>17<

12.9K 814 28
                                    

Shawn megállt haverja ajtaja előtt, megnyomta a csengőt. Miután nem kapott választ, ismét megtette, ám az ajtót senki sem nyitotta ki neki, ezért úgy döntött, hogy megpróbálja a nyitott ajtó módszert. Lassan lenyomta a kilincset, az ajtó pedig kinyílt. Zack sosem hagyja nyitva az ajtót, még akkor sem, amikor otthon tartózkodik.

Miután becsukta maga mögött az ajtót, a táskáját ledobta a nappaliban lévő székre, s felment az emeletre.

Zack ajtaja résnyire ki volt nyitva, s be is nyitott volna, de meghallott egy ismerős, női hangot a szobából.

A réshez hajolt, egyik szemét lehunyta, a másikkal pedig bekukucskált a nyíláson.

Teste mintha megfagyott volna. Az ágyon Alina ült. Teste remegett„ kissé koszos is volt, haja pedig össze-vissza át feje tetején.

Ezután barátját pillantotta meg, aki a lány előtt állt, kezében egy vizes ronggyal, amit Alina kezébe nyomott.

— Bemegyek a fürdőbe és elintézem neked a vizet, rendben? — Alina nem válaszolt, csupán egy aprót bólintott.

Shawn még nyelni is elfelejtett, annyira megdöbbent. Pislogni sem pislogott, ugyanis félt attól, hogy akkor, amikor lehunyja a szemét, valami olyan történik, ami fontos.

Alina nem vette észre kukkolóját, bár, igazándiból, gondolkodni sem gondolt semmire.

Lehajtott fejjel kapcsolta ki fűzőjének pántjait, majd a műanyagpáncélt levette testéről, s az ágyra helyezte. Mindez után a szemüvegétől vált meg, arca pedig kezdte felvenni a normális alakját.

Shawn pedig - ha lehet ezt mondani - még jobban megdöbbent.

Nem Alina-t látta, hanem Daphney-t. De, hisz, az képtelenség. Alina nem lehet Daphney, Daphney pedig nem lehet Alina.

Vagy mégis?

Hisz sosem jelentek meg egy helyen, sőt, közös képeik sincsenek. Sem Taylor sem pedig Nolan nem beszélt még Daphney-ról.

Hazudott neki. Mindvégig hazudott. Csak becsapta őt. Átverte. Kihasználta.

Alina levette magáról átizzadt pólóját, majd nadrágjától is megszabadult, így már csak fehérneműben ült az ágyon.

Shawn lehunyta szemét, s maga elé képzelte Daphney-t, aki most már biztosan Alina. Ugyanaz a karcsú derék. Ugyanazok a formás mellek. Ugyanaz a szívni való nyak. Ugyanaz a puha bőr. Ugyanaz a csókolni való ajak. Igen. Ő határozottan Daphney.

Ez. Így. Nagyon. Sok. Nem bírja elviselni.

Pár lépést tett az ajtótól, majd lement az emeletről. Nem akart bemenni a szobába, inkább máshol, más körülmények közt szeretne beszélni Alina-val.

Zack-el is kell váltson néhány szót, hisz ő mindig is tudta, hogy Daphney igazándiból Alina, s egyszer sem mondta el neki az igazat.

Alina jobb oldalra húzta haját, majd felállt az ágyról. Tekintete ugyanolyan meggyötört volt, mint eddig, arcára pedig rászáradtak a könnycseppek. Egyik kezével megfogta a másik könyökét, ezzel eltakarva azokat a pontokat, amelyeket takarnia kellett.

Zack megállt a lány előtt, kissé tétován ugyan, de beinvitálta őt a fürdőbe. A kádba rengeteg víz volt eresztve, amit illatos tusfürdővel kevert, emiatt pedig egy réteg hab fedte a forró vizet.

Zack elfordult, Alina pedig megszabadult a maradék ruhadarabjaitól is, amelyeket a szekrényre helyezett. Egyik lábával belépett a forró vízbe, kezével megtámaszkodott a kád szélébe. Miután sikeresen elhelyezkedett, testéből pedig nem látszódott semmi, csak a feje, Zack-re pillantott, aki mindeddig hűségesen háttal állt neki.

— Megfordulhatsz — egy apró mosolyt eresztett meg, majd tekintetével követte a fiú minden egyes lépését.

Zack leült a kád szélére, s figyelte a lányt. Szépnek találta. Sőt, gyönyörűnek. Bár akkor is ilyennek látta, amikor még semmi közük nem volt egymáshoz...

— Melyik egyetemre adtad be a jelentkezési lapod? — kérdezte hirtelen.

— A Washington-ira. Mesélte a tanár, hogy eléggé jók a feltételek, és simán be tudok jutni oda.

— Én is oda jelentkeztem — Zack ajkára egy kisfiús mosoly kerekedett, arcára pedig egy halvány pír varázsolódott.

— Oh, az remek — bólintott a lány.

[ tudom„ ez irdatlan rövid rész lett, de szerintem kárpótol titeket az, ami benne van. Nemsokára jövök az újabbal, utána pedig az első évad is befejeződik. ]



a látszat néha csal |shawn mendes|befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora