Shawn megragadta Daphney kezét, majd kihúzta a lakásból, s elvezette motorjáig.
Daphney egyszerű viseletben állt a srác mellett. Kék farmert viselt, amelynek térd részénél kisebb-nagyobb szakadások voltak, s egy fehér rövid ujjút, melyre egy fekete-piros kockás inget vett fel, amelynek ujj részét könyökéig tűrte. A fiú sem vitte túlzásba a mai randit: fekete pólót viselt egy farmer kíséretében. Egyszerű volt, mégis lélegzet elállító hatást nyújtott.
— Én erre nem fogok felülni — jelentette ki a lány, s egy lépést hátrált a járműtől.
— Ugyan már, Daph, nem bajunk fog esni — húzta mosolyra ajkát, s megfogta a lány kezét.
Daphney belepirult a váratlan érintésbe, lesütött szemmel figyelte, ahogy Shawn felül a járműre, fejére veszi a sisakot, majd egy ugyanilyent átnyújt neki is. Kétkedve ugyan, de elfogadta azt, majd a fejére húzta.
— Shawn, igaz, nem fog történni semmi baj? — suttogta kissé félve.
— Bízz bennem — mosolyodott rá bátorítóan.
Daphney felült a motorra, s átkarolta a fiút. Legelsőnek csak a derekára helyezte apró, remegő kezét, ám utána Shawn megragadta tenyerét, s átfonta teste körül. A fiú keze forró volt, kissé nedves. Hosszú ujját finoman végighúzta Daphney kézfején, ezzel nyugalmat adva remegő utasának.
Shawn érintésébe beleborzongott, illata pedig mámorító volt. Ha nem lenne annyi akaratereje, mint amennyivel rendelkezik, azon nyomban összeesne.
Ujjait Shawn hasára fonta, majd fejét a hátába fúrta, s magába szippantotta illatát.
— Bízok benned — suttogta lehunyt szemmel, majd hagyta, hogy a fiú oda vigye őt, ahova szeretné.
Nem sokáig száguldhattak, hamar odaértek a célállomáshoz. Ismét annak a tömbháznak az ajtajánál álltak, ahol a múltkor is randevúztak. Shawn lesegítette Daphneyt a járműről, majd összekulcsolta ujjaikat. A lány kissé kipirulva fogadta a tettet, s lehajtotta a fejét.
Shawn minderre csak egy mosolyt villantott, majd maga után húzva a barátnőjét, felmentek a tetőre a tetőtérre. Lassan lépkedtek felfelé, közben pedig integettek az ismerős embereknek, akikkel összefutottak a lépcsőházban.
Shawn kinyitotta a lány előtt az ajtót, s előreengedte őt. A látvány pedig fantasztikus volt. Egy pokrócot pillantott meg az egyik sarokban, amely leterítve feküdt az árnyékban. Csak ezután pillantotta meg a legjobbat: a tető tér közepén volt egy asztal, melyre csodás feltétek voltak tálalva.
Daphney lélegzete elakadt, s megmarkolta barátja kezét.
— Ez bámulatos — suttogta elképedve, majd a fiúra pillantott.
— Ezek szerint tetszik — mosolyodott el önelégülten, majd lágy csókot lehelt a lány ajkára.
— Tökéletes — bólogatott még mindig kábán.
Beljebb lépkedtek, majd leültek az asztalhoz. Mindketten szedtek maguknak az ételből, s lassan el is fogyasztották azt. Shawn elindította a zenelejátszón lévő lassú, megnyugtató zenét, amely harmonikussá változtatta az étkezést.
Miután befejezték, felálltak a székről, s a pokróc felé lépkedtek. Shawn elővette gitárját, s játszani kezdett rajta. Daphney mosolyogva, kissé kipirulva figyelte őt, tekintetével követte a srác kezét, amely különböző mozdulatokkal pengette meg a hangszert.
— Gyere ide — szólalt meg végül Shawn, s maga mellé biccentett.
Daphney átmászott a fiú mellé, majd elvette a feléje nyújtott hangszert. Ujját úgy helyezte el a báráknál, ahogyan a fiú mutatta, s úgy pengette a húrokat, ahogy Shawn mondta.
Hirtelen a lány háta mögé bújt, s apró csókokkal hintette be a vállát. Daphney oldalra döntötte fejét, ezzel több helyet adva a srácnak. Odébb helyezte a hangszert, majd a fiú felé fordult. Ajka szétnyílt, kissé remegett is.
— Én... szeretlek — nyögte ki hirtelen a fiú.
Daphney szíve a torkában dobogott, s a vér csak úgy lüktetett a fülében. Nem tudott válaszolni, nem jött ki egy hang sem a torkán. Más választás híján szájon csókolta a fiút.
Shawn keze idegen utakra tévedt, s letolta Daphney válláról az inget, majd megszabadította pólójától is. Hanyatt döntötte őt, majd végigcsókolta mellkasának minden egyes szegletét.
Végül ő is megszabadult a felesleges ruhadaraboktól, s Daphney-ról is levette a maradék darabokat.
Kezét végigsimította a lány oldalán, ami miatt Daphney testén végigfutott a libabőr.
Miután végigcsókolta és megízlelte a tiltott területet, belehatolt. Daphney belemarkolt a pokrócba, száját pedig halk, kéjes nyögések hagyták el.
Miután mindketten megérezték az élvezet mámorító ízét, végigterültek a pokrócon, s egymáshoz bújva nézték a másikat.
— Szeretlek — suttogta a lány, majd lágy csókot lehelt a fiú ajkára.
YOU ARE READING
a látszat néha csal |shawn mendes|befejezett|
RomanceAz egész egy fogadással kezdődött, amit Shawn elvesztett. Mi a bűntetése? a bálig meg kell húzza a csúnya, pápaszemes, fogszabályozós lányt. AZ ELSŐ SHAWN MENDES TÖRTÉNET minden jog fenntartva