Másnap reggel Alina már az iskolában volt. Különös módon Shawn nem követte őt, sőt, nem is látta aznap reggel. Az út az iskoláig nyugodtan telt, talán ilyen nyugodt májusi reggele sosem volt.
Az iskolában persze zűrzavar fogadta, hisz mindenki mindenkivel beszélt, sőt, egyesek túl akarták szárnyalni a másikat abban, hogy ki beszél hangosabban.
Lassan lépkedett a szekrénye felé, közben kitépte füléből a fülhallgatót, amit aztán a telefonnal együtt a zsebében vágott. Beírta a szekrénykódot, kinyitotta az ajtót, s bedobta oda felesleges cuccait. Elővette az első órához szükséges felszereléseket, majd megindult az osztálya felé.
Különös.
Nincs itt Shawn.
Nem mintha hiányozna neki, csak már megszokta, hogy az az idegesítő srác folyamatosan a nyakában lóg. Fogalma sincs, hogy miért teszi ezt, de kideríteni sem szeretné, mert ahhoz az kellene, hogy a fiúhoz szóljon. Ezért inkább szép csendben tűri azt, hogy Shawn követi őt, beszél hozzá és idegesíti.
Miért épp a legmenőbb diák teszi ezt? Hisz annyi másik lány van, akik szépek, s akiknek az idegeire mehetne a folytonos udvarlásával. Azt még normálisnak tartaná, hogy ha egy olyan srác közeledne felé, mint amilyen ő: fogszabályozós és szemüveges, azaz Tony.
De nem. Ő a menő, jóképű, szexi Shawn Mendes-t kapta, akinek szánt szándékában áll, hogy megismerhesse őt.
Ha tudná, hogy a tegnap barátságot kötöttek. Ha tudná, hogy tegnap milyen jól elbeszélgettek. Ha tudná, hogy a tegnap dögösnek nevezte. Ha mindezeket tudná, akkor nem viselkedne így. Sosem. Semmilyen körülmények között.
— Helló, Ally.
Az az ismerős idegesítő hang.
Kellett neki rá gondolni.
Felé fordult, felvonta szemöldökét, s egy amolyan 'mit akarsz' pillantást küldött felé.
— Gondoltam, ma együtt ebédelhetnénk — támaszkodott meg Ally padjában, s fölé hajolt.
— Rosszul gondoltad, Mendes — ingatta meg fejét a lány, s elővett a táskájából egy könyvet, amit aztán olvasni kezdett.
— Ally — nyújtotta el az utolsó betüt. — Allym. Miért nem akarsz együtt tölteni velem egy délutánt?
— A 'nem' kifejezés melyik részét nem értetted? — pillantott fel a könyvből.
— Miért nem adsz egy esélyt? — folytatta tovább a kérdezősködést, figyelmen kívül hagyva Ally kérdését.
— Mert nem szeretnék adni neked egy esélyt. Keress magadnak egy másik szerencsétlent, akit idegesíthetsz — szólt oda neki.
Mostantól nem szólt hozzá. Nem érdekelte, hogy ott áll mellette. Az sem, hogy még kérdez tőle. Csak arra összpontosított, ami a könyvben történt. Igaz, az nem bizonyult olyan érdekesnek, mint Shawn idegtépő monológja, amelyben arra kéri őt talán ezredjére, hogyadjon neki egy esélyt.
Hamarosan becsengettek. Shawn elszomorodva csoszogott vissza a helyére, ledobta magát székére, kényelembe helyezte magát, s a telefonjával babrált.
Hirtelen SMS-e jött Zack-től, aki a hátánál ült.
Z.: Kemény dió, igaz?
S.: De még mennyire — pötyögte vissza. — Fogalmam sincs, hogy hogyan fogom megdönteni a bálig.
Z.: Meg fogod dönteni. A srácok már fogadtak is rátok. Tulajdonképpen én is. Szóval muszáj megdöntened a csajt, mert úszik egy kétszázasom.
S.: Ti teljesen betegek vagytok -_-".
Z.: Inkább csak pénzt akarunk keresni ;)
Bejött a tanár, így elkezdődött a maratondiktálás és a feleltetés.
A mai nap borzalmas volt Ally számára. S nem, nem csak azért, mert Shawn folyamatosan rajta lógott. Shawn egykori barátnője, Clariss, megtalálta őt a női mosdóban, s az orrára kötötte — irdatlan magas hangon; csoda, hogy az ablakok még épek ebben az épületben —, hogy ha hozzámer érni az ő Shawiejához, akkor ki fogja tépni az összes hajszálát. Az a nő kész boszorkány. Igaz, hogy mindenki dögösnek véli, de ez csak a látszat. De a látszat mindig csal. Vagy csak néha. Viszont a lényeg, hogy semmi sem az, aminek tűnik. Clariss az igazgató lánya. Szőke haját mindig a vállára omolva hordja, rózsaszín cuccaival pedig égeti a retinákat.
Undorító, amit az emberekkel művel. Amiért ő az igazgató lánya, az nem azt jelenti, hogy megalázhat másokat, s ezt meg is úszhatja büntetés nélkül. Rengeteg embert tett már nevetség tárgyává, s egyenlőre nem áll szándékában, hogy ezt a hobbit abbahagyja. Már-már élvezettel teszi mindezt.
Alina egyedül volt otthon, mivel Nolan állásinterjúra ment, Taylor pedig munkában volt. Hatra kész volt minden egyes leckéjével, sőt, vacsorát is főzött maguknak.
Épp a konyhában mosogatott, amikor csengettek. Egy konyharuhába megtörölte kezét, menet közben lehúzta pólójának ujját.
Ajtót nyitott.
Ez a gyerek miért nem tud megülni a seggén?
— Szia Shawn — mosolyt késztetett ajkaira, bár legszívesebben elküldte volna őt melegebb éghajlatra.
— Szia Daphney. Nincs kedved elmenni valahova?
A kérdés váratlanul érte őt. Ha most Ally lenne, akkor rácsapná a fiúra az ajtót. De ő most Daphney. Egy okos, talpraesett nő, aki szívesen elmenne egy jóképű sráccal valahova.
Bármennyire is kecsegtető volt az első választási lehetőség, a másodikat választotta.
Miután becsukta az ajtót, felszaladt a szobájába, hogy átöltözhessen.
Fogalma sincs, hogy mire vállalkozott. Egy délután Shawn Mendes-el. Ez őrültség.
YOU ARE READING
a látszat néha csal |shawn mendes|befejezett|
RomanceAz egész egy fogadással kezdődött, amit Shawn elvesztett. Mi a bűntetése? a bálig meg kell húzza a csúnya, pápaszemes, fogszabályozós lányt. AZ ELSŐ SHAWN MENDES TÖRTÉNET minden jog fenntartva