Tanrın.

50 33 98
                                    

Diz çök ve boyun ey ölümlü. Sahip olduğun her şeyi almaya geliyorum.

İnsanların yanındayken her şey çok güzel. Ya yalnızken neye inanacaksın?

Karanlıkta tek başına kaldığında kim sana yardımcı olabilir?

Ölüm gelip seni aldığında kim bunu engelleyebilir?

Gülerken tanrının varlığını unutursunuz hepiniz. Oysa duruyorum burada, her zaman karşınızda.

Son nefeslerinin sesi yankılanıyor boş evin duvarlarında. Sor şimdi onlara, kurtarabilirler mi seni?

Neye inandın sana tanınan zamanda? Unuttun mu yaratıcını?

Tanrın duruyor burada, tam karşında. Bak ve söyle, ölmeden aklına gelir miydim hiç?

Son anlarda dua etmek kolaydır. Zor anlarda tanrıya sığınmak kolaydır.

Hepiniz kiliselerde uyuyorsunuz fırtınalı gecelerde. Güneş varken niye hiç uğramıyorsunuz?

Yaratıcınızı hatırlamanız için güneşi elinizden almam mı gerekiyor!

Kimse dua etmezken duaları kabul etmek zordur. Kimse etrafta yokken sığınacak yer aramak ise kolay.

Durma ve son dileklerini dile ölümlü. Ruhun ateşler içinde kavrulurken adımı anma.

Tanrım mı? En son ne zaman aklına geldi 'tanrın'? Acı içindeyken tanrına yalvarmak kolay.

Hepiniz öleceksiniz. Bazılarınız Tanrı'yı unutarak. Bazılarınız bir kilise sırasında. Bazılarınız hiçbir şey yaşamadan.

Şimdi gökyüzüne bak ve söyle. Seni görüyorum, seni işitiyorum. 

Son dileklerini dile. Bu sefer ben seni duymayacağım.

Bir dahakine düzgün kullan şansını. Yeniden tatma cehennemin ıstırabını.

Kısa HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin