Kuzulaaar yine ben geldim🤗
Hafta sonum bitmeden bir bölüm daha atmak istedim sizin için.
Birde biliyorum konuları çok yavaş geçiyorum çünkü detay yazmayı seviyorum ve atlamak istemiyorum özellikle ilk zamanlarında atlamak istemedim.
Umarım beğenirsiniz
Size kocaman sarılıyorum umarım hepiniz için mükemmel bir hafta olur.
Yazar 🫂 Kuzuları
❤️⭐❤️⭐❤️
Savaşın bakışları beni bulduğunda onaylamam gerektiğini anlayarak yuri hanıma döndüm.
"Burada kalın lütfen hem daha fazla vakit geçirmek isterim sizinle "dedim
Bir süre konuştuktan sonra onayladılar.Ama çok buyuk bir sorun vardı. Onlar bizi yeni evli çift sanıyorlardı.
Evli çiftler ne yapardı?
.........
Sonuç olarak Yavuz bey ve yuri hanım bu gece burada misafirimiz olarak kalacaklardı ve şu an onlar salonda otururken ben kahve yapma bahanesi ile mutfağa kaçmıştım bir yandan ne yapmam gerektiğini düşünürken diğer yandan şu lanet kahve makinasının nasıl çalıştığını bulmaya çalışıyordum. Adam resmen eve cafeler deki makinalardan almış.
Kolaya kaçıp türk kahvesi yapmak istesemde muhtemelen yuri hanım sevmeyeceği için filtre kahvede karar vermiştim keşke kolaya kaçsaymışım.
Makinada bulduğum kapağı açmakla kırmak arasında kalmışken elimin üstünde el hissetmem ve aynı anda kulağımın dibinde Savaşın sıcak nefesini hissettim ve anlık korku ile yerimde sıçradım.
"Sakin ol Kumsal, çok gerginsin"dedi kapağı açarken. Makinayı hazırlayıp tuşa basana kadar göğsünü sırtımdan ayırmamıştı.
İşini bitirip bir adım geri çekildiğinde iki elini belime koyup beni kendine çevirdi. Aramızda bu kadar kısa bir mesafe varken boy farkımız dan dolayı ilk olarak kaslarında gerilmiş gömleği ile göğüsü bakış açıma girdi.
Bakışlarımı yavaşça yukarı doğru çevirirken gömleğinin açıkta bıraktığı esmer teninden dudaklarına geldiğimde az önce o dudakların benim dudaklarımda olduğunu hatırladığım da vücudumdaki tüm kanın yüzüme toplandığını hissettim. Ben dudaklarında takılı kalmışken Savaşı'ın dudaklarının kıvrılma ya başladığını gördüğümde kendimi toparlayarak bakışlarımı gözlerine çıkardım.
"Kumsal"dedi eğlenen bir tavırla.
"Hımm?"diye bir ses çıkardım boğazımdan.
Bir adım daha geriye gittiğinde düşüncelerimi toparlayıp duruşumu düzelttim ve konuşmasını bekledim
"Bugün çok iyi iş çıkardın"dedi memnun bir şekilde
" Hangi konuda?" Dedim tam olarak açıklık getirmeliydi.
"Yavuz bey" dedi sesini biraz alçaltarak sesinin duyulmasını istemiyordu.
"Sana bahçede söylediğim gibi benim istediğim yere katılmam da önemli rol oynayacak ve senin onunla ve özellikle eşi ile anlaşıp yakın olman benim çok işime yaradı ilk günden bir davet aldım "dedi memnuniyet ile. Evet demek ki doğru anlamıştım.
"Anladım. Tahmin etmiştim konuşmalarımızda "dedim. Ama konuşmaya devam edecek gibi durduğu için ona fırsat verdim.
"Zeki bir kızsın, özellikle dil bilgin işimizi çok kolaylaştırdı. Bu kadarını ben bile tahmin etmemistim.İlk günden onlarla yakınlaşmamızı sağladı"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
Short StoryYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...