>14<

15K 844 23
                                    

- ebben a részben leginkább részletek vannak a Rómeó és Júliából. Ha gondoljátok, át is ugorhatjátok, ám vannak benne olyan részletek, jelenetek, amelyeket én írtam bele. Észrevehető, mivel az idézett sorok dőlt betűvel vannak írva, míg a saját gondolatok normális betűvel -



A francia tanár hamarosan belépett az osztályba, így megkezdődött az óra. Egy ideig csak a leckéről papolt, amiből semmit sem lehetett érteni, tekintettel arra, hogy annyira hadart, hogy felismerhetetlennek bizonyultak a szavak. Megpróbáltak jegyzetelni, ám ez sem jött össze igazán. Így inkább beszélgetni kezdtek.


- Silence! - Csendet! - szólt oda a tanár, kicsit sem kedvesen.


Ám, semmit sem ért. A diákok még inkább beszélgetni kezdtek. A tanár a fejét fogva tűnődött azon, hogy milyen elfoglaltságot találjon a neveletlen diákoknak. Nem tűnődött sokáig, azonnal eszébe jutott a megfelelő ötlet. Kezével az asztalra csapott, ezzel figyelmet kérve magának, ami - többé kevésbe -, sikerült neki.


- Groupware - Csoportmunka - szólalt meg a tanár, amire több diák is felkapta a fejét. - Vous sera résolu par paires - Párosával fogtok rendeződni - mondta, s elkezdte kiosztani a párokat.


A diákok abban reménykedtek, hogy azzal lehetnek, akikkel akarnak. Minden reményük elszállt akkor, amikor a tanár sorolni kezdte a neveket. Olyan párok rendeződtek össze, amelynek tagjai utálják egymást, esetleg nem is ismerik azt, hogy kivel kerültek egy csapatba.


Ám a mi esetünk teljesen más volt. Shawn ugyanis Alina-t kapta párjául. Shawn-ra nézve ez jó volt, míg Alina-ra kevésbé. Nem akart Shawn-al egy csapatban lenni, ugyanis félt attól, hogy elkotyogja magát, esetleg olyat mondd, amivel leleplezheti valódi létét.


Helyet foglaltak az egyik hátsó sarokban, s ott kezdtek neki a feladatnak, amely a következőkből állt: el kellett játszani a Rómeó és Júliából az egyik legjelentősebb részletet.


Alina a fejét fogta, míg Shawn az állát dörzsölte. Nem adhatnak elő egy ilyen romantikával fűtött jelenetet. Ez képtelenség!


- Ez nem fog menni - motyogta maga elé meredve Alina.


- Pedig mennie kell.


- Nem fog. Ez túl romantikus, én pedig nem tudok romantikusan hozzád szólni. Esetleg csak dühösen. Szerelmetes pillantás... Nem fog menni - ingatta meg fejét.


- Akkor megbukunk franciából - rántotta meg vállát a fiú, majd helyet foglalt Alina-val szemben.


- Azt már nem! Nem fogok egy ilyen baromság miatt megbukni! - szólt oda felháborodottan a lány, s az asztalra csapott.


- Akkor pedig meg fogjuk csinálni - húzta egy apró, gonosz mosolyra ajkát a fiú, s előrehajolt, állát megtámasztotta a kezében, s úgy figyelte a lányt.


A szeme... A szeme valahonnan ismerős volt. Olyan, mint a Daphney-é. Lehet, hogy családi vonás. Sőt. Biztosan, hogy családi vonás.

a látszat néha csal |shawn mendes|befejezett|Where stories live. Discover now