{ elég perverzre sikeredett. Most olvastam az 'Osztozzunk Haileyn -Becky, sikerült leírnom? :))) - t, és... Eh egy kicsit elszabadult a fantáziám. Picit... }
Alina Croxx
Miután megreggeliztünk, Daphney átkérezkedett a szomszéd lányhoz, Shawnnak hála pedig el is engedtem. Miután Daph elment, a konyhába mentem összeszedni és elmosni a mosatlant.
Lépteket hallottam, majd egy sóhajtást, végül pedig Shawn megállt mögöttem.
— Beszélnünk kell — suttogta erőtlenül.
Sóhajtva raktam le a kezemben lévő félig vizes tányért, majd felé fordultam. Ott állt előttem, kicsit esetlenül, tanácstalanul.
— Ally, Blanche mikor született? — kérdezte elfojtott hanggal.
Haboztam. A testem remegni kezdett, a légzésem és a szívverésem szabálytalanná vált, a pislogások száma az egekbe szökött.
Elfordítottam a fejem, majd halkan, alig érthetően kinyögtem: — Januárban.
— Az épp kilenc hónappal azután volt, miután te meg én... szóval miután mi ketten ott a tetőn... — hebegte.
Ekkor gurult le az első könnycseppem.
— Ally, ki a gyermek apja?
Nem válaszoltam. Túl... Túl fájdalmas volt ezt kimondani.
— Válaszolj már, az istenit neki! — dörrent rám.
Az asztalra csapott, majd egy lépéssel közelebb jött. A testéből áradó hő szinte megperzselte hófehér bőrömet.
— Én... Én... — makogtam. — A rendes neve Daphney — nyögtem ki fájdalmasan. —, Blanche pedig csak a második neve, amit eddig sosem használtunk.
— A francba is —szitkozódott.
Azt hittem, hogy emiatt most utálni fog. Hogy megüt, vagy valami hasonló. Elszalad, és soha többé nem jön vissza. Hisz ő egy sztár, nem kell neki sem egy gyerek, sem pedig egy múltbeli lány, aki iránt semmit sem érzett.
Ehelyett...
Ehelyett hevesen megcsókolt. De az a hév, az a szenvedély, az a vágy... Ó te jó ég! Úgy még sosem csókolt meg! Soha.
Erőszakosan falta ajkam, nyelve pedig érzékien vad táncot járt az enyémmel. Még levegőt sem vett. Teste teljesen az enyémhez passzírozódott, keze szorosan a derekamra tapadt, s nem engedett el. Bár... én sem akartam elengedni őt.
Tíz évig vártam rá, most már nem fogom elszalasztani.
— Szeretlek — nyögte ajkamra, miután egy milliméternyit eltávolodott tőlem. — Mindig is szerettelek. A francba is! Fogalmam sincs, hogy eddig hogyan bírtam nélküled — hitetlenkedve megrázta a fejét, majd még egy csókkal jutalmazott. — Ally, nem vertelek át akkor.
— Shawn, ne most! — nevettem fel, s egy puszit nyomtam duzzadt, vörös ajkára. — Annyi időnk lesz még erre, ugye?
— Annyi, amennyit csak szeretnél — nevetett fel.
Fenekembe markolt, megemelt, s az ölébe vett. Lábam a dereka köré fonódott, ajkam pedig az ajkához simult. Kezem a hajába vándorolt, s pödörni kezdtem elkószált barna tincseit.
Lassan lépkedett a saját szobám felé, egy mozdulattal kinyitotta az ajtót. Óvatosan ledobott az ágyra, majd ismét ajkamnak esett.
— Tiszta vagy? Csak mert teljesen a magaménak akarlak tudni, amelyhez nem szükséges semmiféle kisegítő eszköz — mormogta ajkamra.
— Öhm... — haraptam ajkamba, arcom pedig felvette a vörös egyik legsötétebb árnyalatát.
— Nehogy azt mondd, hogy te meg Zack nem...
— Próbálkozott, de valahogy... sosem sikerült — makogtam kelletlenül.
— Azt a... — ám a szitokszót magába fojtotta, s inkább megcsókolt.
— És... te? — kérdeztem félve.
— Teljes mértékben.
Eltávolodott tőlem, a lábaim szétfeszítette, s közéjük térdepelt. Ujjaival a pólóm szegélyét markolászta, majd kínzó lassúsággal lehámozta rólam.
— Rajtad nincs... — csillogott fel a szeme, majd végigpásztázta meztelen felsőtestemet.
— A pizsama alá sosem veszek — mosolyogtam rá.
Egy óriási vigyor kíséretében esett neki egyik mellemnek. Harapdálta, nyalta, rágcsálta, pödörte... a létező összes dolgot megtette. És ez tetszett. Ó, de még mennyire, hogy tetszett.
Ajka ezután lefelé indult, végigcsókolta a köldököm körüli érzékeny bőrt, majd megállt a nadrágom szegélyénél.
— Biztos, hogy szeretnéd? Nem akarok az a puhapöcs lenni, aki csak azért vallott szerelmet, hogy a bugyidba férkőzzön — komorodott el.
— Shawn, az istenit neki! Tíz évet vártam rád, szerintem ideje lenne megtedd — lihegtem kéjtől sűrített hangon.
— Szeretlek — motyogta, s folyamatosan ezt mondogatta mindaddig, ameddig el nem távolította rólam az utolsó ruhadarabot is.
Levette magáról a pólót és a nadrágot is. Lehunyt szemmel vártam arra, hogy végre - tíz hosszú év után - kitöltsön, de...
— Mami, megjöttem! — hallottuk meg Daphney vidám hangját.
— A pokolba!
VOCÊ ESTÁ LENDO
a látszat néha csal |shawn mendes|befejezett|
RomanceAz egész egy fogadással kezdődött, amit Shawn elvesztett. Mi a bűntetése? a bálig meg kell húzza a csúnya, pápaszemes, fogszabályozós lányt. AZ ELSŐ SHAWN MENDES TÖRTÉNET minden jog fenntartva