şey söylemek istemiyordum.

❤️❤️❤️❤️❤️

"Bebeğim artık gözlerini aç ki gün benim için de doğsun "

Kulağıma gelen savaşın sesi ile uykumdan uyanmaya çalışırken tekrar duydum sesini " Bebeğim, Zeynep seni bekliyor aşağıda " dedi.

Hafif mırıldanarak gözlerimi açmaya çalıştım. Zeynep neden gelmişti ki?

Gözlerimi araladığım da karşımda bana gülümseyerek bakan savaşı gördüm. Ellerini saçıma atıp okşarken " Bebeğim?" Dedi.

Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin